Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2983
Hei freaks!
Jeg er interessert i å vite om mitt forbruk av "grønnt" er høyere enn "normalt".
Jeg kjøper somregel 2gram av gangen og det holder sjelden mer enn til 4 ganger. Noen av vennene mine mener at 2g skal holde til ihvertfall 8 ganger.
Jeg er over gjennomsnitt høy og har over gjennomsnitts kroppsvekt så kan det være derfor jeg evt bruker mer weed?
Vet ikke hva du mener med 4 ganger, er det snakk om 4 trekk? 4 jointer? Er du sikker på du får 2gram?
Jeg kan ha 2g i noen dager om jeg røyker store deler av dagen.
Det er langt ifra mye...
Det er individuelt og avhenger av kvalitet! Har dere samme bud? Jeg har blaza amnesia der 1 trekk er nok og drittweed der jeg far en buzz av en ren feit joint. Kroppsvekt har lite aa si... folk har forskjellig mengde cannabinoidreseptorer.

2 gram pa 8 ganger betyr 0.25g... det er jo forskjellige stadie av a bli höy; fra den lille buzzen til nesten tripping.

Toleranse bygges ogsa opp, stonere trenger minst 0.5 for a bli höy.
Sist endret av Spirituell; 6. april 2012 kl. 15:12.
Det er ikke mye, 0,5 på en joint vil jeg si er passe.
Selv røyker jeg rundt 2-3g dagen ^^
kan vel være at du er innrøyka ? røyker lett 2g med god weed på 1 dag, så forbruke vil jeg si virker normalt...
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Toleranse bygges ogsa opp, stonere trenger minst 0.5 for a bli höy.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri trengt 0,5 for å bli fjern, uansett hvor innrøyka jeg har vært.
Trådstarter
22 1
Sitat av Dantie Vis innlegg
Det er ikke mye, 0,5 på en joint vil jeg si er passe.
Selv røyker jeg rundt 2-3g dagen ^^
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Skulle selv gjerne røyka så mye, men går vidregående og har så og si ingen inntekt, så det blir umulig.

Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Vet ikke hva du mener med 4 ganger, er det snakk om 4 trekk? 4 jointer? Er du sikker på du får 2gram?
Jeg kan ha 2g i noen dager om jeg røyker store deler av dagen.
Vis hele sitatet...
Med 4 ganger mener jeg 4 "highs"

Sitat av Spirituell Vis innlegg
Det er individuelt og avhenger av kvalitet! Har dere samme bud? Jeg har blaza amnesia der 1 trekk er nok og drittweed der jeg far en buzz av en ren feit joint. Kroppsvekt har lite aa si... folk har forskjellig mengde cannabinoidreseptorer.

2 gram pa 8 ganger betyr 0.25g... det er jo forskjellige stadie av a bli höy; fra den lille buzzen til nesten tripping.

Toleranse bygges ogsa opp, stonere trenger minst 0.5 for a bli höy.
Vis hele sitatet...
Jeg har egentlig ingen grunnlag for å fastslå om det er god weed jeg røyker eller ikke. Har prøvd fra to forskjellige dealere og jeg vill si effekten var ganske lik. Så en person som veier dobbelt så mye kan teknisk sett blir like høy på like mye?

Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Er du sikker på du får 2gram?
Vis hele sitatet...
Er ikke sikker på det nei :/
Koster ikke nøyaktige vekter sånn 500-1000 kroner?
Liten vekt koster 1-2 dollar, dealextreme/ebay.... Headshops selger det med 1000000000 prosent profitt.
går vel nesten 2 gram grønnt på en dag... hvis det er bra :P
Sitat av Novice Vis innlegg
går vel nesten 2 gram grønnt på en dag... hvis det er bra :P
Vis hele sitatet...
du er hefti da :PPP menn du vet over 1.5 gramm per dag er dritt farli... vis de er bra da er de heroin opi XD

nei informativt innlegg du novice
Sist endret av Spirituell; 6. april 2012 kl. 16:24.
Veldig individuelt , og du må også tenke på hvor tørt og kvaliteten på det du røyker, samt hvor ofte og mye du røyker.
Har hatt perioder der jeg kunne rulle 0,2 joints og bli fjern (dette var somregel god hasj), men så kan du røyke 0,7 ,med noe annet uten å få virkning nesten.
Sitat av Dantie Vis innlegg
Det er ikke mye, 0,5 på en joint vil jeg si er passe.
Vis hele sitatet...
Hva røyker du? Basilikum?
Sitat av Youngstrix Vis innlegg
kan vel være at du er innrøyka ? røyker lett 2g med god weed på 1 dag, så forbruke vil jeg si virker normalt...
Vis hele sitatet...
Det har veldig mye å si om man sitter med bongen i trynet hele dagen også da.
Eller om man røyker joint eller bong for denslags skyld.

Forbruket mitt har variert veldig det siste året.
Alt fra mellom 10-15 gram per dag i "høysesongen" til nåværende forbruk på en joint fordelt på ca. fem dager.
Spørs helt, her jeg bor. så solgte alle det samme brune en stund, det vil si jeg ble innrøyka, så til slutt
måtte jeg jo putte 0.8 i vær J for og få en effekt, ganske bra såklart! men nå som det har blitt variasjon, for det meste grønt. Holder det med 0.2 i vær joint for den sakens skyld. Men nå som jeg er på pissings såklart etter og ha vært med noen gamle kompiser som rusa seg på piller og bestemte seg og latterliggjøre en politimann på åpen gate, fml.
miss it, 2 uker uten. og 5 mnd med pissings igjen.
Jeg tåler mer grønt enn brunt.. 2gr per dag er ikke så mye hvis en røyker hele dagen. Når ting stod på som værst røyket jeg ca 200gr grønt på to uker.. Sånt tar på! Men det er noen år siden nå heldigvis.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hva røyker du? Basilikum?
Vis hele sitatet...
Jeg røyker pot, eller hasj - spørs hva jeg ordner. Men serriøst, 1/2g i en joint er ikke spesielt mye. Bruker ikke mindre en det uansett om jeg er i amster eller har a++ strains. Liker at det smaker mye
Om jeg røyker hver dag, så bruker jeg som oftest en uke på en femmer. Da røyker jeg fra i 8 tia til jeg sovner. Er det god weed, tar det litt lengre, da jeg som oftest bare trenger to trekk fra en joint før jeg smelter i soffaen.
Sitat av Dantie Vis innlegg
Jeg røyker pot, eller hasj - spørs hva jeg ordner. Men serriøst, 1/2g i en joint er ikke spesielt mye. Bruker ikke mindre en det uansett om jeg er i amster eller har a++ strains. Liker at det smaker mye
Vis hele sitatet...
Du er den typen, ja
Uansett, det er waste å røyke så mye alene. 0,1-0,2 er mer enn nok hvis man har god røyk, men har man god økonomi, så er det bare å kjøre på.
Når dagen er ferdig å kvelder kommer så drar jeg på besøk å der går det 0.7-1.5g i et mekk som holder 2 kanskje 3 gang rundt bordet til 4-5 personer, men da går det gjerne 1-3 timer før vi mekker på nytt.
Kommer jo helt an på, har røyka 1g dårlig tørr hasj og fått en svak rus, mens 0.2 med noe bedre noe gjør meg helt grønsak!
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Kommer jo helt an på, har røyka 1g dårlig tørr hasj og fått en svak rus, mens 0.2 med noe bedre noe gjør meg helt grønsak!
Vis hele sitatet...
Når han ikke sier noe om kvalitet så regner jeg med at han har noe standard stash, hadde den vert helt syk så hadde han nok nevnt det å samme vis den var dårlig.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Vil vel si jeg røyker sånn fast.
Det vil si hverdag etter jobb, men unntak av annenhverhelg og sånne små pauser innimellom, grunna innrøyking eller dårlige tider med cash/hash

Men på de dagene så går det ca 05 bongtrekk mekk på kvelden, 05 til nættings. litt opp & ned selfølgelig ettersom dagene ikke alltid er helt like :P
Så vil jo si det fort går en 10g i uka, så lenge godshitten er inne.

Men med weed er det different story, men har jeg begge delene, røyker jeg aldri hasj på dagen, bare weed.- Får gjort så mye mer ut av dagen uten og gå være så tung og slækk.
Også hash til nættings, med mindre det er no veldig god homegrown som knocker' æ til sengs. =)

Røyka abselutt mye mer før, men skal sies har røyka siden jeg var 15 og er idag 24.. Så da lærer man seg til enn viss grad og ikke ''sløse'' og selvom jeg er selvnevnt STONER, så kan jeg fint gå hele dager uten
Jeg brukte rundt 0,5 i en joint når jeg var innrøyka, før det enda mindre. Om jeg var skikkelig innrøyka måtte jeg opp på 0,8-1g for å bli "fucked".
0,3g per joint er vel det jeg har lest flest steder..

Tror folk har ulike oppfatninger av hvilken effekt de ønsker - og så avhenger det selvsagt av selskap også.

For min del toket jeg en del med en fast kompisgjeng, og vi røykte som regel 5-10g til dagen, men så hadde vi en slukhals som elsket å snylte rundt bordet også, og knapt gjorde annet enn å dytte trynet i bongen.
Man blir som regel innrøykt på samme hasjen etter en stund også, så det er en fin ting å variere litt.
En gang fikk vi byttet hasj, til noe ganske bra greier, og mekket opp 6g i ett mekk, men ingen orket noe særlig mer enn 1-2 trekk, så vi hadde en stor porsjon mekk igjen dagen etterpå..

En annen kamerat av meg tar seg et trekk, og venter til effekten er helt ute igjen, mens vi andre gjerne fyller på kontinuerlig.

Nå går det ca 0g, blandet med 0g tobakk. Det gir ikke noen rus, men følelsen er faktisk finere enn å røyke hver eneste dag
Sist endret av Verilon; 7. april 2012 kl. 10:34.