Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 11363
Wtf: Når jeg ble angrepet av en drage, og etter to hits absorberte jeg sjelen dens, mens skjelettet fløy rundt som vanlig...
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
Semi-WTF: Da jeg, i går, skulle angripe en bandittleir og drepe lederen deres. Jeg snek meg rundt ruinene der de holdt til, men plutselig så jeg en av de og one-shot'et ham i hodet *pride*. De andre i denne lille sideleiren la ikke merke til meg, og jeg gikk frem ved å headshotte samtlige av dem én etter én. Først etter å ha drept alle sammen innså jeg at de var Imperial Soldiers og ikke banditter.

Ingen stor WTF, men jeg ble litt forfjamsa og forskrekket da jeg innså feilen min og trodde jeg hadde masse bounty på meg. Men jeg slapp det, sikkert fordi det var i villmarka(?). SUCCESS!
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Semi-WTF: Da jeg, i går, skulle angripe en bandittleir og drepe lederen deres. Jeg snek meg rundt ruinene der de holdt til, men plutselig så jeg en av de og one-shot'et ham i hodet *pride*. De andre i denne lille sideleiren la ikke merke til meg, og jeg gikk frem ved å headshotte samtlige av dem én etter én. Først etter å ha drept alle sammen innså jeg at de var Imperial Soldiers og ikke banditter.

Ingen stor WTF, men jeg ble litt forfjamsa og forskrekket da jeg innså feilen min og trodde jeg hadde masse bounty på meg. Men jeg slapp det, sikkert fordi det var i villmarka(?). SUCCESS!
Vis hele sitatet...
Hvis du dreper alle vitner så forsvinner bounty du har fått på deg.

WTF: Går ut av et tårn for et quest, og skal til å skyte pil i hodet på en uviten jævel, for så plutslig ble slått til helvette av en giant.. (Hva faen gjorde han der?)
WTF: Skal gjøre et quest, for så å gå ut av byen, traver bortover glad og fornøyd.. Og plutslig kommer det en snakkende hund som skal ha meg til å hjelpe han å gjennforene han med eieren....(veldig spesielt, Skyrim..)
WTF: Gikk ut av et eller annet fort like ved Winterhold. Så fløy det en hest tvers over himmelen, som om den hadde blitt skytt av en katapult eller noe
WTF: Når jeg skulle levere fra meg alt gear som skulle bli smuglet inn på et quest, og trodde han ville selge meg ting. Så trykka det vekk. Da forsvant han.

Etterpå fant jeg ut at jeg kom til å miste alt gear inne på dette questet, så da måtte jeg ta en 15 minutters løpetur til fots igjen fordi jeg ikke hadde lagra eller autosave hadde slått til.
Wow: når jeg fikk en gratis hest tidlig i spillet da ulver drepte fyren og hesten bare sto der.
WTF: da jeg fant ut at Eorlund var død (vet ikke grunnen, en som har gjort nesten det samme som meg har han i live) dette er ikke spoiler btw, han bare dødde, av ingen grunn xD
WTF:
SPOILER*
[COLOR="White"]når jeg fant ut at det ikke går an å kurere varulv, pga bugga quest[/COLOR]
WOW:
første gang jeg så en *spoiler* [COLOR="white"]ancient dragon, og så hvor kul den var[/COLOR]
WOW:
Når jeg *spoiler* [COLOR="white"]fant ut at jeg kan flame shout og frost shout[/COLOR]
WTF:når jeg var lvl 3 og en kjempe kom inn i whiterun og drepte nesten alle guardsa og jeg bare kunne ta itemsa deres
Wow: Dette spillet ser jo forferdelig bra ut.
Wtf: Sleit med questen med han Esbern. Fiksa det, kom videre
Wtf: Mer med Esbern? Sleit meg forbi den questen hvor man skal forhandle seg til fred.
Wtf: Dette spillet er jo.. elendig.
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
WTF: Reprise av noe som skjedde i Oblivion, på nøyaktig samme måte. Var i en butikk, drepte eieren med et lite økseslag og gikk opp i 2.etasje for å ta for meg i verdisakene. Mens jeg står der og bader i merchandise og lever livets glade dager, hører jeg en lyd. Jeg snur meg, og RETT bak meg står butikkeieren med en kniv! Han var tydeligvis ikke død likevel. Etter å ha skiftet underbukser tar jeg en heroisk hevn på sniken, for så å diskret krype ut av huset. Hvor jeg umiddelbart felles av ikke mindre en fire vakter -_'-
Mitt største WTF moment var i natt og det går som følgende.
Jeg ligger og sover dypt og godt, men så får jeg en drøm/mareritt der jeg er i en slags cave. Der jeg har me meg en skapning som jeg ikke vet hva heter og plutselig kommer det en heks og en tauren skapning, og vi prøver å flykte, men den dumme skapningen jeg skal hjelpe ut vil ikke løpe så det ender med at han får et spyd gjennom hode og jeg springer som en lita jente. Jeg springer i caven så kommer jeg til et rom der det er en trapp jeg løper opp trappen og der står det en WESC collection, en seng, en kommode og litt diverse andre ting. Tauren saken løper etter meg og jeg gjemmer meg under den ene pulten og han går opp og leter etter meg. Også våkner jeg og tenker fuck skyrim this shit is crazy...
WOW: første gang jeg critta en drage. EPIC

WTF: gikk ut av Whiterun og ble møtt av tre staute karer som skulle drepe meg. På han ene personen fant jeg en "contract", der det stod jeg skulle drepes, signert "- Hunter"
Wow: One-hitta en drage på første slaget på høyeste vanskelighetsgrad. Med Mehrunes Razor vel og merke!
Sitat av McLovin Vis innlegg
WOW: første gang jeg critta en drage. EPIC

WTF: gikk ut av Whiterun og ble møtt av tre staute karer som skulle drepe meg. På han ene personen fant jeg en "contract", der det stod jeg skulle drepes, signert "- Hunter"
Vis hele sitatet...
*spoiler*
[COLOR="White"]Møter de på utsiden av alle byer jeg er i, uansett hvor, utenom whiterun, der er de faktisk ikke, men jeg har møtt på de midt ute i skauen også. Og de dreper meg vær gang. WTF!
[/COLOR]
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av McLovin Vis innlegg
WOW: første gang jeg critta en drage. EPIC

WTF: gikk ut av Whiterun og ble møtt av tre staute karer som skulle drepe meg. På han ene personen fant jeg en "contract", der det stod jeg skulle drepes, signert "- Hunter"
Vis hele sitatet...
WTF: Samme karene, i Solitude, gjemte meg blant vaktene, men neeeeiida, de ville bare se på... (i motsetning til når JEG vil drepe noen midt i en by -.-)
WOW1: Når jeg drepte min første drage.
WOW2: Når jeg gikk ut i ødemarken og alt begynte å riste, så snur jeg meg sakte og der rett bak meg kom en trampende mamut! det var episk.
WOW3: På leting etter elder scrollen skal en langt opp i nord, og under bakken. Der kommer du til en plass som er akkurat som avatar verdenen, VAKKERT!
WOW4: Når det første gang kom action cam og jeg slica av hode på en troll kvinne.(heks)
WTF1: giant som slo meg til himmels, som alle andre også har opplevd.
WTF2: når jeg fant ut at du kan bli evig rik av å være gift! liksom, WTF, tjene penger på en kone???

Mange andre WOW og WTF øyeblikk, og det kommer stadig flere og flere selv om jeg har spilt over 50 timer

Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Wow: One-hitta en drage på første slaget på høyeste vanskelighetsgrad. Med Mehrunes Razor vel og merke!
Vis hele sitatet...
Er det vanskelighetsgrad på Skyrim?
Btw, spør ikke for å henge ut deg eller noe. Men jeg trodde ikke det gikk ann å stille vanskelighetsgraden på skyrim..
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
Sitat av worraps Vis innlegg
WOW1: Når jeg drepte min første drage.
WOW2: Når jeg gikk ut i ødemarken og alt begynte å riste, så snur jeg meg sakte og der rett bak meg kom en trampende mamut! det var episk.
WOW3: På leting etter elder scrollen skal en langt opp i nord, og under bakken. Der kommer du til en plass som er akkurat som avatar verdenen, VAKKERT!
WOW4: Når det første gang kom action cam og jeg slica av hode på en troll kvinne.(heks)
WTF1: giant som slo meg til himmels, som alle andre også har opplevd.
WTF2: når jeg fant ut at du kan bli evig rik av å være gift! liksom, WTF, tjene penger på en kone???

Mange andre WOW og WTF øyeblikk, og det kommer stadig flere og flere selv om jeg har spilt over 50 timer



Er det vanskelighetsgrad på Skyrim?
Btw, spør ikke for å henge ut deg eller noe. Men jeg trodde ikke det gikk ann å stille vanskelighetsgraden på skyrim..
Vis hele sitatet...
Er nok det, ja. Den kan stilles inn når som helst i spillet
▼ ... over en uke senere ... ▼
WTF: Første gang jeg så en mammut og var på vei bort til den. Kom ikke langt før jeg plutselig blir klubba ned av en kjempe, flyger mange meter opp i luften og dør.
WTF: Jeg spilte til lvl 27 uten å møte en eneste drage.
WTF: Jeg har aldri hørt en vakt fortelle om pilen han tok i kneet.
WTF: Når jeg møtte Krosis, summonet en dremora og den går på meg -.-
WTF: Da jeg kom under hele Skyrim verdenen ( glitch ) Og da jeg bare gjorde forskjellig på de ruinene i det første puzzelet. Det hendte med at jeg var bak den steinen og kom meg ikke videre... ( bug )
Wow: Første gang jeg kom ut av helgen, og begynte å gå litt rundt i skyrim.

wow: Første gang jeg møtte en vakt i Winterheld og hun sa '' I used to be an adventurer like you, but then i took an arrow to the knee.'' Fantastisk .

Wtf: Første gang jeg spilte med g35 på nesten fullt, så kommer det en jævla varulv og skriker, så jeg hopper i stolen, kaster headsettet i veggen, og detter bakover.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Wow: Første gang jeg kom ut av helgen, og begynte å gå litt rundt i skyrim.

wow: Første gang jeg møtte en vakt i Winterheld og hun sa '' I used to be an adventurer like you, but then i took an arrow to the knee.'' Fantastisk .

Wtf: Første gang jeg spilte med g35 på nesten fullt, så kommer det en jævla varulv og skriker, så jeg hopper i stolen, kaster headsettet i veggen, og detter bakover.
Vis hele sitatet...
Og så ikke minst alle de dagene jeg har gått av hesten, for så å se hesten flyr til helvete, så lander den igjen med et stort hyl.
Wtf kan du si
Tre av mine største WTF øyeblikk i Skyrim, var vel når jeg slåss mot to drager samtidig av en eller annen grunn,og den gangen da en drage fløy baklengs og jeg møtte på en snakkende hund...
Sist endret av Fusjon; 27. desember 2011 kl. 12:07.
Har kun hatt dette spillet i 3 dager nå, og fy faen for et spill!

Spilte nettop gjemsel med et par unger.

Fant også nettopp ut at jeg kan gjør alt av faenskap, uten at noe skjer siden jeg er beæret av jarlen av whiterun eller noe .
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Har kun hatt dette spillet i 3 dager nå, og fy faen for et spill!

Spilte nettop gjemsel med et par unger.

Fant også nettopp ut at jeg kan gjør alt av faenskap, uten at noe skjer siden jeg er beæret av jarlen av whiterun eller noe .
Vis hele sitatet...
Huh? Det som skjer med meg er at jeg må betale elns. og deretter sier jeg at jeg krever og komme inn, og så slipper han meg inn. Når jeg f.eks prøver å lukke opp låsene på dører så må jeg enten betale eller gå i fengsel. Føler selv at jeg aldri er beskyttet
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Huh? Det som skjer med meg er at jeg må betale elns. og deretter sier jeg at jeg krever og komme inn, og så slipper han meg inn. Når jeg f.eks prøver å lukke opp låsene på dører så må jeg enten betale eller gå i fengsel. Føler selv at jeg aldri er beskyttet
Vis hele sitatet...
Er man erklært Thane i en by kan man benytte seg av muligheten til å komme unna fengsel ved å si at man er thane i denne byen og krever å få gå. Dette funker kun èn gang per by, og tror nok ikke det hjelper stort hvis du f.eks dreper en kar.
Sitat av Klepto Vis innlegg
Er man erklært Thane i en by kan man benytte seg av muligheten til å komme unna fengsel ved å si at man er thane i denne byen og krever å få gå. Dette funker kun èn gang per by, og tror nok ikke det hjelper stort hvis du f.eks dreper en kar.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig det som skjedde med meg
WTF: Var på et fjell og drepte en Blood Dragon, enkel match tenkte jeg. Rett etter han ble slaya så fikk jeg vekt en "død" mage eller noe og den tålte noe inn i helvete.. Var flaks at Lydia ikke daua, for hun bar på nesten alle tinga mine..
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
Sitat av Klepto Vis innlegg
Er man erklært Thane i en by kan man benytte seg av muligheten til å komme unna fengsel ved å si at man er thane i denne byen og krever å få gå. Dette funker kun èn gang per by, og tror nok ikke det hjelper stort hvis du f.eks dreper en kar.
Vis hele sitatet...
Jeg mener å huske at jeg brukte min "get out of jail free"-mulighet da jeg drepte en shopkeeper i Whiterun. Sa at jeg var thane, også slapp jeg unna. Men som du sier gjaldt dette bare én gang
Sitat av Settoz Vis innlegg
WTF: Første gang jeg prøve å gire / gi litt gass på bilen. Var litt "BAng, booom, Iiinch, wiiiin"..
Vis hele sitatet...
Er det kommet en expansion til Skyrim allerede?

()
Sist endret av wavezor; 1. januar 2012 kl. 19:00.
WTF: Da jeg innså hvor syke disse briar-hearts forsvorn er. Hvis du studerer en etter at du har drept ham finner du ut at de heksene de tilber faktisk har gravd vekk kjøttet rundt hjertet deres, lagt inn et "briar-heart" som du kan loote, og det hele blir holdt på plass av et lite 3 x 3 gitter av pinner, strå eller hva det nå er...
Trodde først Skyrim fikk 18 årsgrense fordi du kan usensurert kappe hodet av folk, men det er nok av andre morbide ting :P

WOW: spoiler for alle treasure hunters og oppdagere: [COLOR="White"] Da jeg var ute og loka rundt som vanlig kom jeg over en hule ved navn Bloated mans grotto, eller noe sånt. Da jeg kom inn ble jeg motatt av ikke mindre enn 3 cavebears, som ble "taken care off" i rask rekkefølge. Så forsto jeg hva de prøvde å forsvare. Det er kanskje den nydeligste plassen jeg har funnet i Skyrim. En slags gjemt edens hage, med to stier å velge. Tok den ene og fant flere villdyr her og der. Tilslutt fant jeg en stor Talos statue, med en liten forlatt encampment rundt. Da jeg tenkte "okey, sweet" og gikk bort for å ta imot blessing of Talos, som jeg har fått for vane å gjøre, og da merker jeg et brev og en katana ved foten av statuen. brevet forklarte hvem som hadde vært der (eieren av katanan) osv. Det tilhørte den siste Blade som rømte fra Cloud Ruler Temple for 30 år siden. Som katana samler, både in-game og i real life, ble jeg nesten rørt til tårer av dette, så nydelig var det.[/COLOR]
WTF: Nå nettopp når jeg bevitnet en kræsjlanding av en drage. Stupte rett i bakken, sklei 50m bortover og la igjen en feit, gjørmete sti bak seg. Noe av det rareste jeg har sett!
Waff
Wolfe707's Avatar
Trådstarter
WTF: Da jeg fast-travel'et til en location og begynte rett ved en giant camp. Tenkte ondskapsfullt "meheheh, payback time for alle himmelturene de har sendt meg på!" og angrep.

to sekunder inn i kampen blir jeg angrepet HELT SAMTIDIG av følgende:

1 alchemist
2 ulver
2 drager

Ett sekunds nøling da jeg oppdaget clusterfucken jeg befant meg i belønnet meg med atter en flytur. Etter å ha loadet greide jeg det dog!
WTF når jeg fant ut hvor fort jeg kom til The Circle i the companions, og når karen i theives guild plutselig sa at det var greit å kverke andre folk til fordel for guilden (I oblivion var det strengt forbudt å skade på oppdrag for thieves guild)
Stort WTF moment når jeg innså at jeg ikke var fornøyd med noen av guildene i spillet (har spart dark brotherhood, heller ikke tatt stormcloaks)
WTF at mobsa kan proce cinematic kill på player i melee combat

WOW moment når jeg fikk kjørt skyrim på high uten lag
Sitat av Dagdriver Vis innlegg
WTF at mobsa kan proce cinematic kill på player i melee combat
Vis hele sitatet...
JAAA!!
Wtf, hadde sliti som faen, jævlig lenge et sted pga noen mobs. Også kommer det plutselig, etter tusen forsøk, sånn cinematic. Jeg tenker bare; "Ja fy faen, endelig klarte jeg det" også er det den stygge mobben som slår meg så hardt at jeg dævver.
Wow: Når jeg var nede dwemer hulene og hentet "Oghma Infinium" boka, skulle nesten tro karakteren min hadde spist fleinsopp å hadde begynt og trippe hardt.
Wtf: Når jeg ble ignorert av en drage, er i høy level å hadde tatt den lett om den bare hadde prøvd seg
Wtf: slå til høna i første byen etter helga, for så å få hele bygda på nakken.

WOW: drepe min første drage for så å røkke sjela ut gjennom nakken på den
WOW: Når jeg leste første Eragon boka (IRL) og oppdaget at kongen av dvergene heter Hrothgar, som da High Hrothgar referer til i Skyrim.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
wtf: når jeg har gått fra thalmore halvveis til riften og blir drept av ett fuckings troll... for så å innse at jeg ikke lagret siden begynnelsen på thalmore -.-
wtf: bli klubbet ned av en kjempe, møte en mammut, dragen som snakket til meg, bli ambushet av div dyr med g35 på fullt og kaste headsettet på gulvet i sjokk. xD
wow: når jeg innser hvor FORBANNA stort skyrim er å innse at jeg føler meg ekspert når jeg får axe of witherun, og så se våpnene til folk på youtube
WTF!?: Drept av en drage mens den fløy baklengs. Og hvor fort jeg klarte å ødelegge det forige headsettet mitt i blindt sinne.

Wow!: Det at jeg skrev "Fus Ro Dah!" til PC'en min når jeg døde, som om jeg var hypnotisert...