Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1245
hei, jeg kom nettopp på at jeg har en gammel steam acc med noen spill på.. så jeg lurte bare på om det er mulighet å få den tilbake på noe vis
problemet er det at jeg ikke har satt opp "Steam-samfunnsprofil"
så det eneste jeg har av info om accen er rett og slett brukernavnet som jeg kan finne inne på en kompis sin steam acc (siden vi er venner på steam)..

så jeg lurte på om dere har noen erfaringer med hva jeg kan gjøre..
takker for alle svar
Kontakt steam support, sjekk gammel email, etc.

Ellers er det ikke så mye.
kan ikke huske email, det eneste som var er bare at jeg kom over navnet mitt i vennelisten til en kompis.. :P
men men hadde jo vært gøy å få den tilbake liksom!
Har du ikke epost er det umulig. Med mindre du får tak i eposten da.
Er guider på Steam om hvordan man får igjen passord, om en sliter med det er det jo supportmailen til Steam som gjelder. De kan helt sikkert hjelpe.
Sist endret av Patrialn; 16. september 2012 kl. 01:26.
steam support fixer det

hvor gammel account er det snakk om?
accounten er vell en 5-6 år-ish! :P faktisk ikke sikker, men det er 4.5 år siden jeg sist var innlogget (1600 dager ca)
Sitat av microen Vis innlegg
accounten er vell en 5-6 år-ish! :P faktisk ikke sikker, men det er 4.5 år siden jeg sist var innlogget (1600 dager ca)
Vis hele sitatet...
Du kan sikkert få fikset noe med support!
Kortkode,pass eller annet du har brukt på accounten
Jeg fikk gjort dette ved å bruke en CD kode til et spill som jeg hadde på kontoen.
Hvor mange eposter har du hatt gjennom årene? Om du ikke husker epost adressen din for 6 år siden?