Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 6869
nFF-gjengen på TG har nettopp fullført verdens største rasterbation.

Personen som er avbildet, er JRP fra forumet, og stort sett alle nFF-erne på rekka vår deltok. Det tok laaaang tid, men det var verdt det.
Les mer her: http://rasterbation.doomtech.net
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Gratulerer så mye, det er veldig moro å se resultatet av alt forarbeidet!
Grattis!. Ta et bilde fra litt lengre avstand så får vi det i et bedre perspektiv.
usertitle import
bleh's Avatar
Det må jeg si, ufattelig nice arbeid. At dere faktisk gjennomførte dette står det respekt av.

LEEEROY!


Edit: For de som ikke skjønner helt hva LEEEROY er, sjekk linken fra duxo:
http://video.google.com/videoplay?do...eeeroy&pl=true
Enten var den mindre enn jeg trodde, eller så er TG større enn jeg trodde
Holy... gratulerer så meget!
congrats dudes. (tjue tegn)
Gratulerer Drygt og se hva en del ark og mye arbeid kan få til, hehe
A very special thanks to:

* The doomtech.net rasterbation crew made of members from Norsk Freakforum (http://freakforum.nu) (we do other things than drugs and pyrotechnics, seriously).


Hahah, denne likte jeg best : (we do other things than drugs and pyrotechnics, seriously).
oh? var det dere som gjorde det? så gøy. Gratulerer med resultatet
Gratulerer. Det må ha kostet en del å tå trykt alle rastene.
Trykt? Forøvrig ble alt slikt sponsa.
Blir ikke hver raste trykt/skrevet ut? Men det var jo flott at dere fikk det sponset.
Sist endret av Laxaa; 15. april 2006 kl. 10:42.
Gratulerer!
Hvem ble dere forresten sponset av? Og, kommer dette på trykk i noen form?
Laxaa: Joda, det ble skrevet ut av noen få av oss dagen før, men kostnaden der er stort sett bare ark + toner.

raze: Blizzard Norge, "Leeeeerooy!"
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Hvordan blir det med å få dokumentert verdensrekorden?
<------------- Leeeeeeroy
Jeg må si meg meget fornøyd, takk til alle som hjalp til med å vise trynet mitt til 5-6000 mennesker!

Her er forøvrig tv2 nettavisens bilde av prosessen.
haha, så bra skulle lurt med et lite nFF logo!
Sitat av cokeloop
haha, så bra skulle lurt med et lite nFF logo!
Vis hele sitatet...
Det er det første som slo meg også, hvorfor det ikke ble laget av logoen, fremfor ansiktet til JRP. Noen spesiell grunn til det?
Det er vel egentlig ikke nFF lager verdens største raster, det er vel heller Bakkus & Nicho lager i regi av Doomtech med hjelp av nFF medlemmer om jeg ikke tar feil?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Thedeeq
Det er det første som slo meg også, hvorfor det ikke ble laget av logoen, fremfor ansiktet til JRP. Noen spesiell grunn til det?
Vis hele sitatet...
Fordi logoen har tre nyanser, og hvitt er dominerende. Dessuten er den ikke spesielt dritkul eller no.
Ministry of Love
sptz's Avatar
gratulerer, utrolig kult at dere fikk det til! Forøvrig synes jeg wikipedia.org ble usansynlig fort oppdatert
Hehe. Kunne ønske jeg kunne være der å se det med egne øyne
Sitat av ztaale
Det er vel egentlig ikke nFF lager verdens største raster, det er vel heller Bakkus & Nicho lager i regi av Doomtech med hjelp av nFF medlemmer om jeg ikke tar feil?
Vis hele sitatet...
Det er korrekt, men det er ikke gjort som noen powergrab fra vår side. Grunnen til at det ble slik, var at vi rett og slett ville linke direkte til en prosjektside, og deretter gi nFF anerkjennelse den veien (det ligger jo ikke akkurat gjemt bort at folk som var med kommer fra nFF i stor grad). Dessuten handlet det også om hva folk vil bli assosiert med. Blizzard kan gjerne sponse nøytrale doomtech, men ikke freakforum.

Sitat av Thedeeq
Det er det første som slo meg også, hvorfor det ikke ble laget av logoen, fremfor ansiktet til JRP. Noen spesiell grunn til det?
Vis hele sitatet...
Den er en it-firma-logo-template, dessuten ville den ikke blitt noe kul om man rasterbatet den. Dessuten ville det blitt stress å justifye å ha "Leeeeroooy!" under den, med tanke på at dette var blizzard sitt ønske. Se forøvrig siste setning i det jeg skrev til ztaale.

edit: Du får tåle 3x dessuten i rekkefølge.


Antim0n: Politiet skulle mekke det i kveld i følge pappa Malerbakken. Uansett så blir den jo ikke kastet, den blir pent lagt sammen i tilfelle noen flere folk trenger å godkjenne.
Sist endret av Nichotin; 16. april 2006 kl. 02:12.
sitter å ser opp på den innimellom bare å snu huet litt...
Sitat av koop
Vis hele sitatet...
This user has reached his transfer quota for today.
The website is temporary unavailable.
Man så forresten denne herligheten på kveldens Rikets Røst (20. apr. 06)
Ryktes så, ja. Forresten, vi har blitt lagt til på homokaasu.org

http://homokaasu.org/rasterbator
Helt nederst, så nevnes vi som biggest known.
øh, ok. Den er jo ganske stor... hvor stor er den egentlig? Får nesten lyst til å lage noe større bare på pur faan... (gratis å skrive ut svarthvitt på skolen )
hah, tror ikke skolen din blir så blid med tanke på at doomtech brukte 1225 a4 ark

http://doomtech.net/wiki/index.php/R...ion_TG06#Facts Står fakta om den
Sitat av cokeloop
haha, så bra skulle lurt med et lite nFF logo!
Vis hele sitatet...

slik det kom hundre tusen nye søppel nerder?
1200 a4-ark? har jeg en god grunn for å gjøre det, så tror jeg ikke de sier noe på det, kjenner jeg dem rett (og med tanke på hvor mye som skrives ut der hele tida). Tro det eller ei... det er en litt spesiell skole kan man vel si... Men derimot tror jeg det hadde vært lurt å ta det i helga, og kanskje i noen etapper så andre kan skrive ut innimellom.

Heh, faan heller, nå fikk jeg faktisk en litt morsom ide her... mulig jeg kan kombinere det med en annen oppgave, og da kommer de ihvertfall ikke til å si noe, i såfall sier de heller at det er kult siden jeg dessuten setter en verdensrekord, og gir meg penger til tape og alt mulig annet jeg måtte trenge
Jeg tipset dl.tv folkene om historien og de plukket den opp. Last ned ep. 55 @ www.dl.tv
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Og dermed er nFF's rykte nådd over atlanteren, godt gjort.
Det virket som de likte det de så.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Åh herregud!
Dette var bare helt enormt moro
Sitter og gliser fra øre til øre

Tusen, tusen takk, RoadKill
Oi, oi, bildene jeg tok, jo!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Herlig.

La meg være den første til å foreslå en oppgradering til neste år.
Enormt bra, RoadKill!

Får prøve å spore opp footage som han duden med videokameraet har.
Utrolig fet! Kan ikke annet enn å sitte her og smile fra øre til øre. Lurer på om det er flere "nerde"-programmer som kunne hatt interesse av nyheten?
Tok litt tid før jeg fikk sett det, men fyfaen så stolt jeg ble når de nevnte oss på DL TV. *smile stort*
Ja, gøy med kommentaren på DL TV. Spesielt den delen med WoW. ^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
Uhuu?
http://homokaasu.org/rasterbator/ har de ikke link til doomtech lenger... Og det blir referert til Alistairbator som verdens største. Kvifor?
Det måtte gudene vite. Dere kan jo alltids registrere dere på forumet, og poste her; http://homokaasu.org/forum/thread.gas?ThreadID=1678
Se der ja, der var den tilbake