Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1648
Det er den 17mai og jeg "feirer" alene. Jeg kommer til og game Dayz Origins og/eller epoch. Jeg er for ever alone I dag, så om andre spiller så kan vi vel spille sammen ?

Pm eller add meg på skype så kan det bli litt mindre ensomt.

skype: Raazyk - kyrre andre øye kragseth


http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/37910400.jpg
Jeg kan muligens bli med etterhvert. Aldri spilt Origins/epoch før da, kun vanilla og breaking point
kan kanskje joine senere idag, men har problemer med å joine games med dayz origins.
Får opp vær gang jeg skal joine en server at noen filer ikke er støttet av serveren feks: dayz.pbo Dayz_anim.pbo osv når jeg fjerner disse så er det ikke dayz lengre men vanlig arma 2.

Any suggestions?
Det ble Breaking point Sniparts har joinet meg og løper rundt for å samle gear mens jeg laster ned og Installerer spillet.

Sitat av iColdman Vis innlegg
kan kanskje joine senere idag, men har problemer med å joine games med dayz origins.
Får opp vær gang jeg skal joine en server at noen filer ikke er støttet av serveren feks: dayz.pbo Dayz_anim.pbo osv når jeg fjerner disse så er det ikke dayz lengre men vanlig arma 2.

Any suggestions?
Vis hele sitatet...
Jeg måtte reinstalere alt, da funket det for meg.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Det ble Breaking point Sniparts har joinet meg og løper rundt for å samle gear mens jeg laster ned og Installerer spillet.
Vis hele sitatet...
Sweet! Dere kan godt bruke min TS3 server omn det gjør kommunikasjonen enklere, så slipper vi å adde så mange folk på skype.

ts3.sonsofvalor.net:9989
Takker, da bruker vi den er da bare og komme inn på TS3 om noen vil snakke
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Har bare spilt "vanlig" dayz trur jeg, med sixlauncher. Er det vanskelig å fikse til origins?
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Har bare spilt "vanlig" dayz trur jeg, med sixlauncher. Er det vanskelig å fikse til origins?
Vis hele sitatet...
Nei det er det ikke Jeg vil si at dayz commander er bedre, men akuratt nå så spiller vi Breaking point, bare og google det så kommer du til modden.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Nei det er det ikke Jeg vil si at dayz commander er bedre, men akuratt nå så spiller vi Breaking point, bare og google det så kommer du til modden.
Vis hele sitatet...
Fikk hjelp på teamspeak Var bare og laste ned launcheren og trykke install, om noen andre skulle lure.
Alle som trenger noen og spille med kan bare slå seg ned på Teamspeaken min, og vente på andre som skal spille der.
Alle er velkommene

ts3.sonsofvalor.net:9989