Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1932
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er godt på tide å få igang kur nå som baris-været kommer snart 😎 jeg har kjørt to kurer tidligere, tren E og test E og en kur med test E og tren A. Nå sitter jeg å vurderer meg Test P, Tren E og Masteron P. Men leser og at det er populært å bruke NPP, phenyldeca...

Jeg vil få rent av litt fett og bygge volum. Da lurer jeg på hva jeg burde kjøre av substanser. Liker det masteron gjør med muskelhardhet og veins.

Feks Tren E, test e(?) og nandrolone prop?

Tenkte feks på en uke:
350mg test
300 mg masteron
300mg tren

Og jada. Vet mange bruker trenAce med mast og test p.
Er ikke 100% utlært så greit å spørre her hvor alle kan bidra med sin mening, takk for alle henvendelser jeg får!
Min personlige favorittstack er masteron og boldenon som sparkes i gang med en mnd. turinabol, 30 - 40 mg ED.
Betydelig økning i hardhet, volum og vaskularitet etter bare noen uker.
Har man brukt vinteren til å bulke opp og trene skikkelig slik at man har et godt "muskelgrunnlag" å bygge på vil man garantert få godt utbytte av denne stacken.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Min personlige favorittstack er masteron og boldenon som sparkes i gang med en mnd. turinabol, 30 - 40 mg ED.
Betydelig økning i hardhet, volum og vaskularitet etter bare noen uker.
Har man brukt vinteren til å bulke opp og trene skikkelig slik at man har et godt "muskelgrunnlag" å bygge på vil man garantert få godt utbytte av denne stacken.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill
Men kan jeg spørre, hvorfor er masteron så mye valgt, når det er 62:25 i anabol/androgen ratio?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for innspill
Men kan jeg spørre, hvorfor er masteron så mye valgt, når det er 62:25 i anabol/androgen ratio?
Vis hele sitatet...
Fordi den aromatiserer ikke til østrogen og i tillegg hindrer den andre steroider i å gjøre det samme.
Nandrolone Phenylpropionate er ikke ideel til den perfekte sommerkroppen, men kjører personlig denne i lav dose nesten året rundt(lang ester dog, deca) for smurte & deilige ledd.
Anbefaler test, tren, mast og superdrol for rask forvandling til sommeren.
Hold deg unna mast om du verdsetter håret ditt og vær forsiktig med superdrol & alkohol. Equipoise som nevnt ovenfor gir også en uslåelig vaskularitet men takler ikke denne personlig pga angsten som kommer.
Hva er sammenhengen mellom EQ og angst? Er redd for at det er mye broscience i den påstanden der.

Til ts, hvorfor vil du ta forskjellige estere? Og hvis du er så dum at du tror at anabol/androgent forhold har noe som helst form med resultat av muskelvekst, så vil jeg anbefale deg "halotestin" only, eller metyltren.
Sist endret av Superspurv; 5. mai 2019 kl. 20:16.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hva er sammenhengen mellom EQ og angst? Er redd for at det er mye broscience i den påstanden der.
Vis hele sitatet...
Angst er en av de vanligste rapporterte bieffektene av boldenone, et raskt søk viser en studie der rotter injisert med boldenone fikk økt angst.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5464548/
Interessant nok reduserer nandrolone angst.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18405416

Rundt uke 7 med 900mg eq/w begynte jeg å merke det selv, ble rask stopp etter det.
Sitat av frakkn Vis innlegg
Angst er en av de vanligste rapporterte bieffektene av boldenone, et raskt søk viser en studie der rotter injisert med boldenone fikk økt angst.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5464548/
Interessant nok reduserer nandrolone angst.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18405416

Rundt uke 7 med 900mg eq/w begynte jeg å merke det selv, ble rask stopp etter det.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Merkelig da jeg aldri har fått angst av dette. Nå kjører jeg bare 400mg per uke av eq, men det må vel være flere faktorer som spiller inn. Jeg skal være obs på dette da jeg tar psykedelia en gang i blandt.
Ikke kjør 2 19-nor samtidig,som tren og npp/deca. Du kommer til å få problemer med progesteron. Om du likevel vil, må du ha cabaser. Kjør eq fremfor npp? Eq og test nå før høysesong, og tren a når høysesong er her. Gjerne med mssteron. Donerer du blod? Du kan få tykt blod av denne stacken. Kan være lurt å tappe. Aspirin er blodfortynnende og hjelper også. Trenger ikke mer enn 50-150mg aspirin
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Ikke kjør 2 19-nor samtidig,som tren og npp/deca. Du kommer til å få problemer med progesteron. Om du likevel vil, må du ha cabaser. Kjør eq fremfor npp? Eq og test nå før høysesong, og tren a når høysesong er her. Gjerne med mssteron. Donerer du blod? Du kan få tykt blod av denne stacken. Kan være lurt å tappe. Aspirin er blodfortynnende og hjelper også. Trenger ikke mer enn 50-150mg aspirin
Vis hele sitatet...
Aight thanks hvordan blr heg gjøre med pct btw? Hvis jeg kjører tren test og mast i 10 uker feks, burde jeg bruke anti-østro fordet om mast får roidsa til å ikke aromatisere til østrogen? Nolva eller clomid?
Burde jeg ta en tab hver dag på kur eller mot slutten?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aight thanks hvordan blr heg gjøre med pct btw? Hvis jeg kjører tren test og mast i 10 uker feks, burde jeg bruke anti-østro fordet om mast får roidsa til å ikke aromatisere til østrogen? Nolva eller clomid?
Burde jeg ta en tab hver dag på kur eller mot slutten?
Vis hele sitatet...
Lav dose Arimidex eller helst aromasin. Det er en lavt aromaserende stack, så ikke sikkert du trenger. Bør uansett ha tilgjengelig i tilfelle.

Spar nolva og clomid til pct Ville også kjøpt inn hcg siden tren gir en utrolig hard shutdown. Kan være du trenger hcg for å få ordentlig nytte av clomid.
Sist endret av DrPerception; 6. mai 2019 kl. 18:11.