Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3042
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legen skulle skrive ut imovane men jeg fikk zopitin?? Googlet at det har virkestoffet til zipoclone men er det ellers noe med dette i forhold til imo
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er av samme virkestoff
Annen produsent/styrke bare.

Håper du får sovet
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Annen produsent/styrke bare.

Håper du får sovet
Vis hele sitatet...
Er den svakere?
Etter hva jeg kan se er det 7.5mg i de du har fått. Altså den sterkeste dosen som skrives ut i Norge.

Imovane kommer i 5mg og 7.5mg doser ifølge felleskatalogen.
Sist endret av Viking85; 17. februar 2020 kl. 09:13.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Etter hva jeg kan se er det 7.5mg i de du har fått. Altså den sterkeste dosen som skrives ut i Norge.

Imovane kommer i 5mg og 7.5mg doser ifølge felleskatalogen.
Vis hele sitatet...
Leste et sted her at den opplevdes som mildere en imovane må kanskje doble dosen da. Har toleranse på imovane sppp
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Overrasket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går på 7.5 mg og tar 2 stykk før leggetid. Nå er jeg oppe i 4. Dosene er blitt økt opp. Tok dosen i 19 tiden og våket nå. Får man toleranse på disse siden det virker som om de må økes for å få effekt. Noen som har vært borti noe lignende?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går på 7.5 mg og tar 2 stykk før leggetid. Nå er jeg oppe i 4. Dosene er blitt økt opp. Tok dosen i 19 tiden og våket nå. Får man toleranse på disse siden det virker som om de må økes for å få effekt. Noen som har vært borti noe lignende?
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt 7,5mg i et par år uten å må opp i dose med unntak av kanskje 2 ganger. Av og til funker 3,75mg også. Noen får toleranse, men det har ganske kort halveringstid. Virker ikke som om jeg opplever noe særlig til økt toleranse men folk er forskjellig.
Sist endret av NokErNok; 9. januar 2023 kl. 12:52.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Personlig foretrekker jeg Imovane.

Vet ikke om det er placebo(størst sannsynligvis), men jeg får en bedre ro og mindre metallsmak av original preparatet.