Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1647
Hei! Lurer på om noen her på forumet har tips til bra steder i Kroatia for snorkling og vannskuter?
Vi er to pers som tenker å reise dit i september
Har vurdert nord Thailand, Mallorca og Marokko men finner lite info på ting jeg lurer på.
Vh
Hjelm1
Personlig ville jeg lett rundt Split (Hvar, Dubrovnik etc) eventuelt i Split. Husk at temperaturene synker ganske fort på høsten, så dette ville jeg også sjekket.
Trådstarter
Takk for respons. Split og hvar er ganske aktuelt er det noen som har tips til noe kult ellers på de stedene eller Kroatia generelt så let me know
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg seila der nede i fjor sommer, var knallbra! Steder vi var innom:

Split
Primosten
Solta
Starigrad
Hvar
Vrboska
St. Clement
Lastovo
Korcula
Sipan
Dubrovnik

Split ble for "kjasete" for min del. Gamlebyen i Dubrovnik var også spennende, men det krydde av mennesker. Korcula var toppers sånn båtmessig.

Favorittene var nok Lastovo og Sipan, rett og slett fordi det ikke var så mye folk. Lastovo er en gammel militærøy og ubåtbase, har vel vært åpen for almenheten i 11 år eller noe slik. Her kunne man leie vannscootere og cruise rundt uten å bli forstyrret.

Temperaturer i vannet er best på sommeren, men selv da snakker vi ikke typiske "sydentemperaturer".
Sist endret av tafsern; 3. september 2015 kl. 14:20.
Sitat av Crabman Vis innlegg
Personlig ville jeg lett rundt Split (Hvar, Dubrovnik etc) eventuelt i Split. Husk at temperaturene synker ganske fort på høsten, så dette ville jeg også sjekket.
Vis hele sitatet...
Hvar er bra!

Fine områder, og ordnede forhold
Sist endret av nikita; 3. september 2015 kl. 17:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for gode tilbakemeldinger folkens, det ble Alanya denne gangen.