Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2701
Heihei.
Første innlegg her og har prøvd å lest litt men fant ikke noe konkret svar på det jeg lurte på. Så:
Har gått på tramadol i ca 2mnd etter en operasjon.Jeg er snart tomt for det jeg fikk sist av lege ei uke før tiden, siden jeg noen ganger måtte ta 4-5 stk om dagen istedet for 3 som er utskrevet. Jeg har et brett med 40mg Oxy liggende men har ikke turt å prøve de da jeg ikke vet/kan så mye om det. Siden jeg har gått på tramadol i 2mnders tid,vil 40mg oxy "reltebon depot" være for mye å "hoppe" til? 189cm 95kg her.

Takker for svar

Sitat av Tjofadderi Vis innlegg
Siden jeg har gått på tramadol i 2mnders tid,vil 40mg oxy "reltebon depot" være for mye å "hoppe" til? 189cm 95kg her.

Takker for svar
Vis hele sitatet...
Må påpeke at jeg kun vil suplere med disse om de ikke vil være for sterke til jeg får ny resept på tram..
Sist endret av Tjofadderi; 5. juli 2019 kl. 02:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
40mg er ganske mye, jeg spyr om jeg snorter 20mg.

Men det er meg da
40 mg. er nokså stor startdose - selv med Tramadol-toleransen din. Jeg anbefaler at du prøver deg fram i små doser, til du merker en adekvat smertelindring, og stopper inntaket da.
Sist endret av Antidote; 5. juli 2019 kl. 12:17.
Trådstarter
2 0
Oki. Takker for svar Fikk ordna noe targiniq 20/10 som funket veldig bra. Ikke noe spess eufori av dem slik som tramadol. men de tok smertene som var målet mitt
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville knust en tablett på 40 mg, delt den i 4 og droppet 1/4 i papir på tom mage. Så kan du eventuelt redosere etter en time
▼ ... flere år senere ... ▼
Skal prøve Reltebon depot 40mg, hva er ok pr tablett?
Kan og få tak i 20mg Oxydon Actavis

Hva er mest fornuftig?
Sist endret av Lykkerus63; 22. april 2023 kl. 16:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.