Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1789
Heisann! :-)

Reiser til Kina om 3 uker og som kjent så er Facebook og diverse andre sider blokkerte der nede og du må ha VPN for å kunne sjekke eventuelt bruke 3G men dette blir svindyrt..

Ja, kan bruke Google, men vil gjerne ha deres svar på gode VPN'er som lar meg koble meg til Facebook gjennom VPN via iphonen :-)

Takker for svar :-)
Private Internet Access fungerer veldig bra. Bruker den selv på iPhone og iPad, i tillegg til Mac og PC.

Koster deg 40$ i året, men mener du også kan kjøpe abonnement for én måned.

God tur
FrootVPN er gratis og fungerer veldig bra!

FrootVPN = Genialt!
Sitat av StefanPakaski Vis innlegg
FrootVPN er gratis og fungerer veldig bra!

FrootVPN = Genialt!
Vis hele sitatet...
Froot koster 35$ i året og har vel kun svenske servere.

Det blir vel et spørsmål om preferanser om du klarer deg med svensk ip-adresse, eller om du vil ha valget mellom svensk, amerikansk, tysk, rumensk ip dersom du vil ha et annet Netflix-bibliotek enn norsk/svensk
Trådstarter
75 8
Sitat av Onkel Leif Vis innlegg
Froot koster 35$ i året og har vel kun svenske servere.

Det blir vel et spørsmål om preferanser om du klarer deg med svensk ip-adresse, eller om du vil ha valget mellom svensk, amerikansk, tysk, rumensk ip dersom du vil ha et annet Netflix-bibliotek enn norsk/svensk
Vis hele sitatet...
Eneste jeg trenger er å klare å koble meg opp til fb og andre sosiale medier uten å vente i 14 år..

Netflix bruker jeg ikke :-)

Noen som muligens har servere i Japan?
Sitat av luraguttn Vis innlegg
Noen som muligens har servere i Japan?
Vis hele sitatet...
Private Internet Access har servere i Japan, Hongkong og flere andre land - men det hadde du sett selv, om du hadde tatt deg bryet med å lest det jeg allerede har brukt dyrebar tid på å hjelpe deg med.

Er du ute etter en gratis løsning er nok det beste og tryggeste alternativet ditt å sette opp en egen VPN-server hjemme, så fremt du har en NAS eller PC som kan stå på i den tiden du er borte.

Ville nok ikke stolt på mange gratisløsninger hvis du tenker å logge inn i nettbanken mens du er borte..
Hide my ass har android og iphone app. Har servere over hele verden. Pleier å koble meg til en Singapore server når jeg er i sør-øst asia.
Dersom du har tid og kunnskap til det kan du sette opp din egen VPN løsing. (dvs. Gratis, lite lagg, og ubegrenset bruk!) SoftEther VPN er ei fantastisk løysing for VPN som også støtter Iphone. Du må selvfølgelig sette det opp på ei datamaskin heime som står på heile tida, men fordelen er at det blir som du bruker på facebook heimefra
Sitat av Onkel Leif Vis innlegg
Froot koster 35$ i året og har vel kun svenske servere.

Det blir vel et spørsmål om preferanser om du klarer deg med svensk ip-adresse, eller om du vil ha valget mellom svensk, amerikansk, tysk, rumensk ip dersom du vil ha et annet Netflix-bibliotek enn norsk/svensk
Vis hele sitatet...
Siden når kosta FrootVPN 35$ i året? Mer gratis en det der får du ikke...

EDIT: Beklager! Ser ut som at man må betale for Froot. Jeg sjekka siden deres før jeg posta og da var det gratis. Sjekka idag og da måtte man betale 35$ i året.

EDIT2: Jeg hadde bruker mens det var gratis og har fortsatt mulighet til å koble til. 2 ss link.

Bilde 1
Bilde 2
Sist endret av StefanPakaski; 22. januar 2015 kl. 15:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
75 8
Sitat av Onkel Leif Vis innlegg
Private Internet Access har servere i Japan, Hongkong og flere andre land - men det hadde du sett selv, om du hadde tatt deg bryet med å lest det jeg allerede har brukt dyrebar tid på å hjelpe deg med.

Er du ute etter en gratis løsning er nok det beste og tryggeste alternativet ditt å sette opp en egen VPN-server hjemme, så fremt du har en NAS eller PC som kan stå på i den tiden du er borte.

Ville nok ikke stolt på mange gratisløsninger hvis du tenker å logge inn i nettbanken mens du er borte..
Vis hele sitatet...
Var egentlig svar til forrige post. Har sjekket litt alternativer så nå har jeg litt å velge gjennom. HMA koster 109 kroner måneden så syntes det blir litt for dyrt for 14 dager i Kina når jeg har funnet andre alternativer til 49 i måneden. Nettbank blir det nok veldig lite at, kommer til å ta ut valutaen jeg skal bruke på Gardermoen før avreise.

Men takker for alle svar og all hjelp <3
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hostinger.no
72 3
Private Internet Access Bruker jeg, og det fungerer greit nok!