Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1686
Det har seg slik at i vinter/ høst en gang så laget en kamerat av meg en account for meg. Jeg fikk aldri spilt. Å jeg husker selfølgelig ikke nick eller passord eller noe.
De på elkjøp sa jeg kunne slette accounten å lage en ny, men hvordan?

Fyren som laga accounten sitter inne nå å får ikke tak i han.
Prøvde å lage ny account men det gikk ikke.
Så nå sitter jeg i klisteret å m¨å kjøpe ett helt nytt spill bare pga den forbanna koden??
De på elkjøp har ikke peiling. Ring han som har laget accounten eller kjøp ny.
Enig med typisk.

For å kunne slette en konto må du ha brukernavn og passord, hvis ikke, kunne hvem som helst slette hvem som helst uten å eie kontoen!
Hvis han sitter inne får du bare dra på besøk til han, tho jeg tviler på at han husker et passord til en account til deg for et år siden. WOW er uansett ganske bilig nå, så å gå igjennom masse pes er helt unødvendig.

Edit: Signaturen til turbolego, andre linje.
Sist endret av Diablo; 18. august 2007 kl. 17:48.
Sikker på at det ikke var en trial account? De kan lages helt gratis, og forsvinner av seg selv etter en tid om du ikke kjøper spillet uansett - altså intet stort tap.

Om du derimot har laget en fullverdig konto med cd-key og alt, må du kontakte blizzard og be dem om å resette key'en din. For å bevise dette må du muligens sende inn bilde av CD-key'en, eller vite informasjon om kontoen i alle fall. De ser veldig lett at dette er en konto som ikke har blitt spilt på, og da er det fort gjort å fikse.

En annen ting er at alle characters (og muligens også mer) forsvinner etter en stund om du ikke betaler subscriptions. Dette er snakk om rundt et halvt år, så alt som ble laget den gang vil være borte om den ikke har blitt spilt på.
Blir for mye stress. Faren min kom nettop hjem med nytt wow. Så æ gir faen
Sitat av Dyret
En annen ting er at alle characters (og muligens også mer) forsvinner etter en stund om du ikke betaler subscriptions. Dette er snakk om rundt et halvt år, så alt som ble laget den gang vil være borte om den ikke har blitt spilt på.
Vis hele sitatet...
Uh... Bullshit?
Sitat av (-(-_(-_-)_-)-)
Blir for mye stress. Faren min kom nettop hjem med nytt wow. Så æ gir faen
Vis hele sitatet...
*host* lucky bastardo *host*

Anbefaler deg å kontakte Blizzard og sende dem et bilde av serial'n din uansett...
Hvis du får det gamle spillet til å funke, kan du selge/bytte det nye.
Sitat av q_Werty
Uh... Bullshit?
Vis hele sitatet...
Nja, ikke helt bullshit. Om man sletter en charater *kan* det hende etter 6 måneder at de har slettet hele fyren. De beholder en *backup* i en viss tid.
send mail til blizzard. dersom dine personopplysninger står på accounten så sender du bildet av passet ditt og adressen
Sitat av typisk
Nja, ikke helt bullshit. Om man sletter en charater *kan* det hende etter 6 måneder at de har slettet hele fyren. De beholder en *backup* i en viss tid.
Vis hele sitatet...
Stemmer det. I opp til 6 månadar kan den ha statusen "Freezed", om eg ikkje hugsar feil.
Nei, det er bare tull. Du kan ha accounten din frozen så lenge du bare vil. De sletter ikke en konto eller det som er på den med mindre du selv ber dem slette den. Hvis du derimot sletter en character på en konto, SÅ kan du ikke vente lengre enn en viss tid før det er for sent.
Aha. Slik var det ja. Litt betryggande om eg plutseleg vil tilbake til den herlege hunteren min.
Sitat av q_Werty
Uh... Bullshit?
Vis hele sitatet...
http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=738

Bam!
Stemmer nok ikke at de sletter kontoen/char. etter en stund.
Da jeg ringte Blizzard for å avslutte kontoen min så sa hun at de bare frøys den, jeg spurte om hun kunne slette den helt og .. men da sa hun bare "And why do you want that?"
Hun nevnte også at de hittill ikke hadde slettet en eneste konto.
(Dette var litt under 1 år siden)
Det sier jo seg selv at de ikke vil slette kontoen din helt. De vil jo ha deg tilbake til wow rusen.
Sist endret av Kirekzulu; 18. august 2007 kl. 19:36.
Ja, akkurat det.
Hun snakket forresten om den 6mnd.-greia som du lenker til, Dyret, men de hadde absolutt ikke fulgt den da. Altså ingen sletta kontoer på 5 år.
Stemmer at de bare fryser kontoer. De blir ikke slettet helt.

@helk: Fem år? Er jo under tre år siden WoW kom :P
xuzo, roter med hodet mitt her ja , det stemmer. Vet ikke helt hva jeg tenkte på, men det er tre år siden i november.
Så da var perioden på litt under to år hun dama snakka om, at de ikke hadde slettet noen kontoer.

The game was released on November 23, 2004, celebrating the 10th anniversary of the Warcraft franchise.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/World_of_warcraft