Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1619
Har endelig fått beskjed om at forsikringa ikke reparer den gamle tlfen og trenger derfor en ny en.

Er ikke den som har giddi og fulgt med så mye i mobilverdenen den siste tiden, og håper derfor på noen tips til en grei tlf til rundt 1800 uten abb. Det eneste kravet jeg stiller er vel at det skal være android. Vil også ha færrest mulig idiotiske knapper på sidene osv som gjør at mobilen finner på masse rart mens den ligger i lomma, sånn som den gamle samsungen gjorde.

Har vel sett litt på Htc wildfire s, Huawei u8800 og kanskje xperia mini selv om den kanskje er litt liten.

Takker på forhånd!
HTC Wildfire S, utmerket telefon. Har den selv, og den er fantastisk. Hehe
Ikke kjøp HTC Wildfire S! Sinnsykt treg, gav en Huawei u8800 til fattern (fikk den for 1700 på timessalg), han elsker den og den drar alle spill kjempefint, seriøst på lik linje med telefoner til over 3000kr!
Denne testen begynner å bli litt gammel, men om du blar ned til terningkast seks delen finner du bl.a. ZTE Blade til 1600.
Bruksområde?

Spilling, teksting, bare ringing, surfing?
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
styr unna x10 eller Xperia serien generelt. det er den telefonserien vi får inn oftes i servicemottaket hos meg
Sitat av Gig Vis innlegg
styr unna x10 eller Xperia serien generelt. det er den telefonserien vi får inn oftes i servicemottaket hos meg
Vis hele sitatet...
This. Det samme hos meg, folk kommer inn og whiner om at vi har selgt dem en ødelagt telefon.


Kan anbefale HTC Sensation, eller HTC Desire HD. Flotte telefoner begge to.
Lurer på om den nye Xperia rayen er bra. :P
kjedelig streiting
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Bruksområde?

Spilling, teksting, bare ringing, surfing?
Vis hele sitatet...
Blir sånn blanda. Greit å ha litt forskjellige apps, men ordentlige spill kjører jeg på pcen . Men kommer til å bruke den en del til surfing.

Det som dog er viktigst er å slippe masse tulletaster som jeg hadde på den gamle tlfen. Riktignok fungerte tastelåsen på den, men det gikk fortsatt ann å sette den i flight mode selv om tastelåsen var på, noe som ofte skjedde når jeg hadde den i lomma.

Står vel mellom Htcen og huaweien da. Xperiaen ser litt liten ut og.

Har dog sett at noen snakker om et wifi-problem på huaweien? Har de ordna opp i det?
Spar litt til og kjøp deg Galaxy S II. Den er overlegen.
jeg har huawei, konge telefon! alt funker strøkent...
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Blir sånn blanda. Greit å ha litt forskjellige apps, men ordentlige spill kjører jeg på pcen . Men kommer til å bruke den en del til surfing.

Det som dog er viktigst er å slippe masse tulletaster som jeg hadde på den gamle tlfen. Riktignok fungerte tastelåsen på den, men det gikk fortsatt ann å sette den i flight mode selv om tastelåsen var på, noe som ofte skjedde når jeg hadde den i lomma.

Står vel mellom Htcen og huaweien da. Xperiaen ser litt liten ut og.

Har dog sett at noen snakker om et wifi-problem på huaweien? Har de ordna opp i det?
Vis hele sitatet...
Jeg ville i så fall godt for den ordentlige Xperia-en, ikke Mini-versjonen. Dessuten har jeg hørt rykter om at man kan spille MineCraft på den. Anyone?
jeg ville sett på huawei, mye for pengene egentlig. huawei nero u9000 ser jo veldig lovende ut: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638852#extra

ellers så koster u8800 litt mindre: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=625426

har selv GS2, og er strålende fornøyd med den, men den er LITT dyrere.
Sitat av liesl Vis innlegg
iPhone 4s.
Vis hele sitatet...
ja den får man jo til 1800 uten abb.
Sitat av margido Vis innlegg
ja den får man jo til 1800 uten abb.
Vis hele sitatet...
Litt off topic, men noen som vet prisen på 4s uten abb?

Og kommer det egentlig en oppfølger til S2 snart?
Sitat av Ibux Vis innlegg
Og kommer det egentlig en oppfølger til S2 snart?
Vis hele sitatet...
Galaxy S3 kommer i første halvdel av 2012. Men om 1-2 uker skal samsung nexus prime bli lansert, den blir nesten et mellomledd.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen her som har testet zte blade?
Hvordan er den, batteri, dekning og andre basis funksjoner.
Jeg ville aldri kjøpt Xperia, maken til drittelefon.... Det meste av HTC er jeg og de jeg kjenner happy med!
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Er det noen her som har testet zte blade?
Hvordan er den, batteri, dekning og andre basis funksjoner.
Vis hele sitatet...
ifølge en kamerat som kjøpte den har den relativt dårlig byggekvalitet, er treg og ikke akkurat snill. kan nevnes att han har hatt den rundt to måneder og allerede har fått urenheter under skjermen....
Har Huawei U8800, og anbefaler den på det sterkeste! Er akkurat som HTC Desire, men mye billigere.