Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1904
Jeg forstår ikke poenget med å skrive en hel artikkel dersom man bare skal stille et eller flere enkle spørsmål, så jeg går bare rett over til det jeg lurer på:

- Er det reseptfrie legemidler eller kosttilskudd som selges på norske apotek (eksempel Apotek 1), som øker effekten av klonazepam (Rivotril i Norge), eller/og benzodiazepiner generelt?

- Forslag? (det er tross alt ikke noe som er ulovlig, så vidt jeg vet).
Sist endret av akineton; 5. februar 2013 kl. 22:02.
Atarax øker effekten.. Men det må du få på resept.. Det er et c-prep så det er lett å få ut av lege.
Andre ting som kan hjelpe litt på er jo såklart alkohol som øker effekten selv i små doser. Og Cocacola som jeg har HØRT gjør at tabelettene blir tatt opp raskere.
Grapefruitjuice skal forsterke effekten, eller i det minste forlenge den.
Mulig at grapefrukt kan øke effekten.

Reseptfrie anti-histaminer kan øke den sederende effekten.
▼ ... over et år senere ... ▼
Det er ikke så mye du kan gjøre, du har fortsatt så mye clonazepam i kroppen at det hjelper ikke med Red Bull eller kaffe.
Som nevnt over. Grapefruk juice i større menger "forsterker" effekten av benzoer. Men ikke mer enn å bare ta mer Klonazepam etter min mening. Den blir fortest tatt opp hvis du knuser dem (feks 6mg) heller pulveret i litt vann å shotter det. Så følgelig med mindre du er dum å skyter det i åra. Er det ikke bare å ta 8 hvis du tenkte å ta 4? Så røyker du deg noen gode pipe ves med noe god hash og 2-3 kalde pils og en film. Gode greier.