Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 994
Samsung Galaxy Tab 2, 10.1" VS Samsung Galaxy Note 10.1"

Elkjøp og Lefdal har tilbud på disse....1500/2200.
Er note utgaven verd de 700 kr ekstra??
Har aldri hatt nettbrett så tror jeg ville blitt fornøyd med begge
Jeg har laget tilsvarende tråd:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=250736

Mulig du får noe tips der Selv gjekk jeg for Galaxy Note 10.1" til slutt
TCB
TCB's Avatar
Trådstarter
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg har laget tilsvarende tråd:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=250736

Mulig du får noe tips der Selv gjekk jeg for Galaxy Note 10.1" til slutt
Vis hele sitatet...
Ok,takk for svar.
Du har vel kanskje ikke fått den ennå? (posten kan være treg)
Vil gjerne høre hva du synes når du får testa.
Jeg får den på tirsdag Kan gi en tilbakemelding etter å ha testet den 1 dag. I mellomtiden kan du jo lese anmeldelser på nett. Til den prisen av 2200 kroner tror jeg du vil gjøre et godt kjøp. Selv betalte jeg 3100 kr Ikke kjøp Galaxy Tab, for den har fått mye negativ kritikk.
TCB
TCB's Avatar
Trådstarter
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg får den på tirsdag Kan gi en tilbakemelding etter å ha testet den 1 dag. I mellomtiden kan du jo lese anmeldelser på nett. Til den prisen av 2200 kroner tror jeg du vil gjøre et godt kjøp. Selv betalte jeg 3100 kr Ikke kjøp Galaxy Tab, for den har fått mye negativ kritikk.
Vis hele sitatet...
Hvis du kjøpte din et sted de har retur rett så ville jeg returnert din og kjøpt til 2200 som er dagstilbud på Lefdal.Greit å spare 900?
Eneste downside er at det kun er rød utgave som er tilgjengelig.
Har titta en del på YOUTUBE.....både reviews og unpacking videoer
Galaxy Tab er uaktuell ja
TCB
TCB's Avatar
Trådstarter
Fikk Galaxy Note versjonen fra Lefdal i går men ikke hatt tid til å prøve den.
Hei igjen.

Hatt nettbrettet i noen dager nå og har fått testet det i rundt 1 døgn.
Jeg synes nettbrettet er kjempebra med tanke på prisen. Fungerer utmerket til det jeg bruker den til, nemlig surfing, video og musikk. Har ikke lagt merke til noe hakking (som enkelte hevder at den kan gjøre til tider). Jeg har ingenting å utsette på nettbrettet, men jeg synes det er dumt at kladdemerker fra fingrene setter seg veldig lett på skjermen. Mulig dette er standard problem på alle nettbrett. Alt i alt gir jeg brettet en sterk femmer Pennen som følger med er også positivt når jeg vil at skriving skal gå litt fortere
Sist endret av Obster; 4. juli 2013 kl. 16:55.
Hei, jeg ville garantert gått for note, mye kraftigere!! Har selv note 8.0 og er veldig fornøyd
Ja, galaxy tab 2 er treigt som bare det. Note 10.1 er utrolig bra, men eneste grunnen for atj eg leverte den tilbake var oppløsningen på skjermen, da den ikke levde opp til forventingene mine. + den var ganske stor så jeg gikk for en nexus 7. Fornøyd med den nå. Men note10.1 er absolutt verdt pengene, spesielt 3g versjonen da man kan ringe med den osv
Ingen som nevner Nexus 10 engang? Det er det "beste" android brettet som er tilgjengelig.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Ingen som nevner Nexus 10 engang? Det er det "beste" android brettet som er tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
Dette er bedre:
http://www.lydogbilde.no/test/sony-xperia-tablet-z