Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2055
Heey

Kjøpte et pakketilbud på steam i går, 250 kr for GTA 3, Vice City, San Andreas, Stories from Liberty City, og IV.
Alle spillene fynker helt fint, utenom GTA IV Jeg går innpå Steam, og trykker på "Start Spill", da popper det opp et vindu hvor det står følgende:

Please sign into Social Club before pressing Play to access online multiplayer and video uploading features.

Note: A Social Club account is not required to play single player campaign.

To review Rockstar Games current Terms of Service and Privacy Policy, please visit:

http://socialclub.rockstargames.com/legal
Vis hele sitatet...
Så skriver jeg inn mail og passord, da er det 2 knapper jeg kan trykke på, "Play" og "Play(offline)"
Hvis jeg trykker på "Play(offline), så kommer dette opp:
You are currently not logged in to Social Club.

Social Club account and login required to access online multiplayer and video uploading to Social Club TV.
Vis hele sitatet...
Trykker jeg da på "Ok", så lukker programmet seg, og jeg er tilbake på Steam.

Dersom jeg trykker på "Play" knappen, så lukker programmet seg med en gang, akkuratt som om spillet skal til å starte, men det starter aldri

Har prøvd å avinnstalere 2 ganger. Vet ikke helt hva aent jeg kan gjøre, men det vet vell noen av dere? Håper jeg..

Beklager for litt lang post, men håper dere forsto hva jeg mente
Har du aktivert social club kontoen din da?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har du aktivert social club kontoen din da?
Vis hele sitatet...
Jepp (måtte ha med denne setningen, hvis ikke ble svaret for kort)
Sitat av Xernox Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nå fikk jeg det til, tusen takk
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Drar frem denne tråden igjen, da problemet er nesten det samme.
Problemet er akkuratt som i trådstarten, bare at nå er det snakk om San Andreas, ikke IV. Jeg trykker på ikonet men ingenting skjer. Håper på like god hjelp denne gangen som sist gang
Vil rett og slett anbefale deg å google det. Er garantert tusen løsninger som ikke fungerer og en som kanskje fungerer. Det er min erfaring med GTA IV ihvertfall.
Trådstarter
Har allerede prøvd utallige mange løsninger som jeg har kommet over etter googling, men har ikke hatt noe hell
Sist endret av 295638; 2. mars 2014 kl. 22:45.