Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5768
Hei har lett rundt i Drammensområdet etter redman tyggetobakk, men har ikke klart p finne noe. Noen som vet hvor det kan kjøpes.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hiver meg på denne som en oppdatering. Hvor kan man finne denne i Bergen?
Sitat av aoakn Vis innlegg
Hiver meg på denne som en oppdatering. Hvor kan man finne denne i Bergen?
Vis hele sitatet...
Tobakk-sørensen på galleriet
Har ikke sett det i Norge på flere år. Tror ikke det selges lengre her til lands desverre. Sørensen har det heller ikke lengre.

Har prøvd å bestille dette og noen bokser med "dip" fra statene et par ganger, men begge gangene ble det stoppet. Fikk det ikke gjennom da det ikke var merket med samme type advarsler som tobakksvarer i Norge er. Helt latterlig idiotiske regler spør du meg, men slik er det blitt desverre.
Sitat av Antiex Vis innlegg
Tobakk-sørensen på galleriet
Vis hele sitatet...
Da skal jeg sjekke dette i uken. Var innom der for noen måneder siden og da var de klar på at dette selger de ikke mer.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:22.
Sitat av aoakn Vis innlegg
Da skal jeg sjekke dette i uken. Var innom der for noen måneder siden og da var de klar på at dette selger de ikke mer.
Vis hele sitatet...
Bortkastet tid. Garanterer deg at du blir skuffet, for de har det ikke nå heller.
Med mindre de selger det ulovlig under disk, noe jeg tviler sterkt på at en butikk som Sørensen ville gjort.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Fikk det ikke gjennom da det ikke var merket med
samme type advarsler som tobakksvarer i Norge er.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør spesial forretninger dette f.eks. Sol Cigar i Oslo, må de pakke om
tobakksvarer etter import for å få Norsk merking? Eller gjelder det andre regler for
butikker enn for privat personer med tanke på bestilling fra utlandet.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvordan gjør spesial forretninger dette f.eks. Sol Cigar i Oslo, må de pakke om
tobakksvarer etter import for å få Norsk merking? Eller gjelder det andre regler for
butikker enn for privat personer med tanke på bestilling fra utlandet.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke. Virker som sigarer å slikt er godtatt, mens tyggetobakk og lignende produkter ikke er mulig å importere på lovlig vis. Det nærmeste man kommer skråtobakk i norske butikker idag er såvidt jeg vet kun oliver twist.
Har vært i kontakt med flere forretninger tidligere, men det var ingen som kunne ta inn den typen jeg etterspurte.

Hvis det er noen som mener at jeg er helt på jordet her, så vil jeg gjerne vite hvor de eventuelt selger disse varene, for jeg har lett lenge uten hell.
Er sånn at man ikke selger lenger eller har Staten satt ned foten? Burde jo være et salgbart produkt.
https://www.helsedirektoratet.no/tem...ksvarerforsalg
Her kan dere se kravene i forhold til dette med import av tobakksvarer til Norge, og det er nok dette som gjør at vi ikke får disse produktene her til lands.

Hvis produsenten av Redman og alle disse andre merkene hadde produsert et parti som tok hensyn til disse punktene hadde det ka skje vært håp.
I tillegg har vi jo fått disse idiotiske reglene med standardiserte innpakninger, noe som gjør det enda mer usannsynlig å få disse varene i salg her i landet, desverre.
Et oppfølgende spørsmål, er det på en eller annen mulighet å få det til Noreg? Lovlig selvsagt. Er langt i fra storforbruker, dette har blitt en del som en tradisjon på tur med kompiser.
Sitat av aoakn Vis innlegg
Et oppfølgende spørsmål, er det på en eller annen mulighet å få det til Noreg? Lovlig selvsagt. Er langt i fra storforbruker, dette har blitt en del som en tradisjon på tur med kompiser.
Vis hele sitatet...
Hvis du kjører til Sverige og handler selv. Litt vel langt å kjøre fra Bergen da, for så lite
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De har Redman i Sverige. Kjøpt der selv for noen år siden. Kjøpte den fordi jeg trodde det var den jeg hadde smakt sist jeg var i USA. Men det var det ikke. Den jeg forsøkte i usa var formet som en lang, veldig tynn pølse eller som jerky, eller kanskje mer som en lang versjon av disse pluggene man lapper slangeløse dekk med. Så skulle man bare tygge av en passelig bit. Den de hadde i sverige var mer som en veldig grov snus, eller nesten som råtobakk.
Selges ikke i Europa lenger. Kontaktet kundeservice hos Swedish Match for et par år siden. Tyvärr
Sitat av smetti Vis innlegg
Selges ikke i Europa lenger. Kontaktet kundeservice hos Swedish Match for et par år siden. Tyvärr
Vis hele sitatet...
Ser ut som du tar feil, kanskje mange som har savnet den?

https://www.snusbolaget.se/red-man/red-man-chew
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ser ut som du tar feil, kanskje mange som har savnet den?

https://www.snusbolaget.se/red-man/red-man-chew
Vis hele sitatet...
Hvis du leser på siden du linker til så finner du dette
"OBS! Produkten har tyvärr utgått ur vårt sortimentet. Produkten har slutat produceras för den svenska marknaden."
Sitat av akasha06 Vis innlegg
Hvis du leser på siden du linker til så finner du dette
"OBS! Produkten har tyvärr utgått ur vårt sortimentet. Produkten har slutat produceras för den svenska marknaden."
Vis hele sitatet...
Hehe jaja der kan du se. Jeg bare tok et kjapt søk også dukket den siden opp og da leste jeg nok ikke alt nei. Bra du korrigerte meg.