Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1080
http://www.youtube.com/watch?v=-tnxzJ0SSOw
Kom ny trailer for noen dager sia, må si dette så veldig mye bedre ut enn den forrige. CGI ser dog noen steder ut som et tv-spill =/ Liker heller ikke Andrew Garfield som Peter, han ser ut som en douche. Men fuck, shotsene når han "flyr" er syke. Hva tror dere?
Rett og slett rå! Gleder meg

Ser mer fram til The Avengers av superheltfilmene som kommer i 2012.
Spidey ser jo mer pinglete ut nå enn med Tobey Maguire. Skuespillerprestasjonene ser jo også ræva ut, bare ved å se traileren..
Nja.. Er ikke noe jeg gleder meg vilt til å se akkurat, men jeg kommer nok til å se den en eller annen gang.
Jeg syns Spider-man-konseptet begynner å bli temmelig tynnskrapt, for å si det rett ut.
Sist endret av Knask; 8. februar 2012 kl. 20:32.
Føler liksom at Spider-man ikke blir helt det samme uten Tobey Maguire ..
Denne kan jo selvfølgelig ikke måle seg med Spidey 1 men siden kvaliteten på Spidey filmene sank etter hvert i mine øyne så tror jeg ikke den skal få problemer mot Spidey 3.

Denne kan bli bra tror jeg siden jeg synes den virker litt ''mørkere'' enn de tidligere filmene og den skal holde seg mer tro til tegneserien. Men som tidligere nevnt så vil det bli veldig uvant at det ikke er Tobey som spiller Spidey og skuespillet virket ikke helt på topp men jeg kan jo ta feil. Emma Stone f.eks har jo overasket tidligere og er i mine øyne en relativt god skuespiller.
Sist endret av Quix; 8. februar 2012 kl. 20:57.
Sitat av Knask Vis innlegg
Nja.. Er ikke noe jeg gleder meg vilt til å se akkurat, men jeg kommer nok til å se den en eller annen gang.
Jeg syns Spider-man-konseptet begynner å bli temmelig tynnskrapt, for å si det rett ut.
Vis hele sitatet...
Menn i tights blir aldri oppbrukt i mine øyne.
Så jeg gleder meg vilt, og skal se den opp til flere ganger, og jeg skal hvine av glede av hver eneste billige hollywodd actionreplikk.

Syntes også at det var teit at øglene ikke var med i den originale triologien.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Menn i tights blir aldri oppbrukt i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men da krever jeg å se mer hud og svulmende muskler for å bli fornøyd.
Gleder meg veldig til både denne og The Avengers!