Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1635
Hei, freaks!

Jeg har lenge vært på jakt etter noen gode hodetelefoner som ikke bare reduserer støy (på fly o.l.) og gir fra seg god lydkvalitet, men som også ikke er altfor store. Primært skal de ikke brukes til gaming, men musikk. Jeg har sett litt på Bose QC25, og lurte på om noen har noen erfaringer med disse? De skal visst være svært lydisolerende.
Ellers, noen forslag, bortsett fra disse?

Takk på forhånd!
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Bose QC25 er absolutt best i klassen på støyredusering. Du hører nesten ikke en dritt. Lyden er også knall. Mitt tips er å dra innom nærmeste soundgarden/elkjøp og teste forskjellige headset selv. Da får du nøyaktig det du vil ha )
Trådstarter
8 0
Tusen takk for tips! Tenker jeg går for QC25, det er den jeg regner med vil ha den beste ytelsen til mitt forbruk
Sist endret av shroomster; 3. juli 2015 kl. 18:52.
CQ25 anbefaler jeg varmt når det kommer til støyredusering. Men:

Det er ikke særlig god kvalitet på lyden sammenlignet med konkurrentene.
Støyreduseringen kan gi en følelse av dotter og trykk i ørene.
Støyreduseringen kan skrape og lage ulyder dersom det er trykkforandringer rundt deg(fly, tog i tunnel osv)
Trådstarter
8 0
Sitat av reklame Vis innlegg
CQ25 anbefaler jeg varmt når det kommer til støyredusering. Men:

Det er ikke særlig god kvalitet på lyden sammenlignet med konkurrentene.
Støyreduseringen kan gi en følelse av dotter og trykk i ørene.
Støyreduseringen kan skrape og lage ulyder dersom det er trykkforandringer rundt deg(fly, tog i tunnel osv)
Vis hele sitatet...
Åja, takk for ytterligere informasjon! Veldig nyttig. Har du noen andre anbefalinger som likevel opprettholder lydkvaliteten?
Bose sine støyreduserende øreplugger.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Bose sine støyreduserende øreplugger.
Vis hele sitatet...
...er bra de og de er min faste følgesvenn i både kontorlandskap og på reise, men ikke forvent hifi-lyd her heller.
Har QC25, men de bruker jeg kun når det er en del støy rundt meg. Er det noenlunde stille i rommet kan det bli slitsomt å kjøre med støyredusjon. Du har jo alltids muligheten til å skru av støyredusksjonen, men da mister du noe trøkk. Skal du ha noe som ikke bruker aktiv støyredusjon må du nok opp til store over-ear hodetelefoner for å blokkere ut lyden.