Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1232
Har spesielt to spill jeg b'prøver å avinnstallere og får denne feilmeldingen.:

<<Run DLL

There was a problem starting Cprogram

The specified module could not be found>>

Noen som har en fix på dette?
Har du i det hele tatt prøvd å Google det? Det er en haug med forskjellige topics/videoer om problemet ditt. Om du om formodning faktisk har prøvd, så hadde det vært veldig hjelpsomt å vite hvilke løsninger du har forsøkt..
Trådstarter
16 0
Har forsøkt google ja. Fant ingen løsninger som virket lovende.

Testet den som er her: https://support.microsoft.com/en-us/...rrupted-system som var den eneste jeg fant som lignet på mitt problem sånn noenlunde, uten resultat.
Den som lagde avinstallasjonsprogrammet, eller rettere sagt lenken til den, har dummet seg ut.
Den skal helt sikkert peke til en eller annen fil under

Kode

 c:\program files
men det har glemt sette gåseøyne rundt, så kommandoen tolkes som slutt etter første mellomrommet.
Hvis du finner oppføringen i registeret, kan du se hva kommandoen egentlig skal være, og korrigere den. Alle oppføringer står på ca. samme plass i registeret, spør google etter Windows registry uninstall information eller no sånt.
Sist endret av GalFisk; 15. oktober 2018 kl. 18:23.