Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 898
på komplett.no så synes jeg den siden for en stund tilbake ikke var så hvit, det var mer gult på den. På forsiden er jo nesten alt hvitt med noen svarte rammer og svart skrift. Jeg lurer på om enten det er en bug eller komplett driver med skift av design på sida.
Jeg vet ikke om det er "dataen min" som gjør det, men det har ihvertfall vært over en måned siden det var så hvitt der.
Jeg bruker mozilla firefox 0.8
Har det noe å si, eller har andre det også? Jeg søkte på forumet etter "komplett", men fant ikkeno.
jeg tror ikke de "driver å skifter design" jeg tror heller at dem HAR skifta design, til et litt mer nøytralt
CorLeX's Avatar
Trådstarter
Men hvis man skal ha seg ei ny mus slik som jeg vil så står det "40" i "()" = (40) hvis du skjønner.
Det skal liksom være 40 muser som er inne der, men nå jeg klikker på den linken så kommer det bare opp en mus "Labtec Mus 3-Button Mouse PS/2 PS/2, Retail" ikke noe mer.. for å si det sånn så syntes jeg det var J**** vondt å se på komplett sida nå.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
komplett var helt klart penere før..

jeg var ofte inne og sjekka om det hadde kommet noe nytt og spennende. gidder ikke det med designet de har nå
Tror kanskje det er noen bugs der ja, men designet er ikke en bug. Det er værre med produktene som liksom skal ligge under kategoriene..
Komplett har bytta data system, det nye systemet har enda noen bugs. priser, antall varer og bestillinger har dem i det siste hatt veldig mye bugs med.
For ikke å snakke om at de ikke har noe retursystem oppe og går...er visst under utvikling. Kanskje de skulle hatt det ferdig før de bytta. Uansett fins det vel en tråd allerede om det her, så det er vel kanskje ikke nødvendig med en til?
er komplett "linket" sammen med www.norek.no? det varen kommer fra?
komplett og norek eies/drives av samme firma.
sakset fra www.norek.no -> om oss
Norek er en av Norges største distributører av datautstyr. Vi er en del av Komplett ASA
Vis hele sitatet...
Komplett er en vanlig nettbutikk, mens Norek kun selger til firmaer som skal selge videre. Prisene på Norek er jevnt over ca 7% lavere enn de på komplett (såvidt jeg husker).

Det er pga at Norek skifter system at komplett også gjør det. Webshoppene deres er i bunn og grunn basert på samme databaser.

En annen grun til designskiftet er at Komplett-butikkene nå heter Datakjeden, og hver enkelt butikk er nå registrert som et eget firma. Istedenfor at Komplett.no eier hele butikken, eier de nå bare 30%. Dermed kan butikkene ta inn mange varer som komplett ikke har. Noe som jo er en fordel. Dessuten gir det mulighet til å sjekke om varen er på lager i den butikken som er nærmest der du bor, ikke bare om den er på lager på komplett.nos hovedlager.

Dessverre har alt dette skjedd altfor fort, uten at noe som helst har blitt forberedt (virker hvertfall sånn), og dermed er det masse bugs i alt. På sidene, i varelistene, osv.
Dessuten har komplett.no nå blitt dritstygt, og jeg gidder dermed ikke å stikke innom for å se etter nyheter mer. Synd for dem. Datakjeden.nos sider er ikke så mye bedre, de er litt uoversiktelige (hvertfall i Opera), men de ser hvertfall mye bedre ut enn komplett.no.
Sist endret av Crazytomato; 27. april 2004 kl. 23:19.