Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2551
Kort sagt er jeg interessert i å prøve å bestille terpentin-blanding som skal fungere som smakstilsetning i cannabisprodukter. (eller hva du vil, egentlig)
De kommer i et flytende konsentrat, hvor man drypper ca 1 dråpe per gram og blander.

Det er ikke snakk om noen rus eller effekt, annet enn smak/aroma. Terpentinene finnes i mange typer urter og blomster, som er lovlige. Så det skal ikke være noe som helst ulovlig ved å bestille dette.
Det er ganske enkelt blandinger som er satt sammen i laboratorium, basert på smaksprofiler de har utviklet fra forskjellige cannabis-strains.

Det jeg lurer på, er egentlig om noen har brukt slike terpentiner før? Jeg snakker ikke om sånn sketchy dritt man kjøper på shangri-la, men litt mer ordentlig sammensatte greier som er basert på litt mer ordentlig "forskning" (om jeg skal driste meg til å kalle det dét).

Er det noen som har erfaring med å importere lignende? Er litt nervøs for å bestille det hjem, siden tollvesenet kanskje syns det er sketchy om de åpner og sjekker.
Tenker på cannabis-referanser på etikketen, og ikke minst den potente lukta, om de evt skulle åpne og sjekke.

Jeg skjønner at jeg har mitt på det rette, men vil allikevel forhøre meg så jeg slipper evt krangling med tollen og masse telefoner hit og dit. Jeg er forresten mest sannsynlig på en liste hos tollen, så det hender de sjekker mine pakker ekstra grundig
Det er også litt kjipt om de tar masse tester av det for å finne ut om det er cannabis, siden de bare inneholder 5ml per flaske.

Tror dere det bare er å bestille? Hva gjør man for å bevise at dette ikke er cannabis, om de faktisk stopper den? Alt tyder jo på at det er cannabis, liksom.
Må jeg bare forklare dem at "nei, du skjønner, dette er sånn som bare er laget for å SMAKE som cannabis"...?
Her er forresten produktene jeg snakker om

Nysgjerrig på åssen tollen forholder seg til slike varer som åpenbart er veldig cannabisrelatert (ja, jeg har bestilt masse piper og store bonger etc før, men tenker siden dette er produkt ment for konsumpsjon)
Er rett og slett redd for at de skal tro det er syntetisk cannabis/research chemical.
Takker for evt svar
Sist endret av Alzo88; 16. juni 2016 kl. 19:11.
Vil anta at det går veldig bra å bestille. Tollen stopper vel ikke lovlige ting, men holde tilbake i påvente av sikkert svar, det er sikkert mulig.

Min adresse er flagget av tollen, det var allikevel ingen problem å bestille hemp produkter fra the hemp shop i england.