Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1561
Anonym bruker
"Ergerlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har slitt i 20 år med smerter, søvnløshet og angst. Nå etter legemiddelmangelen har det blitt strengere å få medisiner som ikke iflg helfo er gruppeøkonomisk.

Mistet da over natten paragin forte, stillnoct og sobril, og resulterte i søvnløse natter med smerter så jeg så vidt kan gå.

Det er på stadiet jeg egentlig ikke ønsket å leve slik.

Hvordan kan samfunnet bli slik, hva er viktigst, avhengighet eller smertebehandling?

Ringte til dps under planlagt selvmordsforsøk og fikk beskjed det var mitt valg og de kunne ikke hjelpe
Ufattelig trist å høre slikt.

Er lite rutta i helsevesenets prosedyrer rundt legemidler generelt.

Men hvis du ikke får noen andre gode tips inne på forumet her som vil hjelpe mer, så kan jeg jo påminne om at det svarte markedet er jo alltid tilgjengelig. Bedre å få tak i de legemidlene du trenger enn å ha slike drastiske tanker.
Fyfaen ass følger dps hater rusmisbrukere eller noe har selv et rudprpblem å får ikke hjelp av dps får må være rusfri i 3 måneder hva skulle jeg liksom gjort i mellom tiden??? Men jaja, helt sykt at de holder på sånn ville bare si at eg skjønner deg ass lykke til <3
Jeg føler med deg, jeg vet alt om hvordan det er å ikke bli tatt skikkelig på alvor. Heller avhengig av medisiner enn sterke kronisk smerte og angst... Men vist det er så ille som du gir uttrykk for, hva med å bare skaffe seg det du trenger illegalt? Om det virkelig ikke er så ille som du gir uttrykk for så ville jeg latt være selvfølgelig, for det har sine ulemper å skaffe medisiner illegalt.
https://freak.no/forum/showthread.php?t=311715

Beklager spammen men det er en viktig sak og jo flere jo bedre for min kommende dialog med noen som kan og vil utgjøre en forskjell.