Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1493
Heisann.

Har slitt litt med et problem som dukker opp innimellom i det siste, hvor jeg plutselig ikke kan trykke på ting. For eksempel så merker PCen plutselig ikke hvis jeg hoverer over ikoner på skrivebordet eller i oppgavelinjen, eller så kan jeg ikke trykke på noe i spill eller i Google Chrome. Kan fint flytte på cursoren, og det er gjerne bare et par enkelte (men helt nødvendige) ting jeg ikke kan trykke på, og det bytter ofte mellom hva det gjelder. Har også funnet ut at jeg kan løse problemet midlertidig med å åpne opp Task Manager. Prøvd å google, men det ga meg ingenting, så står helt fast i hva som kan forårsake dette. Bruker Windows 8.

Innspill?
Høres ut for meg som om Bus'n er opptatt med noe, ville sjekket om alle drivere er Ok.. Usb? hardisker som er parkert og tar tid å spinne opp igjen !?
Sitat av thundercat Vis innlegg
Høres ut for meg som om Bus'n er opptatt med noe, ville sjekket om alle drivere er Ok.. Usb? hardisker som er parkert og tar tid å spinne opp igjen !?
Vis hele sitatet...
Den siste er jeg 99% sikker på at kan utelukkes. Hvilke drivere bør jeg sjekke etter? Mus?
er nusen over usb eller tutchpad på laptop?
Den er over USB.
da prbver du først å oppdatere muse driveren. hvis ikke noe forsjell prøv å oppdatere usb driverene og bytt usb port
Sitat av Ketenna Vis innlegg
Den siste er jeg 99% sikker på at kan utelukkes. Hvilke drivere bør jeg sjekke etter? Mus?
Vis hele sitatet...
Fordi du har SSD da eller?
Hvis ikke, kan det være et reelt problem.
Ser ut til at jeg løste det ved å oppdatere enten Deathadder-driveren eller GPU-driveren. Vet ikke hvilken som gjorde tricket, men det ser ut til å ha vært en av de .

Zetta: virket bare ulogisk siden jeg kunne bytte mellom at det fungerte å trykke på flere ting som tilhørte SSDen eller en HDD, osv. hvis du skjønner. Ble vanskelig å ordlegge kort^^.
Sist endret av Ketenna; 5. desember 2014 kl. 23:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dette problemet dukket opp igjen, helt samme greiene. Prøvd å oppdatere drivere og å restarte, men alt er up to date og jeg har fortsatt problemer med at det meste slutter å reagere hvis jeg trykker på det. Innspill?