Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3597
Hei

har vært på jakt nå en god stund etter gamle tegnefilmer fra barndommen som f.eks
Tapper den pysete hunden
ed edd og eddy
skumle eventyr med billy og randi
johnny bravo osv osv

Problemet er bare at jeg ikke klarer å finne det noen plass. fant noen torrents her om dagen men fant fort ut at de er døde så det var det ikke så mye hjelp i

noen som har noen god råd her på hva jeg kan gjøre for å finne noe av dette igjen?
Jeg prøvde den første du nevnte på Youtube, og fant dette: https://www.youtube.com/results?sear...ed+edd+og+eddy

Var det dette du ønsket?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg prøvde den første du nevnte på Youtube, og fant dette: https://www.youtube.com/results?sear...ed+edd+og+eddy

Var det dette du ønsket?
Vis hele sitatet...

Njaa glemte å nevne det at jeg helst vil se det på norsk, beklager det
Johnny Bravo lå på Viaplay for et år eller to siden, i alle fall! Mulig det ligger der ennå, og mulig de har andre tegneserier også!

Ellers ville jeg kontaktet Cartoon Network og spurt dem. Tidligere ble mye utgitt på VHS, og man kunne gjerne leie dette på de gode, gamle videoutleiesjappene, men antar dette er ganske vanskelig å få tak i nå! CN kan i alle fall gi deg mer informasjon om hvem som eier rettighetene og hvordan du evt kan få tak i de gamle episodene.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Johnny Bravo lå på Viaplay for et år eller to siden, i alle fall! Mulig det ligger der ennå, og mulig de har andre tegneserier også!

Ellers ville jeg kontaktet Cartoon Network og spurt dem. Tidligere ble mye utgitt på VHS, og man kunne gjerne leie dette på de gode, gamle videoutleiesjappene, men antar dette er ganske vanskelig å få tak i nå! CN kan i alle fall gi deg mer informasjon om hvem som eier rettighetene og hvordan du evt kan få tak i de gamle episodene.
Vis hele sitatet...
Takk for ideen om å kontakte CN, det har jeg faktisk ikke tenkt på
sendte en mail til de i dag så satser jeg på et positivt svar snart
Sitat av KaffeBønne Vis innlegg
Takk for ideen om å kontakte CN, det har jeg faktisk ikke tenkt på
sendte en mail til de i dag så satser jeg på et positivt svar snart
Vis hele sitatet...
Oppdater oss gjerne, hadde vert gøy å sett litt tilbake på barndommen
Som en som har lastet ned og sett mange av barndomsfavorittene; ikke ha for store forventninger.

Nostalgi blir ofte ødelagt av å faktisk se opp igjen det vi har gode minner ifra. Personlig har jeg helt sluttet å falle for fristelsen etter å ha ødelagt gode gamle minner som Airwolf og Johnny Quest.. Det er bedre å bare huske de som gode minner enn å vite med sikkerhet at det du likte før egentlig var helt elendig dritt..
Men noen ting står seg like bra:
Majka – jenta frå verdsrommet

Eller som de sier på Slovakisk:
Spadla z oblakov – «Hun kom ut av himmelen»
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Det er bedre å bare huske de som gode minner enn å vite med sikkerhet at det du likte før egentlig var helt elendig dritt..
Vis hele sitatet...
Enig, prøvde og se Ed Edd og Eddy for noen år siden, definitivt ikke det samme. Men noe som holder opp enda er Tom & Jerry.
jeg har tapper den pysete hunden på norsk lastet ned fra norsk torrent tracker

kan sende det til deg om du betaler for minnebrikke og porto
Sist endret av dekommeri2033; 13. september 2021 kl. 17:49.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Som jeg ser det har du tre alternativer:
  1. Kom deg inn på en privat torrenttracker (minner om at å diskutere dette strider mot reglene, dette må du klare på egen hånd. Forbudet omfatter også å sende PM til randoms (meg))
  2. Dypdykk på Finn etter VHS/DVD
  3. Biblioteket. De har jævlig mye rart, det er gratis, og selv om ditt lokale bibliotek ikke har det du leter etter, skaffer de fra hele landet. Det er ikke vanskelig å rippe DVD.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvis noen har en anelse om hvor man kan finne de gamle Asterix og Obelix filmene med norsk tale så hadde jeg tilbudt seksuelle tjenester til vedkommende. Asterix hos britene, når romerne invaderer. Og den når de er hos vikingene. De gode gamle vhs tegnefilmene hsr jeg så gode minner med. Fant en av dem på dvd for noen år siden men har seff klart å loke den bort. Hvor kan de være, hva er på ferde?
Det ligger noen Asterixfilmer på TV2 for tida. Blant andre de du nevner.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi har ikke lov å ha kopibeskyttet materiale her på freak, det er bare slik loven er dessverre..

Men, om du søker etter Asterix og Obelix på youtube, så er i hvert fall et par av de gode gamle filmene MED norsk tale liggende der.. Jeg regner med at opphavrettighethaverne ikke har ressursene til å gå etter alle som har lagt de ut der.
Sist endret av Dodecha; 17. januar 2022 kl. 10:19.
Er det noen som sitter på Bernard og Bianca (Film 1) med norsk tale, ev. vet hvor denne kan streames, ev. laste ned kun lydfilen?
▼ ... over et år senere ... ▼
kunne du send nye linker eller lag en torrent alt funker egt har letet i sånn 2 måneder
flixtor.to har alt.