Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 661
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hei Freaks,

Jeg brukte CHATGPT til og finpusse det jeg skrev så det skulle være ryddig og forståelig :P

Jeg har brukt litt tid på å reflektere over muligheten for å bruke amfetamin på en kontrollert måte. Bakgrunnen for ønsket om kontrollert bruk er at jeg tidligere gikk på ADHD-medikamenter som jeg opplevde hjalp meg utrolig godt både med å håndtere hverdagen og jobben på en bedre måte. I tillegg erstattet det behovet for å bruke amfetamin for å stimulere meg. Mens jeg var på medisinene, følte jeg at jeg kunne håndtere rusen på en realistisk måte, men nå virker det ikke realistisk uten medisinene.

Nå befinner jeg meg i en situasjon hvor jeg må vise tre måneders rusfrihet for å få disse medisinene igjen. Dette har vært et krav siden jeg begynte på medisinene for flere år siden. Tidligere har jeg klart å holde meg rusfri i en måned, men deretter har jeg hatt tilbakefall, enten ved røyking eller lignende, og måtte starte prosessen på nytt. Dette har skjedd flere ganger, og jeg er nesten gitt opp nå. Nylig har jeg begynt å bruke amfetamin fra gaten for å takle jobben bedre og mestre hverdagen, men det har ikke fungert så bra. Jeg har fortsatt endt opp med å skyte hele dagen, og det er ikke bærekraftig på lang sikt.

Jeg vurderer å skaffe tomme kapsler og dosere en passende mengde amfetamin for å få ønsket effekt uten å bli overstimulert. Jeg lurer på om noen har prøvd dette før og hvor godt det har fungert for dem. Jeg er også interessert i å vite om det er andre ting jeg bør tenke på, som å ta vitaminer sammen med kapslene, lage en plan for ernæring og søvn, osv.

Det er viktig å nevne at jeg aktivt prøver å bli rusfri, og dette har vært et mål jeg har hatt i lang tid uten særlig suksess. Jeg deltok i behandling i desember i Trondheim og flyttet deretter til en ny boplass utenfor Oslo hvor jeg ikke kjenner noen. Målet med å flytte var å komme bort fra det gamle miljøet og gjøre det lettere å slutte, men til tross for at jeg har unngått rusmiljøet, har jeg hatt tilbakefall, spesielt med hasjrøyking i helgene, som fungerte en stund, men nå kjenner jeg at suget etter amfetamin kommer tilbake, og jeg har hatt tilbakefall både ved injisering og nasalt bruk. Jeg har ikke klart å kontrollere bruken med de dosene jeg tar.

Takk for at du tar deg tid til å lese dette, og jeg setter pris på alle råd og erfaringer dere kan dele.
Eldregutt
6 1
Syns det er lett å bruke amf kontrollert. Når DSP velger å være vanskelige så må man medisinere seg selv. Har regna ut at det går 0.2 g pr dag på et år og det er ikke mye. Ren vare forbeholdes. Helsa er god og jeg funker normalt.
One of these days
4 1
Anbefales ikke hvis man mangler selvdisiplin.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av mrdead Vis innlegg
Anbefales ikke hvis man mangler selvdisiplin.
Vis hele sitatet...
Jeg er faktisk enig der at har man lite selvdisiplin så kan det gå fort i søpla, altså jeg har jo hatt lite kontroll tidligere men nå må jeg virkelig gi det et forsøk og klare meg
Du er ikke den første som har tenkt dette, og det fungerer bare ikke. Det finnes sikkert en eller annen solskinshistorie der brukeren har klart å hatt disiplin på amfetaminbruker, men det tror jeg tilhører sjeldenhetene.

- Kjøp kapsler på ebay. Mange ganger billigere enn på norsk apotek
- Finn en terapautisk dose som ikke er skadelig for kroppen over tid (feks 50mg)
- Hvordan skal du klare å ha 'av' dager? Vanligvis blir dette gjort i helgene, men jeg ser at du har mest tilbakefall da.

Hvis du tyr til rus så fort du kjeder deg så er dette et stort varselsflagg.