Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 23750
Sitat av Kakcoo
Nå begynner jeg som smått å få kontroll over avatarene til folk.

http://lillevik.sinnsyk.net/div/nff-rekke_avatarer.txt

De som er tabulert ett hakk mot venstre er de jeg har kontroll på. Og blant dem er det noen som har en krøllalfa bak seg. Det er de som ikke har avatar.
Resten er folk jeg ikke kan minnes å ha sett her på forumet. De får eventuelt melde seg om de har lyst på avatar og nick.

Avatarene vil se slik ut.
Vis hele sitatet...
Han som står oppført som Cick (helt nederst på listen), er "megastick" her på nFF - du finner han på WoW-trådene
Hvilke rader er det dere sitter på da?
Skal selv på TG, men ikke på nFF-rekka . Skal vel sitte på den rekka, som blir tatt først om kripos stormer.
otaku, slapp av, hvis alt går etter planen skal det ikke være vanskelig å finne oss
otaku: Rad 10 og 11.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kjempekul ide dette med å teipe avtarene bakpå stolryggen!

Jeg la foresten merke til at kompisen min, Torquil ( http://www.freakforum.nu/forum/member.php?userid=7562 ) sin avtar ikke lå der
▼ ... over en uke senere ... ▼
Yess folkens!!! Nå nermer det seg, i dag er natten før TG. Jeg selv skal varme opp en natt. Flere jeg kjenner skal henge på parkeringplassen natta før

Tenkte bare jeg skulle legge inn en post hvor jeg sier hvor ufattelig mye jeg gleder meg til min 1. tur på TG!
Flere jeg kjenner skal henge på parkeringplassen natta før
Vis hele sitatet...
Ahh, det er slik som gjør at det er godt å bo i Hamar
Skal vel kanskje ta meg en tur nedover i morra, etter en god natts søvn, dusj og frokost.
Kjenner det kribler litt i bena.
ja.. hipp hurra! Jeg bor i nord-norge.. og det er laaaangt nedover til TG. Faen!
aisLos: du er ikke den eneste som bor langt vekke, Tep0seN og jeg skal resie i ca. 8 timer med tog fra Stavanger i morgen tidlig. *glede seg*
Pakker ikveld.. engang.. også reiser jeg vel tiidlig tidlig imorgen. 5timers kjøretur, + at jeg får se hvor fort jeg får pressa bilen til pappa detta blir koslig ;D
Bor kun 3-4 timer unna jeg, men problemet er at jeg ikke har bil før klokka halv3. Avreise 3.. Framme i 6-7 tiden eller noe.. Litt sent kanskje, men får gå. Skjer jo ikke noe før kvelden alikevell!
kan jeg få tak i ptn-kort nå?, eller må jeg vente 4 timer i kø? sitter i bil på vei til hamar nå:-)
Sitat av Mushy
kan jeg få tak i ptn-kort nå?, eller må jeg vente 4 timer i kø? sitter i bil på vei til hamar nå:-)
Vis hele sitatet...
hmm.. kø'en ifjord var ganske bra. sto 10min i kø (med ptn kort) kompiser av meg som ikke hadde det sto 2min lengre en meg bare. det varierer igrunn fra år til år.. i 2003 husker jeg jeg sto ca 4 timer i kø.. det var dritt
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Når er det planlagt å ta nFF-bilde forresten?

Edit: Yay, post nr. 500
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Både mongeland og jeg stiller med picz-takers, så det blir ikke noe pes å få tatt bilde. Vi får ta det litt på sikt når vi ser at folk er kommet seg på plass. Sørg for å henge på #nff.tg for fortløpende oppdateringer på nettopp slike ting
Sitat av aisLos
ja.. hipp hurra! Jeg bor i nord-norge.. og det er laaaangt nedover til TG. Faen!
Vis hele sitatet...
late jævel jeg å kakcoo kommer jo nordfra ;0)
Jupp, da var vi her da :P Jeg er idioten med naken pc, og ProTraining t-skjorte
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg er idioten som sitter bak NoRemorse med grønn t-skjorte og langt hår.

Herlig at det faktisk at nettet funker fint allerede. Husker det var mye nedetid i begynnelsen ifjor.
Hvordan er det med kø i år?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg kom halv åtte i køen, og var inne ca. en time etter, men det var fordi det var litt rusj når de slapp alle inn i hallen med en gang. Så køen var overraskende liten, syntes jeg.
Var veldig greit med kø i år synes jeg (selv om jeg ikke har vært her de andre årenene), det fløt fint, og ventingen forran bilettlukene var vel maks en halv time. Men er fremdeles ganske "tomt" her inne, så kan jo bli værre etterhvert.
Psych|Com: Be Kackoo ta kontakt når dere er på plass
Jeg er han duden med en svart hettegenser som sitter på plass 56.
Vi sitter i bilen at the moment, 3 mil unna lillehammer, så vi er vel der om en halvannen time tenker jeg. internett på mobilen roXXor!
Yah, da var jeg framme. Pcen kobla opp å greier!
Ja, da har jeg vært i hallen i ca. 5 timer.
Første gang på TG, moroooo.

Et par kjipe bilder:
http://gallery.helkanaur.net/TG06


Kripos er skumle.
Jess, da var man satt opp
Jeg er på plass sammen min homofile elskere skyfex og jrp, de er så vakre som små piker
Da har man rigget seg opp, var ingen venting som er verdt å nevne
aight, kos dere, da er jeg oppe å kjører.
IVIOYNER LEGGER AN PÅ MEG. HJEKLp PPEAJ
LOOOOLOLOLOOOOLOLO *tafse*
Sitat av Forconin
Psych|Com: Be Kackoo ta kontakt når dere er på plass
Vis hele sitatet...
Skal du/dere ut i kveld forconin? Eller er det slik at jeg må ta turen ned til skipet jeg også?
Ta og ring meg hvis du ser dette og skal ut

Så til saken. Er det lang kø uttafor nå?
Sitat av Mith
Skal du/dere ut i kveld forconin? Eller er det slik at jeg må ta turen ned til skipet jeg også?
Ta og ring meg hvis du ser dette og skal ut

Så til saken. Er det lang kø uttafor nå?
Vis hele sitatet...
Njaa, ikke i kveld, skal til Moelv en tur. Tenkte å hilse såvidt på et par der nede før jeg dro kanskje.. Får se litt. :P
Dere får si ifra når dere skal ta pix me @ TG men ikke nFF rekka
Timeschedules med tider for bzflag og bilde kommer..
Sitat av Forconin
Psych|Com: Be Kackoo ta kontakt når dere er på plass
Vis hele sitatet...
kakcoo ta kontakt. vi er på plass ^^
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av Psych|Com
kakcoo ta kontakt. vi er på plass ^^
Vis hele sitatet...
Done deal.

MEN! Når tar vi nFF-bilde?
jeg er på tg jeg og, men ikke på nff-rekka...
Sete 58, rad 29...
Er jeg velkommen på nFF-bildet?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg har forresten avatarer til de som vil ha. De er ikke kuttet ut (glemte det litt sånn av).
Er bare å komme å hente.
PS: Om noen har noen fete forslag til hva vi kan gjøre med dem, er jeg åpen for det.
Alle sammen, sjekk ut Row 28, der er vi på NorBits samlet, med banner.
lawl. sitter på rad 29 ;D
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Sitat av Kakcoo
Jeg har forresten avatarer til de som vil ha. De er ikke kuttet ut (glemte det litt sånn av).
Er bare å komme å hente.
PS: Om noen har noen fete forslag til hva vi kan gjøre med dem, er jeg åpen for det.
Vis hele sitatet...

Mekk digert banner av alle sammen