Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 884
Hey Er det murlig å få Zelda til iphone uten å ha en laptop atme seg?
Det finnes emulatorer til Nintendo 64 spill og sikkert flere. Men du må nok ikke forvente og kunne spille den nyeste Zelda. De gamlere burde være mulig
Sneakey
Trådstarter
Sikta egentlig til de gamle Zelda spillene men må jeg ha laptop til Emulator? Har ikke en atm.. (Er på skolen)
Du må ikke ha laptop, nei. Jeg lastet ned både emulator or roms rett til telefonen. Jeg har android da, vet ikke om det er så mye annerledes på iphone.
Har ikke funnet noe zelda spill, men dette spillet er inspirert av serien: https://itunes.apple.com/us/app/acro...387190022?mt=8

Sitat av joacimz Vis innlegg
Sikta egentlig til de gamle Zelda spillene men må jeg ha laptop til Emulator? Har ikke en atm.. (Er på skolen)
Vis hele sitatet...
Det jeg prøvde og si går an, de nyeste går nok ikke
Det er veldig lett å skaffe N-64 Emulator til Android telefoner. Tror Apple har gjort det ganske innviklet men det skal være mulig.
På iPhone er jeg rimelig sikker på at du må jailbreake den før du kan ordne emulatorer.. om de finnes til iPhone i det hele tatt da.
jeg spilte A Link to The Past på iphone jeg, men du må jailbreak'e og så instalere Emulatorer. er tutorials for det
Sist endret av iSatan; 14. januar 2013 kl. 00:47.