Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4213
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, fylte nettopp 18 år. Hva er det billigste man kan bli full på? Er det tiktak? Foretrekker øl, men regner med sprit er billigere?
Anonym bruker
"Ferdig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Av øl så er det Seidel som er billigst, du får det på kiwi å meny som jeg vet om. 25kr stk
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bareøl er vel billigere? Vanligvis går det enten i Bareøl eller Pokal (Ikke å anbefale) når det kommer til øl.
https://www.vinmonopolet.no/search?q..._vodka:volume:[65%20TO%202000]


Anbefaler deg å holde deg laangt unna kalinka.

Personlig hadde jeg brukt 30 kr ekstra og kjøpt en flaske koskenkorva i stedet.


Så er det opp til deg selv hvor godt blandevann du ønsker, i forhold til pris vs hvor drita du blir.
Kan blande med alt fra vann til annen alkohol :P
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips! Men tenkte egentlig på alkohol opp til 20% siden jeg bare er 18..
apoteket selger antibac overflatedesinfeksjon som er 75% til 95 ish kr for 750., ja det er mulig å drikke alt den inneholder er ethanol og Propan-2-ol og Propan-1-ol, begge trykke alkoholer dog de er litt sterkere dog ca 2-4 ganger. brukt mange ganger når jeg var fattig og ung. ofc datablad https://www.hygienegruppen.no/wp-con...feksjon-75.pdf
Sist endret av mrracerhacker; 2. desember 2018 kl. 16:06. Grunn: link
Kjøp et vinsett og dunk osv. Koster litt første gangen med utstyr osv, men etter dette så får du 20L vin for 300kr når du vil. Det er ikke det beste å drikke, men det får deg full.
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
apoteket selger antibac overflatedesinfeksjon som er 75% til 95 ish kr for 750., ja det er mulig å drikke alt den inneholder er ethanol og Propan-2-ol og Propan-1-ol, begge trykke alkoholer dog de er litt sterkere dog ca 2-4 ganger. brukt mange ganger når jeg var fattig og ung. ofc datablad https://www.hygienegruppen.no/wp-con...feksjon-75.pdf
Vis hele sitatet...
Dette er en jævlig dårlig idé, TS. Det at det har gått bra med han tullingen her betyr ikke at det vil gjøre det for deg, mulige konsekvenser er ikke verdt det for å bli full et par ganger.

Her, dette er fra en annen tråd på freak der noen tenkte det samme.


"Isopropyl alcohol and its metabolite, acetone, act as central nervous system (CNS) depressants. Symptoms of isopropyl alcohol poisoning include flushing, headache, dizziness, CNS depression, nausea, vomiting, anesthesia, and coma. Poisoning can occur from ingestion, inhalation, or absorption; therefore, well-ventilated areas and protective gloves are recommended. Around 15 g of isopropyl alcohol can have a toxic effect on a 70 kg human if left untreated.[20] However, it is not nearly as toxic as methanol or ethylene glycol. Isopropyl alcohol does not cause an anion gap acidosis (in which a lowered blood serum pH causes depletion of bicarbonate anion) unlike ethanol and methanol. Isopropyl alcohol does, however, produce an osmolal gap between the calculated and measured osmolalities of serum, as do the other alcohols. Overdoses may cause a fruity odor on the breath as a result of its metabolism to acetone, which is further metabolized to produce the nutrients acetate and glucose.[21] Isopropyl alcohol is oxidized to form acetone by alcohol dehydrogenase in the liver."

Kort fortalt, staten har tenkt på dette for lenge siden, og gjort det vanskelig samt svært risikabelt å innta. De forgiftningene nevnt over der vil du ikke ha.
overflate desinfeksjon inneholder ikke isopropanol, men men ikke det smarteste uansett med det funker
Jada noen alkoholikere drikker også rødsprit og aftershave om det kniper. Noen bruker tamponger og sprit. Men dette er i mine øyne misbruk. Og ikke bruk av alkohol. Drøyt å anbefale en 18 åring å skjenke seg på antibac.

Ts hva liker du best da? Siden du tenker lovlig vare så snakker vi jo vin, hetvin og likører. Om du sier noe om hva du liker er det nok enklere for folk å komme tips som treffer.

Tror også polet har vodka på 20%, må jo ha vært tatt inn som tenåringssprit

Kalinka 22 heter den forresten.
Sist endret av random67489; 2. desember 2018 kl. 16:56.
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
overflate desinfeksjon inneholder ikke isopropanol, men men ikke det smarteste uansett med det funker
Vis hele sitatet...
Jo, det inneholder isopropanol. Sjekk det databladet du lenka til. Det inneholder 5-15% Propan-2-ol, som er isopropanol.

https://no.wikipedia.org/wiki/Isopropanol

"Isopropanol (CH3CH(OH)CH3), også kalt 2-propanol, propan-2-ol (IUPAC nomenklatur) eller isopropylalkohol, er en fargeløs, brennbar væske med sterk lukt."

ikke drikk det
Finnes mange tråder om temaet, vet det er noen der folk har regnet på det og lagt ut hva som er billigst i forhold til mengde alkohol. Får desverre ikke linka det nå da jeg er på telefon, skal være lett å finne med søkefunksjonen tho!
Jaja, my bad, fuck me, har drukket mye av dette ass
Lag deg en plastbrenner. 200 spenn på sukker og rundt 500,- for materialene til brenneren.

Resultatet blir 12-13 liter god sprit på 40-50%
Pokal er min goto om det kniper på penga og jeg er tørst på øl, rundt 12-140 kr for en sekspakning, Seidel er priset ca likt men jeg fordrar ikke smaken på det...

Ellers er ølbrygging et godt og veldig billig alternativ, får kjøpt alt du behøver for ca 20l øl for omtrent 500kr på Europris, dette er for første brygget, etter det vil du betale omtrent 200kr for neste batch, lovlig er det óg
Kallinka koster vell litt over 200kr ?

Eller så støtter jeg de som anbefaler å lage din egen Europris vin.

Når jeg var 18 så lagde jeg satts og destilterte dette med en modifisert vanndestilator fra eBay til under 1000kr
Dworek vodka ftw
Synest rødvin er det billigste man blir full på. Ei flaske Zinfandel 13% koster 127kr. Og rødvin gir en mer behagelig rus imotsetning til øl og sprit, synest jeg.
Men ikke alle liker rødvin og ungdommen må for all del kjøpe sprit

Har du smakt portvin før? Den her får vel du kjøpt? Vil anbefale den ut av prisen, 20% blir man fort full på.

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...e-Ruby/p/28101
Sist endret av fjellape; 3. desember 2018 kl. 05:51.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av fjellape Vis innlegg
Synest rødvin er det billigste man blir full på. Ei flaske Zinfandel 13% koster 127kr. Og rødvin gir en mer behagelig rus imotsetning til øl og sprit, synest jeg.
Men ikke alle liker rødvin og ungdommen må for all del kjøpe sprit

Har du smakt portvin før? Den her får vel du kjøpt? Vil anbefale den ut av prisen, 20% blir man fort full på.

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...e-Ruby/p/28101
Vis hele sitatet...
Er ikke så glad i vin, blir ofte litt kvalm av den sure vinsmaken.. Er den du linker til veldig sur og "vinete" smak?
Portvin er søtlig, men du blir nok kalt 70 åring om du har det med på fest

Men smaker godt det gjør det
Rema Bare Øl

veldig god øl og billig
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Jeg stemmer også for BARE ØL fra Rema 1000. Koster bare 20,90 kr + pant her jeg bor.
Den billigste ølen og i tillegg er den helt innafor på smak

I tillegg vant den øl-testen hos TV2!
https://www.tv2.no/a/9751560/
Sitat av rfa Vis innlegg
Portvin er søtlig, men du blir nok kalt 70 åring om du har det med på fest

Men smaker godt det gjør det
Vis hele sitatet...
Hehe har jeg aldri tenkt på Nå var jo saken å få billigst mulig fyll, for en som ikke har lov å kjøpe sprit da.
Til Trådstarter: Hvorfor ikke få en kamerat til å stikke på polet for deg?
Enda et forslag, denne er god å blande med cola

https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...Gold/p/9456001
Bruk facebook, er du heldig så finner du noen som går med på og selge deg en jelzin/finlandia/belugakartong (3liter 40%) for 5-600 selv om du bare er 18, kjøper slike hele veien
Appelsin og gjær er det aller billigste
Kalinka 20% vodka ville jeg sagt
Prisforskjellen er faktisk ganske liten, om man ikke er kresen. Kjøp en flaske vin, 20% eller øl/cider du synes er god.
Anonym bruker
"Pensjonert Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
i den tiden jeg drakk jevnlig mye øl så drakk jeg alle typer øl butikkene har. Bare øl husket jeg var billig og det stod 4.7 på flaskene. Men jeg sverger, noen parti må ha vært mer enn 4.7, da jeg ble ganske full av samme mengde jeg ble greit brisen av andre øl. På den tiden kan man si jeg var alkoholiker. Jeg drakk nesten hver dag. nå har jeg vært alkoholfri snart et år
På polet så selges det øl på 9%. Prisen er 49kr for en 0,33l flaske. Man blir i hvertfall fortere full på en slik, enn to i fra butikken.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Masclet Vis innlegg
På polet så selges det øl på 9%. Prisen er 49kr for en 0,33l flaske. Man blir i hvertfall fortere full på en slik, enn to i fra butikken.
Vis hele sitatet...
Du blir fortere full på 9% 0.33 enn 1 liter med 4,7%? Om du ikke har lagt merke til det dreier tråden seg om billigst mulig alkohol
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når jeg var 18 gikk det vel mye i https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...Bianco/p/21701
eller dansk kirkebærlikør - den var sæt, reneste sukkervann!

Ellers går det vel mest i øl for ungdommen?
Var ikke så glad i det før, men nå er det digg med et ISKALD øl når du er skikkelig svett.
Drikke seg full på øl? Du må drikke noen glass og så må du pisse mye etterpå

Når jeg var 18 gikk det vel mye i https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land...Bianco/p/21701
eller dansk kirkebærlikør - den var sæt, reneste sukkervann!

Ellers går det vel mest i øl for ungdommen?
Var ikke så glad i det før, men nå er det digg med et ISKALD øl når du er skikkelig svett.
Drikke seg full på øl? Du må drikke noen glass og så må du pisse mye etterpå
Sist endret av ca119; 15. desember 2018 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.