Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2246
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva tilsvarer 150 mg lyrica i benzo?
error - please rephrase your question
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva tilsvarer 150 mg
Lyrica i feks valium, xanax eller rivotril?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva tilsvarer 150 mg
Lyrica i feks valium, xanax eller rivotril?
Vis hele sitatet...
det blir ikke det samme.. men hvis du lurer på doseringer så her.
der kan du også søke opp ca hver eneste benzo for å se doseringene dems..
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler spørsmålet mitt er egt ganske greit! Takk for doseringslinl munted!
Men siden Lyrica er strukturelt likt GABA så håper jeg noen ka gi med en ekvivalens istedenfor rus-doseringer.

Noen som Har erfaring
med begge og kan si hva om Lyrica sammenlignes med benzo? Hva likner det på av benzo.
Er jo strukturelt likt GABA. Og kan 150 mg tilsvare 10 mg Valium? Evt 1 Mg xanor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler spørsmålet mitt er egt ganske greit! Takk for doseringslinl munted!
Men siden Lyrica er strukturelt likt GABA så håper jeg noen ka gi med en ekvivalens istedenfor rus-doseringer.

Noen som Har erfaring
med begge og kan si hva om Lyrica sammenlignes med benzo? Hva likner det på av benzo.
Er jo strukturelt likt GABA. Og kan 150 mg tilsvare 10 mg Valium? Evt 1 Mg xanor
Vis hele sitatet...
for angstlindring, innsovning..? felleskatalogen har doseringer for medisinsk bruk..

bare for noe er strukturelt likt som noe betyr egentlig ingenting btw, men lyrica har både medisinske og ruseffekter.
men du nevner jo ikke hva du vil så vanskelig å hjelpe
Sist endret av Munted Artist; 15. februar 2020 kl. 07:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner med at du kan få raskt svar fra folk med erfaring på tripsit.me sin IRC
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del kan ikke lyrica sammenlignes med benzo.
Man blir rusa på dem i større doser, men for min del bare veldig trøtt. Ikke benzo-loka og god angstlindring.

Mulig de virker annerledes på andre, men jeg velger 10 mg valium eller 1 mg xanor over 600mg lyrica any day.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gir Lyrica muskelavslappemde?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gir Lyrica muskelavslappemde?
Vis hele sitatet...
ja

skal du prøve (selv)medisinere så start med 50mg morgen og kveld, evt 50mg midt på dagen også.
(maks 150mg fordelt over 2-3 doser per dag)
kilde
Sist endret av Munted Artist; 15. februar 2020 kl. 09:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye bil tilsvarer et hus?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye bil tilsvarer et hus?
Vis hele sitatet...
sååå far fetch er det ikke Men du skal ha får latteren her på lørdagskvisten
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
sååå far fetch er det ikke Men du skal ha får latteren her på lørdagskvisten
Vis hele sitatet...
vel du kan bruke begge som hjem, jobb, lagringsplass osv osv, så føler den sammenligninga var ganske spot on.. :P

"mange likheter" betyr jo ikke nødvendigvis noenting, og spesielt når man ikke vet hva man skal se etter
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Du drar tråden lengre og lengre. Men ok. Så finnes det ingen likheter overhodet mellom Lyrica og benzo:-)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du drar tråden lengre og lengre. Men ok. Så finnes det ingen likheter overhodet mellom Lyrica og benzo:-)
Vis hele sitatet...
kan dra den enda lengre jeg, da jeg påsto det ikke er det samme, ikke at det ikke har likheter
Selv om pregabalin er strukturelt lik GABA, så binder det seg ikke til GABA reseptorene og det blir derfor umulig å sammenligne med benzodiazepiner.