Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1662
Hey Freaks,

Var i Hemsedal i fjor under nyttårsaften og dette falt veldig i smak. Julestemning, skikjøring, og veldig bra med liv på afterskien, og i nattklubbene. Vurderer å prøve Trysil i år, og lurer på om noen har noen erfaringer på hvordan Trysil er kontra Hemsedal under nyttårshelgen?
Såpekoker av rang
Akkurat det samme, bare et annet sted.
Gå opp i fjellet. Vissnok veldig fint.
så bra!, fant en leilighet på fageråsen, som er 800 og no moh. Så blir bra med utsikt og da!
Hvis du skal være noe særlig ute, så ville jeg ha tatt med skikkelig gode vinterklær. Jeg har selv sittet og filt motorsag, når det var 30 blå ute i Trysil. Og at det er -40 er ingen ukjent sak i Trysil, Østerdalen og Engerdal, bl.a. nyttårskvelden 1979 (tror jeg det var) var det -40 oC ute. Slike klær bør en også ha med, hvis en kjører selv. Biler går ikke godt, når det er så kaldt.
Husk at Fageråsen er på "feil side" av fjellet iforhold til afterski etc. Jeg ville satset på i bunn av bakkene, hvor du har de fleste utestedene i gåavstand.