Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1186
Jeg har lyst på en Ipod touch, det jeg lurer på er hvordan jeg skiller en gammel 2. generasjons 32GB modell fra en ny, mye raskere 3. generasjons 32GB modell i butikken?
Du spør en ansatt.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av Frende Vis innlegg
Du spør en ansatt.
Vis hele sitatet...
Og pris, en ny 3.Gen. iTouch koster ca en million kroner.
Straga's Avatar
Trådstarter
Tviler på at 17 åringene her har peiling..
3. generasjon har lydopptaksfunksjon, 2. gen har ikke, om den ligger i de gjennomsiktige plasteskene som vi har, så er det lett å se om den har "voice recorder" eller noe sånt på den plastfilmen som ligger over skjermen.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Og pris, en ny 3.Gen. iTouch koster ca en million kroner.
Vis hele sitatet...
rett etter release kjøpte jeg 3.gen 64 gb for 3000,- Flunk ny fra nettbutikk.

Vil kansje anbefale deg å kjøpe fra en trusted nettside, du kan spare en del der, og hvilken gen. det er skal være listed
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av Straga Vis innlegg
Tviler på at 17 åringene her har peiling..
Vis hele sitatet...
Way to go med fordommer da, selv om noen 17-åringer ikke har peiling betyr det ikke at alle ikke har peiling skal jeg si deg.
Jeg stolte på de ansatte. Jeg gikk ut igjen med en 2.gen, så ikke vær så sikker nei.
Sitat av EivindH Vis innlegg
Jeg stolte på de ansatte. Jeg gikk ut igjen med en 2.gen, så ikke vær så sikker nei.
Vis hele sitatet...
Da kan du jo selvfølgelig gå å bytte \ få pengene tilbake.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av EivindH Vis innlegg
Jeg stolte på de ansatte. Jeg gikk ut igjen med en 2.gen, så ikke vær så sikker nei.
Vis hele sitatet...
Hvis de sa at det var en 3. gen har de bedrevet svindel og du kan få en ny, ekte 3. gen, eller du kan evt. anmelde dem for det, selv om det kan bli tatt heller useriøst av politiet.
Straga's Avatar
Trådstarter
Sitat av Straga Vis innlegg
Tviler på at 17 åringene her har peiling..
Vis hele sitatet...
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Way to go med fordommer da, selv om noen 17-åringer ikke har peiling betyr det ikke at alle ikke har peiling skal jeg si deg.
Vis hele sitatet...
Legg merke til at jeg skrev her. Desse er av typen som stråler: "Jeg kan ikke stort mer en facebook og msn." Dette er noe hele bygda vedt. (Lite sted, alle kjenner alle.)
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av Straga Vis innlegg
Legg merke til at jeg skrev her. Desse er av typen som stråler: "Jeg kan ikke stort mer en facebook og msn." Dette er noe hele bygda vedt. (Lite sted, alle kjenner alle.)
Vis hele sitatet...
Aha, trodde du mente nFF jeg
Isåfall ber jeg om unnskyldning.
Sitat av Frende Vis innlegg
Da kan du jo selvfølgelig gå å bytte \ få pengene tilbake.
Vis hele sitatet...
Jeg gikk tilbake, og fikk tilbud om en 3. gen, til 300 kr mer, altså 3000 for en 32gb 3.gen, og sa raskt nei. De sa de ikke hadde pengene mine kontakt, noe jeg synes var rart, for jeg hadde bare 2 timer tidligere betalt kontakt - så jeg sa at det er egentlig ikke mitt problem, iom. at jeg ikke kunne få de på konto og sa at jeg kom ned om 1 time og skulle ha de kontakt. Da hadde de plutselig pengene kontant.