Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 999
Hei. jeg sitter med ett lite stort problem her.
Jeg har fått laget meg account med navn å passord, men lengre kommer jeg meg ikke.
Da jeg prøver å logge meg inn på World of Warcraft så kommer det opp følgende etter å ha logget inn: Downloaded succesefull.
The update was succesefully donloaded. Press the restart button below to restart World of warcraft.

Jeg trykker på restart knappen å da kommer det opp en patch downloader. Det har det kommet opp mange ganger. Jeg kommer meg bare ikke inn der jeg kan lage ny karakter å så flytte inn i wow verdenen! Noen som har noen anelse hva som er galt her?
Har du prøvd å laste ned Patchen ?
Ja jeg har gjort det mange ganger. Nå kom det opp da jeg prøvde igjen at jeg måtte laste ned patch, å det holder jeg på med nå. Men det har jeg gjort mange ganger nå å kommer bare ikke lengre enn til det samma greie om og om igjen!
du har sikkert nyrlig lagt inn spillet? å da må du pacthe opp! det er 5-6 patcher så tar en stund! tror ikke det er noe som er fuck akkurat
Neida er nok ikke noe fuck, bare last ned patchene som de kommer, så er du nok snart i rute.
Nå har jeg logget meg inn mange ganger å lastet ned patch på patch. Men de siste gangene jeg prøver nå¨så kommer det opp dette: Patch required
Press the restart button below to exit World of Warcraft and download the patch.
Så trykker jeg på restart knappen å følgende kommer opp: Failed to apply patch.
Please try again later. if this problem persists you may need to reinstall or contact technical support.
Kan også nevne at det kommer opp sånn repair melding om at jeg kan reparer osv. Må jeg installere WoW på nytt kanskje?

Å da jeg trykker på wow ikonet på skrivebordet så kommer det fram en liten firkant der det står burning crusade å logoen å der jeg kan lese nyheter å trykke play eller options. Nå kan jeg ikke få trykka options en gang før hele greia går vekk.
Kan det ha noe med brannmuren å gjøre?
Noen erfarne sofasittere her som kan hjelpe?
Den kommer jo med et rått tips: "Please try again later, if this problem persists you med need to reinstall or contact technical support". Du kan jo prøve å høre på rådet
Sist endret av Benson; 20. august 2007 kl. 11:20.
heh... har du prøvd å la patchen laste ned, og faktisk patche spillet?
Patche spillet?
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Når du logger inn, så vil den laste ned en patch downloader, etter den har kommet til 100% vil den lukke spillet, og starte å laste ned selve patchen. Når den er ferdig så vil den installere patchen. Men, det kan være at du må laste ned flere patcher (don't worry, alt skjer automatisk). Etter du har prøvd å logge inn igjen, så finner du fort ut om at spillet ditt er patcha helt opp eller ikke. Kommer du videre til "Character Selection Screen", så er spillet patcha opp til nåverende versjon. Hvis ikke vil den laste ned mere
Du kan også laste ned patchene manuelt fra wow-europe.com og legge dem inn i patches i wow content.