Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4917
Skal ta lsd med ei som ikke har vært borti noe psychedelics, bare litt røyk å molly ! Skal kjøpe sukkerbiter idag med 100ug per og tenker 100ug er en litt for høy startdose så jeg tenkte kanskje knuse sukkerbiten i et shottglass med vann og drikke halve hver. Noen forslag ?
100ug er vel egentlig en relativt lav dose, selv for en førstegangstrip.

Men du kan bruke microdosing calculator å finne ut hvor mye LSD som blir pr ml hvis du blander ut med f.eks vann eller alkohol. Alkohol er foretrukket da vann kan ødelegge syra.
Vanlig for mikrodosering er å putte en lapp med lsd i alkohol og la det stå 24 timer, for å å bruke en vanlig plastsprøyte å måle opp.
Anonym bruker
"Blind Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slenger meg på den her, er det trygt å bare dele/knekke sukkerbiten i 2? Blir det ish- 50-50 fordeling da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slenger meg på den her, er det trygt å bare dele/knekke sukkerbiten i 2? Blir det ish- 50-50 fordeling da?
Vis hele sitatet...
Nei, det kan man ikke garantere.

Jeg foreslår å løse opp sukkerbiten i vann, ta 50% av vannet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slenger meg på den her, er det trygt å bare dele/knekke sukkerbiten i 2? Blir det ish- 50-50 fordeling da?
Vis hele sitatet...
kan jo hende den ene siden har alt og andre delen ingenting ?
Anonym bruker
"Blind Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gir mening, om sukkerbiten løsner opp. Takk!
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Hvis sukkerbitene blir utgitt for å være 100mcg, så vil jeg heller tippe på at de er et sted mellom 80-90, deler du det på 2 så er det ikke så mye.

Men det kan godt være at de er på 100mcg, 50 er likevel veldig lavt... Ser ikke noe poeng å ta dette da.

Hvis det likevel er det dere ønsker, så ville jeg løst opp sukkerbiten i væske, for så å måle opp nøyaktig med en sprøyte etter den har løst seg opp.
Anonym bruker
"Blind Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke TS, men jeg har tidligere prøvd 2 sukkerbiter som skal være dosert ~100, og jeg har prøvd 3. 3 Syns jeg ble litt mye siden jeg fortsatt er noob, så for min del tenkte jeg på å prøve 2 og en halv bit. Sorry for at jeg derailer tråden.

Til TS. 1 sukkerbit/100 mikro skal være en grei førstegangsdose. Jeg gjorde dette selv. Følte jeg ikke angrer på dette. Da kan man heller ta 2 på tripp nr 2.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hello, skal ta LSD (sukkerbit 150ug) og tenker og begynne med 50-75ug. Har hørt at hvis jeg blander ut sukkerbiten i ett glass med destilert vann og drikker halvparten vil jeg presist ta halvparten. Trenger jeg destilert vann, eller fungerer vann fra springen i et rent glass?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Big_Shrimp Vis innlegg
Hello, skal ta LSD (sukkerbit 150ug) og tenker og begynne med 50-75ug. Har hørt at hvis jeg blander ut sukkerbiten i ett glass med destilert vann og drikker halvparten vil jeg presist ta halvparten. Trenger jeg destilert vann, eller fungerer vann fra springen i et rent glass?
Vis hele sitatet...
Poenget med destillert vann eller sprit kontra vannet du har i springen er at det ikke vil ødelegge syren, skal du drikke dette umiddelbart, kan du bruke vanlig springvann, da vil veldig lite gå tapt, men om du har tenkt å oppbevare den halvparten du ikke skal ta den dagen, anbefales det å bruke sprit eller destillert vann, så det ikke blir ødelagt over tid.

Metoden din blir aldri presis, bruk heller en sprøyte for å dosere på denne måten. Du får tomme og sterile sprøyter på apoteket.
trenger ikke sprøyte da.. hvilken som helst volumetrisk dosering vil funke så lenge det er helt oppløst i vannet/spriten, men ville ikke blanda den dosen i en liter sprit akkurat.. :P
Jeg har sett at folk doserer sukkerbiter ved å dryppe en dråpe eller to med oppløst og ganske potent syre på sukkerbiten. I så fall så er det stor sjanse for at det kan bli ujevnt fordelt på sukkerbiten. Når de gjelder lapper så mener jeg at de ofte legger hele blotter-ark i en lake av denne lsd-løsningen og så henger de opp til ''tørk''. I så fall er blottere tryggere å dele i to enn sukkerbiter, og jeg vil anbefale å løse opp sukkerbiten i vodka og drikke halvparten hver.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg har sett at folk doserer sukkerbiter ved å dryppe en dråpe eller to med oppløst og ganske potent syre på sukkerbiten.
Vis hele sitatet...
Dette er vel det min selger gjør. Han sier at det er 'viktig' å slikke på foliet som dekker sukkerbiten. Dette er vel fordi potensielt så kan endel av dråpen havne på foliet? Og hvis dette er riktig, så gir det mening at dosen er "dårlig" fordelt i sukkerbiten.
Spis hele. 100ug er helt ok
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Dette er vel det min selger gjør. Han sier at det er 'viktig' å slikke på foliet som dekker sukkerbiten. Dette er vel fordi potensielt så kan endel av dråpen havne på foliet? Og hvis dette er riktig, så gir det mening at dosen er "dårlig" fordelt i sukkerbiten.
Vis hele sitatet...
Det høres fryktelig ekkelt og uhygenisk ut... Hvor mye kan det kreve å bare ikke holde sukkerbiten rett over folien når man drypper? Han dealeren din høres ut som en loka type.
Kan jo bare være at dealeren har en lok idé om at syra kan "svette" ut på folien når den er pakket inn.. Det er ikke spesielt vanskelig å plassere en dråpe midt på en sukkerbit.
ser ikke det sistnevnte her som noe problem, ser for meg dealeren legger pakker klare for å dryppe lsd på, og kanskje ikke ikke treffer midt på sukkerbiten, evt bommer helt en gang i blandt og rett i folien, klar for underbiten av sukkerbiten til å suge opp set meste..

dette r er veldig reelt, men håper og tror mesteparten av de med tilgang på rene saker vil putte litt mer innsats i produktet de leverer
Jeg hadde for min del aldri i verden kjøpt av noen som fortalte meg at de sleika på papiret som lå inntil hva jeg skulle putte i munnen.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det spørs. Som oftest ikke, men om det er 2-3 dråper på sukkerbiter, så vil noe av det renne igjennom. Jeg har selv gått over med uv-lys i etterkant flere ganger
Nå har jeg ikke tenkt til å diskutere hva min selger gjør og ikke. Jeg vet ikke om han drypper en eller tre dråper. Jeg forholder meg bare til den informasjonen hvor sterkt hver sukkerbit er dosert. Uhygenisk? kanskje det, men jeg vil si han er seriøs og han kompanserer hvis det er dårlig kvalitet. Da legger jeg den død.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg hadde for min del aldri i verden kjøpt av noen som fortalte meg at de sleika på papiret som lå inntil hva jeg skulle putte i munnen.
Vis hele sitatet...
Du missforstår. Det er ikke selger som slikker på folien, men han ber om at kunden skal gjøre det. Det er noe han sier for å forsikre at kunden får i seg alt virkestoffet. Min erfaring er at dette ikke har noe å si.

Dette med dosering av sukkerbiter bør aldri gjøres ved å knekke biten i to. Har opplevd at den ene får alt og den andre ingenting. Det er umulig å dosere riktig på denne måten enkelt å greit. Du kan dele ved å bruke alkohol eller sterilisert vann (kjøpes på apoteket) for så å splitte mengden med veske i 50/50 (eller som du ønsker).
Jeg ser nå at jeg kanskje ordla meg litt dårlig, hehe. Som sagt, han anbefaler at jeg slikker på foliet for at jeg skal få i meg alt virkestoffet. Jeg gjør det da for sikkerhetsskyld.
Okei, ja det gir mye mer mening nå. Jeg er omtåket i hodet om dagen på grunn av sykdom. Virka jo veldig rart at selger skulle sleike på papiret i frykt for å ikke overdosere sukkerbiten på grunn av uvettig skvetting av syre på papiret. Det høres ut som tidenes mest mongo drug-dealer.
Sist endret av Relevant; 19. februar 2019 kl. 23:59.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en sukkerbit. Hvordan skal jeg spise den?
Skal jeg bare tygge hele sukkerbiten eller la den smelte eller hva?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har en sukkerbit. Hvordan skal jeg spise den?
Skal jeg bare tygge hele sukkerbiten eller la den smelte eller hva?
Vis hele sitatet...
Spiller ingen rolle. Bare spis den.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Spiller ingen rolle. Bare spis den.
Vis hele sitatet...
Har alltid lurt litt på dette med svelging vs. suging. Det er veldig mange med sterke meninger som mener at man helst bør ha lsden i munnen en stund før man svelger for opptak igjennom slimhinnene i munnen.

Er det noe bevis på at dette gir en bedre effekt enn å bare svelge med engang? Utenom at man kanskje tar syren opp fortere i blodet, spesielt om man har spist tidligere, så comeuppen kan bli heftigere.
Jeg for min del merker ikke at det funker fortere om man tar det på den ene eller andre måten.

Putta en gang en blotter i en sprøyte sammen med vann, rista lenge og skøyt LSD vannet rett i blodstrømmen. Allikevel tok det en halvtime-time før jeg merka no
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Takk for svar. 120ug er nok? Håper ikke på for mye headspace.
Og en annen ting: jeg har aldri opplevd euphoria på lsd. Leser at mange om nesten ikke alle får det??