Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 8402
Alkoholisert gamer
God kveld freaks!
Jeg har bare ett kjapt spørsmål.

Jeg er en veldig glemsk person og har ofte glemt å ta ut mynter/sedler/mobiltelefoner osv av lommene mine når jeg skal vaske klærne mine.

Så det jeg lurer på er da: Hvis jeg en gang glemmer en liten hasjklump i bukselomma, vil denne fortsatt være røykbar når den kommer ut av vaskemaskinen? Eller er det bare å kaste den?

Noen som har erfaring kanskje?
den klumpen hadde ihvertfall jeg holdt meg unna - Uten at jeg har erfaring med det
Om klumpen faller ut av lommen så vil den vell løses opp i vannet? Om den ikke løses opp så bør det vell ikke være problematisk å tørke den for så å røyke den tror jeg, mulig den er litt svakere samt litt såpesmak.
Det mest optimale hadde nok vært at røyken begynte å lukte såpe slik at du kunne røykt den hvor som helst uten å skape mistanker.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Om klumpen faller ut av lommen så vil den vell løses opp i vannet? Om den ikke løses opp så bør det vell ikke være problematisk å tørke den for så å røyke den tror jeg, mulig den er litt svakere samt litt såpesmak.
Det mest optimale hadde nok vært at røyken begynte å lukte såpe slik at du kunne røykt den hvor som helst uten å skape mistanker.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde jo blitt mer skeptisk på personen om det han røyker lukter såpe, enn hasj.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Rompe hasj lukter jo ... men funker knall, hasj oppløses ikke av vann så vidt jeg kan huske.
du sier ingenting om den er innpakket i noe.
Vil også påpeke temperatur på vaskemaskin. Forskjell på om den gjennomgår 30 grader og 60.
Sist endret av Hjelm1; 26. oktober 2012 kl. 00:57.
Hvor mangen grader vasker du klærene på? Thc kan du si bye bye til ved 70-80c og oppover.. 40 eller 60 grader, da har du en vannskadet men brukbar pice, spis an Vanndamp i lungene + kulde = sykemelding.. Hasj + vaskemaskin, bra det ikke var mora di som vasker klærene dine da,LOL
Om det er mindre mengder - kast det? Røyke såperester, så desperat burde man ikke være.
Hvis såpe og skyllemiddel fjerner flekker og skitt fra klær, samt kjører masse vann igjennom dem kontinuerlig i 1 time, tror jeg nok den hasjen er ødelagt.
Jeg vasket en klump inni en lynlåspose ved et uhell en gang, den var inni en bukselomme og falt ikke ut. Den mistet litt farge, i alle fall på utsiden, men det gikk helt fint å røyke den likevel. Merka ingen rar smak, bare litt mindre lukt. La ikke merke til mindre effekt heller.
Ligger klumpen løst så er det fare for at den løser seg opp. Bare fordi THC ikke er vannløselig så betyr ikke det at klumpen ikke løser seg opp når den blir kastet rundt inni en lomme hvor det oppstår mye friksjon i tillegg til at vannet et opp i mot 60 grader på noen typer vask. Såpa vil jo i tillegg føre til at den blir enda mer oppløst, i og med at såpe er designet til å binde fett og oljemolekyler mot vannmolekyler ved emulgatorer.

Hasjen vil mest sansynlig være urøykelig. Glemmer du en grammer i buksa di så kan du like så godt bare ha det så bra. Jeg kjøper en femmer annenhver uke og behandler den som om det skulle vært en kattunge med benskjørhet. Allways watch out for your stash.
Sist endret av elytsmoorhs; 26. oktober 2012 kl. 18:32.
jeg har hvertfall gjort det før og den smakte ikke noe rart eller noe og funket knall .. ble litt lysere utenpå bare
Weedster star
Lettere og bare prøve
Trur du da må kjøpe et skap å ha hasjklumpen din i !
Kan se for meg den lukta på klærne om hasjklumpen falt ut av lomma under vask!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Alkoholisert gamer
Trådstarter
Well folkens, nå har det da skjedd, så tenkte jeg kunne sende ut en liten oppdatering.

Vasket på 60 grader, i 1.5 timer.
Var ikke pakket inn i noe.
Brukte både vanlig såpe+ tøymykner.

Klumpen hadde ikke forandret seg noe nevneverdig, og den funka akkuratt som den hadde gjort før en liten tur i vaskern.
▼ ... flere år senere ... ▼
jeg røyka nettop en god svarting som var inpakket i litt plastikk og kom fra vaskemaskjinen. jeg må si at det smakte såpe men funka noe inni helvette (jeg er godt inrøyka også)
Hahah derfor jeg elsker freak og alle de ut av det blå spørsmålene som folk stiller. Personlig ville jeg ikke ha røyket en hasjklump som hadde vert i vaskemaskinen om ikke den hadde vert innpakket i noe.
Det går helt fint. Hadde en Grammer liggende løst i lomma på ei dongeribukse som jeg vaska i dag faktisk. Den var blekere i fargen, men lukt og smak var som ellers, så jeg rulla opp å røyka. Funka like bra som i går kveld. Ikke noe bismak eller noen andre tegn på at det ikke skal kunne røykes
Hvis du ikke vil vente til vasken er ferdig, så kan du dra ut strømkontakten til vaskemaskinen, så vil døren låse seg opp etter ca 30 sekunder.
om man legger med en dæsj hasj i vasken så kan man jo fort prøve å røyke sokkene sine for å se om det blir noe effekt? (mange snakker jo hele tiden om folk som må ha røyka sokka sine )
▼ ... noen uker senere ... ▼
En åpen pose endte opp i oppvaskmaskinen, tørket den litt å kunne synlig klemme litt såpe ut.. det blir reserve røyk til helt desperate tider.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
jeg røyka nettop en god svarting som var inpakket i litt plastikk og kom fra vaskemaskjinen. jeg må si at det smakte såpe men funka noe inni helvette (jeg er godt inrøyka også)
Vis hele sitatet...
Ja, tror det må ha noe med at den vasker bort alt det andre plantematerialet som er i hasjen. Slik at du røyker mer av kun THC/CBD Skal prøve å vaske hasjen for hånd neste gang jeg kjøper noe.
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Ja, tror det må ha noe med at den vasker bort alt det andre plantematerialet som er i hasjen. Slik at du røyker mer av kun THC/CBD Skal prøve å vaske hasjen for hånd neste gang jeg kjøper noe.
Vis hele sitatet...

Det kan ikke tenkes at man kanskje røyker masse ekstremt usunne syntetiske stoffer i tillegg...?
Sitat av Odd Vis innlegg
Hvis du ikke vil vente til vasken er ferdig, så kan du dra ut strømkontakten til vaskemaskinen, så vil døren låse seg opp etter ca 30 sekunder.
Vis hele sitatet...
Du kan faktisk bare slå av vaske programmet så åpner døra seg etter ca 1 min.
Anonym bruker
"Ferdig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tråder som lever etter syv år <3 Freak ass <3
Hvorfor skulle vaskemaskin sortere ut det som ikke inneholder thc/cbd i vaskemaskin?

Vaske hasjen for hånd...

Var nok kun god sorting.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 23. august 2019 kl. 23:15.