Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1282
Anonym bruker
"Vanskelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har rundt 0.2g, kanskje 0,3g som jeg ønsker å lage skakkao av Vil det bli altfor lite?
Anonym bruker
"Vanskelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har lav toleranse, veldig lav.
Bruk søke funksjonen eller Google tror det er 150 tråder om det samme spørsmålet her inne.
Tror du kommer til å merke det
Skal funke fint det, bare pass på å få noe fettholdig oppi så den binner seg bedre. En lite firkant med melkesjokolade pleier å duge fint for meg

Gjør dette ofte når jeg bor på hotell og ikke gidder å gå ut for å røyke eller i mangel på papir eller tobakk.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lenge varer rusen? Hørt at det kan vare veldig lenge.. er det med STORE doser eller varer det bare lenge for noen? Hvis man tok for lite hvordan er det og røyke i tillegg?
Anonym bruker
"Vanskelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar alle sammen! Har prøvd en gang tidligere, men da tok jeg veldig mye oppi. Rusen tok da rundt 2-4 timer, men den varte i kanskje rundt 4-5. Trur ikke det er vanlig at den varer så lenge
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar alle sammen! Har prøvd en gang tidligere, men da tok jeg veldig mye oppi. Rusen tok da rundt 2-4 timer, men den varte i kanskje rundt 4-5. Trur ikke det er vanlig at den varer så lenge
Vis hele sitatet...
Åjoda! Om du inntar cannabis oralt kan rusen vare flerfoldige timer. Jeg har selv opplevd å drikke skakkao rett før jeg skal legge meg, for og så våkne høy neste morgen.

0,2-0,3 er mer en nok om du varmebehandler det godt sammen med smør/olje i forkant.
Når du spiser cannabis varer det lengre en når du røyker. Selv ved små doser. Men, ved store doser kan man oppleve at rusen henger i mye lengre en normalt. Har inntatt rundt 1,4 g oralt i min ungdom(hadde da mye høyere tolleranse en idag). Da våknet jeg neste dag og var fortsatt rimelig baked(typ 20 timer etter inntak).
Ved normal dose varer det som regel i 4-6 timer.

Det tar også lengre tid før du merker det. Det kan i noen tilfeller ta 1 -2 time før det kikker inn. Rusen kommer også mer stigende, slik at du ofte merker det litt i starten før rusen gradvis stiger oppover. Så ikke røyk eller spis mer før du har ventet lenge. Hvis ikke kan du gå på en skikkelig smell.

0,2-03, holder i massevis dersom du har brukanes saker og du lager det ordentlig.
Personlig blir jeg rimelig baked i 6 timer + ved 0,2 med god bruning.

Det som er viktig er å varme det med fett før du inntar det.
Jeg pleier å bruke en oppskrift moret kom med i den store cannabis kokeboken her på freak.

Da bruker du bare melk, fløte og kokesjokolade.
Du tar 1 dl fløte og 2 dl melk pluss 20 gram sjokolade(sirka) i en kjele.
Var dette på svak varme.
Når sjokoladen har smelta blander du i bønna.
Rør ofte mens det godgjører seg i 15 min, pass på på at det ikke koker.

Så har du meget god skakkao.(pleier selv å ta 2dl fløte og 1 dl melk, mer fett hehe)
Anonym bruker
"Vanskelig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Aha! Skjønner. Trudde jeg bare var heldig den gangen jeg.
Takk for oppskriften, men vil dette lukte mye? Har tidliger pleid å bare ta en spiseskje med smør, legge hasjen oppi også smelte det sammen før jeg rører det i kakoen. Skikkelig nasty metode, men har jo fungert.
Lukter nok litt funky, når du varmer det i kjelen. men, det er ikke noe som setter seg eller noe. Kan ikke sammenlignes med når du røyker. Så du trenger ikke være bekymra for at noen skal oppdage det, så lenge de ikke er på kjøkkenet når du lager det hehe.
Bare å ha på kjøkken vifte og kjør kjelen i oppvaskmaskinen før den skal brukes igjen.
Så er alle spor fjernet
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Decarb den først så er 0,3 nesten i overkant, google it
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er formen dagen etter lik som med røyk/vape?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er av de få som noier og for panikkanfall når jeg røyker hasj. Prøvd flere ganger. Kan det kanskje være bedre for meg å lage en slik skakkao? Eller vil jeg mest sannsynlig få somme symptomene da også?
Dersom du får noia når du røyker tror jeg ikke det er noen god ide å innta det oralt.
Da varer det mye lengre, så du risikerer å ha noia i flere timer en du gjør ved røyking.
Det er også lettere å overdosere når man spiser.