Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 936
Hei.

jeg har et stort problem med vennene til broren min som spiller WoW de låner alltid pc'n min å flytter den rundt i huset når ikke jeg vet det. de gjør det får å spille WoW i samme rom som broren min, og det er jeg møkka lei av. så det jeg lurer på er om det finnes en slags måte å blokkere det på. fordi hvis det ikke virker vil de heller ikke bruke pc'n min...

Takk for svar
Det enkleste er ofte det beste: Passordbesyttet brukerkonto?
Blokke port 3724 i windows firewallen.
http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww0790p

Se der for mere hjelp, du må bare gjøre det motsatt
Hva feiler det dem? Det er da DIN pc, du skal da ikke trenge å ha passord eller block!
!##/'s Avatar
Trådstarter
Froskenfredrik : jo det er jo greit nok men jeg vil heller ikke at de ringer meg å maser om passord osv.. det enkleste er hvis det bare ikke funker.. fordi da slipper jeg mas å kan bare si at det rett og slett ikke virker...

SteInMetz : skal se på det takk men stenger det BARE WoW sine servere? for jeg spiller jo jeg å bare ikke WoW så cs servere og sånt vil funke eller?

drrogern : det som er problemet er at de er her ALT for mye og sånn har det alltid vert, vårt hus er akkurat som en møte plass hvor de kommer å oppfører seg som om de er hjemme, jeg er møkka lei av det!

Å BTW så bruker jeg ikke brannmuren til vanlig =/ så det er litt stress å ha den på bare for det...
Sist endret av !##/; 25. september 2007 kl. 16:28.
Sitat av !##/
Froskenfredrik : jo det er jo greit nok men jeg vil heller ikke at de ringer meg å maser om passord osv.. det enkleste er hvis det bare ikke funker.. fordi da slipper jeg mas å kan bare si at det rett og slett ikke virker...

SteInMetz : skal se på det takk men stenger det BARE WoW sine servere? for jeg spiller jo jeg å bare ikke WoW så cs servere og sånt vil funke eller?

drrogern : det som er problemet er at de er her ALT for mye og sånn har det alltid vert, vårt hus er akkurat som en møte plass hvor de kommer å oppfører seg som om de er hjemme, jeg er møkka lei av det!

Å BTW så bruker jeg ikke brannmuren til vanlig =/ så det er litt stress å ha den på bare for det...
Vis hele sitatet...
Klarer du ikke å si at du skal ha pcen i fred syns jeg de kan bare forsyne seg...
!##/'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackspot
Klarer du ikke å si at du skal ha pcen i fred syns jeg de kan bare forsyne seg...
Vis hele sitatet...
å hvem har sagt at jeg ikke klarer å si ifra!? problemet er at de er så utrolig frekke at de gjør som de vil!
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
CS og andre spill bruker en helt annen port.

Ved å sperre denne porten, så sperrer du bare porten til WoW.

Så alt annet vil funke normalt

EDIT:
Etter et lite søk på google, så finnes det programmer som blokkerer porter for deg, så du slipper å skru på den fordømte brannmuren.
http://www.google.no/search?q=port+b...L_noNO234NO234

Etter å legge til Free, så fant jeg denne:
http://www.download3000.com/download_6451.html
Sist endret av Kekurikekaka; 25. september 2007 kl. 16:39.
!##/'s Avatar
Trådstarter
okei skal prøve, men kom gjerne med andre ideer, siden jeg helst ikke vil bruke windows brannmuren...


Edit: skal se på det sceptic takker
Sist endret av !##/; 25. september 2007 kl. 16:40.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av !##/
okei skal prøve, men kom gjerne med andre ideer, siden jeg helst ikke vil bruke windows brannmuren...
Vis hele sitatet...
Jeg ga deg jo nettopp et program så du slipper brannmuren.
Ta ut harddisken, og sett inn en knoppix-cd i stedet...
Da boter den fra cd'n automatisk, og du trenger bare å si:

"Jæ gidder ikkje førbajna windows lægre, har innstallert linux..."

Eller så kan du bare blokkere alle disse tallene:

World of Warcraft communicates on port 3724 with the TCP protocol. The patching process requires port 3724, 6112, and 6881-6999.
Vis hele sitatet...
Kilde
Sist endret av Turbolego; 25. september 2007 kl. 16:58.
!##/'s Avatar
Trådstarter
det funka fint det sceptic, Takk!
Det er vel storebroren din det er snakk om?
!##/'s Avatar
Trådstarter
ja, hvordan det??