Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3525
Hei, jeg vil melde meg på https://evofitness.no/. Problemet er bare at de har en 18års grense, og jeg er ikke 18 helt ennå.

Har planer om å trene på forskjellige sentere i Østfold og Oslo området, er det noen som har erfaringer på om de har rutiner på å spørre om legitimasjon?

Kode

4. EVO har 18-års aldersgrense, og du kan bli bedt om å vise legitimasjon. Oppdager vi at du er under 18 år, avsluttes medlemskapet umiddelbart, og innbetalt start- og treningsavgift vil ikke bli refundert.
Dette er hentet fra nettsiden deres, men kan det få mer alvorlige konsekvenser om jeg trener på flere forskjellige sentere?

Ser forøvrig ikke så ung ut, har blitt mistenkt for å være over 18 før
Kjør på. Det verste som kan skje er at du blir utestengt frem til du blir 18. Og dersom du ser noenlunde voksen ut vil det mest sannsynlig ikke være noe problem.
Det skader ikke å prøve med andre ord.
Finnes mange andre treningssentre som lar deg trene der i en alder av 16. Om du er litt nervøs for at dem sjekker, så hvorfor ikke finne et sted som lar deg trene der lovlig? Som Stekesmør sier, så sjekker dem veldig sjeldent og utfallet er ikke akkurat verdens undergang om du blir tatt, men sikkert litt sure penger å miste om de ikke refunderer.
Tviler på at det er noe problem. Har ikke sett noen der som sjekker noe som helst. Eneste av folk som flyr rundt der er noen personlige trenere i ny og ne.
Hei, jeg har vært borti kontroll på EVO fitness.
De står med en laptop når du kommer inn døra, og spør etter navnet ditt. Stemmer dette med hva de har i sine medlemslister, så er alt ok