Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1574
hei.

nå har det seg sånn at jeg for en liten stund siden hadde en vill tripp på 12 hbw frø,.
men ville ha en tripp dagen etter å, men da hadde jeg spist 10mg rohypnol først før jeg tok frøene, og da funka ikke frøene i det helle tatt.

så har det seg sånn at benzo dreper psykadelika rusen ?
Sist endret av ringnes07; 9. juli 2007 kl. 20:38.
Benzo blir ofte brukt for å "redde" en syretur som har gått feil, så det stemmer nok til en viss grad at det dreper visse psykadelika.
Trådstarter
43 1
for jeg merka ingen effekt av frøene untatt at jeg ble veldig trøtt bare. men dagen før trippa jeg jo vilt på samme dose.
Sist endret av ringnes07; 9. juli 2007 kl. 21:37.
Man bygger opp en stor toleranse av det meste av psykedelika i 3-4 dager, så når du trippa dagen før og i tillegg spiste bon er det ikke rart du ikke merka noe. Vent en uke mellom hver tripp.
Trådstarter
43 1
spiste 15 her om dagen, etter 4 timer var jeg så fucked så jeg måtte avbryte trippen med benzo.og da tok det ca 15 min så begynte jeg å føle meg normal igjen.
kjiipt at det skal gå sånn, men man skal ikke spøke med psykadelika har jeg funnet ut.

fra 12 til 15 frø var faktisk en stor overgang, ikke å anbefale.
Har selv tatt rundt 15 og ble da rimelig kvalm og måtte nesten spy et par ganger. Uheldigvis hadde jeg ikke noe benzo for å avbryte turen. Men ja HBW kan være rimelig heavy.
En gang spiste jeg noen kryssere før jeg spiste sopp, fikk ikke noe funk av soppen, utenom at jeg fikk en heftig lættis.
Trådstarter
43 1
prøvde med lit speed sammen med hbw, det ga faktisk en behagelig tripp
ikke no særlig body load og følte seg mere oppegående, og trippen ble på en måte
mye kulere.

dose: 14 hbw + 0,5g speed
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har bare bestilt 5 frø HBW, er det for lite for en tripp?
Nei, det er ikke for lite for en tripp, men du vil heller ikke ha en heftig tripp. Ifølge Erowid er 5 frø mellom en lett og en vanlig dose. Jeg ville nok spist noe mer.

Kilde: Erowid: HBW Dosering
Takker for svar, skal se om det kommer gjennom tollen og eventuelt bestille mer, fortsettelse følger
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk frøene igår, spiste 6 nå for en time siden men har ikke noe funk enda.
Rett i posten ingen problem.
husket du å slipe dem litt? Hardt skall på de der. Du kan sikkert ordne dem på annen måte enn sliping også, husken er litt dårlig og orker ikke google nå. si fra om du får noen funk da