Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1695
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Dere har sikkert lagt merke til det faktum at vi har vært nede et par ganger de siste ukene, og senest da idag.

Kommunen holder på med noe arbeid borte i veien her, og dem har visst gjort sport i det å herpe strømnettet. Nedetiden på julaften og nyttårsaften var såvidt jeg vet ikke planlagt, men nedetiden i dag har vi fått et skriv om på forhånd. 6 timer uten strøm var litt mer enn UPS'en vår klarte.

Jeg håper det ikke har ført til for mye hjertesorg hos våre eminente medlemmer.
Jeg setter Meget stor pris på Deres ærverdige tone i omtalelsen av Meg og/eller Oss som medlemmmer, Herr Administrator ;-)
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Hyggelig å høre att det ikke var noe større problemer en det, når de er ferdig med arbeidet så blir det vel slutt på det problemet(ene) :>. Ble så mange rykter på irc, det tok jo helt av .. Hehe.
Det er vel omtrent alltid noen som tuller med at det er ny versjon av nFF eller at politiet har tatt ned siden.
Sitat av devotio
Det er vel omtrent alltid noen som tuller med at det er ny versjon av nFF eller at politiet har tatt ned siden.
Vis hele sitatet...
Bah, politet henter data når de vil, de trenger ikke ta serveren.
Er det mulig å gjøre en vane av det å publisere driftsmeldinger noe alla slik det var før, en driftsboks på høyre siden. Nyter er fint det også bare vi blir servert informasjonen om hva som har skjedd.
Sitat av meitemark
Bah, politet henter data når de vil, de trenger ikke ta serveren.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke på det selv, forklarte bare at det alltid er noen som kødder med det...
Sitat av devotio
Jeg tror ikke på det selv, forklarte bare at det alltid er noen som kødder med det...
Vis hele sitatet...
Joda, men det er på en måte sikkert nok i seg selv. Alle synes det virker så usannsynlig og alle tror det bare er en kødd fordi det folk kødder så mye om det. Men det at folk kødder med det vil verken si at det sant, eller usant.

[color=White](Min lille gjøre folk paranoid sak)[/color]
Offtopic: Har purken noen gang vært i kontakt med nff pga noe som har vært skrevet her?
jaja, POT *host**hark* PST vet ingenting. jajamensann. Vi lever sannelig i et demokrati....