Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  173 39012
Methylone, 5-apb og 6-apb.
▼ ... over en uke senere ... ▼
4-ho-met + methylone er heller ikke ulovlig i norge kommer i pulverform som forskningssubstans, veldig likt lsd og ecstasy
Sitat av talita Vis innlegg
4-ho-met + methylone er heller ikke ulovlig i norge kommer i pulverform som forskningssubstans, veldig likt lsd og ecstasy
Vis hele sitatet...
Er det en nettside du kan se hva som er lovlig og ulovlig?
Sitat av Infmush Vis innlegg
Er det en nettside du kan se hva som er lovlig og ulovlig?
Vis hele sitatet...
Erowid.org

Edit: missklikka kp, åssen fjerner man det man allerede har gitt?
Sist endret av Dantie; 6. mai 2011 kl. 16:34.
Sitat av Infmush Vis innlegg
Er det en nettside du kan se hva som er lovlig og ulovlig?
Vis hele sitatet...
http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...30-0008.html#3
Burde funke ?

Dantie, du får nokk desverre ikke tatt tilbake KP som allerede er gitt :/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
DXM er ikke et psykedelika men et dissosiativ.

Mine beste legal high/rc:
*4-MEO-PCP
*Methiopropamine
*Dichloropane
*Methoxetamine
*4-HO-MET
*AM-2233
en morsom greie er jo lystgass litt vannskelig å få tak i slikt som finnes på sykehuset, men funker like så greit med en kremsprøyte maskin selvvom rusen ikke varer lenge er det en gunstig måte å huske "opplevelsen" på. Har opplevd selv å vært totalt bortevekk på lystgass i flere timer uten å huske en dritt, ikke like kult derfor er vanlig patroner en får kjøpt på butikken mye bedre og ikke like farlig Bedre å innhalere lystgass en alt mulig rart ungdommen nå til dags gjør, som for eksempel noe så idiotisk som formfett å glades produkter osv
Er det noen som kan anbefale meg noe? Har aldri prøvd legal highs før, og vil gjerne være sikker på at det er lovlig å importere det til Norge.
Helst noe røykbart da!
Sist endret av STAbana; 8. desember 2011 kl. 02:49.
Sitat av STAbana Vis innlegg
Er det noen som kan anbefale meg noe? Har aldri prøvd legal highs før, og vil gjerne være sikker på at det er lovlig å importere det til Norge.
Helst noe røykbart da!
Vis hele sitatet...
Salvia er alltids en vinner.
Sitat av PurpleMozell Vis innlegg
Salvia er alltids en vinner.
Vis hele sitatet...
Og dette er fortsatt lovlig?? Takk for svar forresten
Sitat av STAbana Vis innlegg
Og dette er fortsatt lovlig?? Takk for svar forresten
Vis hele sitatet...

Resept er nødvendig hvis du blir tatt, men det verste som skjer er at de enten sender det tilbake eller destruerer det. Hørt det er veldig liten sjanse for å bli tatt. Bestilte 30gr. i dag.

Cheers!
Prøvde Kratom (UEI) i dag, ble ganske så avslappa og rolig.. veldig digg.
Akkurat bestilt Salvia med forskjellige smaker, spent på hvor lang tid det tar i julerushen.
Vært kjekt om det kom i løpet av mellomjulen, vet av erfaring hvor stress det er å være sammen med foreldre i julen såeh.. satser på å komme seg bort litt fra virkeligheten.

10X jordbær
5X appelsin
5X vanilje
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sorry for bumping av gammel tråd, men kunne godt tenkt meg å høre hva freaksa har å anbefale i skrivende. Ser at over halve tråden kun er kverrulering og offtopic.

Så, hva er den beste legal highen som er lovlig?
Sist endret av Marcel Domini; 23. mars 2012 kl. 10:34. Grunn: time/ date
steg1 finn ei dame, forelsk deg i henne.
steg2 lag barn
steg3 kos deg med og se disse vokse opp, og se gleden til mine barn(3 år og 1 år) når de mestrer noe er helt konge, en legal high som følger deg hele livet

bare og se gleden hu på 3 år har når hu husker på og si ifra til pappa når hu må bæsje, så hu ikke gjør i trusa priceless

i knows var nok ikke helt det du var ute etter, men dog min beste legal high
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
steg1 finn ei dame, forelsk deg i henne.
steg2 lag barn
steg3 kos deg med og se disse vokse opp, og se gleden til mine barn(3 år og 1 år) når de mestrer noe er helt konge, en legal high som følger deg hele livet

bare og se gleden hu på 3 år har når hu husker på og si ifra til pappa når hu må bæsje, så hu ikke gjør i trusa priceless

i knows var nok ikke helt det du var ute etter, men dog min beste legal high
Vis hele sitatet...
Litt OT, menmen. Kjente at jeg trakk litt på smilebåndene og ble litt varm når jeg så det du skrev! All lykke til deg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hva er salvia lovlig den dag idag?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nei, Salvia blir regnet som et legemiddel og er ikke lov å innføre uten resept fra lege.
Hvis du bestiller en relativ liten dose og det er et EØS land kan det gå bra(hvis det blir stoppet blir det mest sannsynlig sendt tilbake, og du slipper å bli anmeldt), men hvis du bestiller fra USA o.l kan du fort få litt større problemer.

Vær forsiktig med RC'er! Jeg foretrekker organic herbs!
Jobben min! Alle de fine menneskene og pasientene!
Beste? Må være enten kratom eller salvia divinorum, no doubt!
Kratom er kongen av legal highs.
Er det noe jeg kan ruse meg på som jeg får kjøpt i daglivare butikker? Helst noe som man blir trøtt og sløv av.. Anyone?
Sitat av Cats Vis innlegg
Er det noe jeg kan ruse meg på som jeg får kjøpt i daglivare butikker? Helst noe som man blir trøtt og sløv av.. Anyone?
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvordan du reagerer på alkohol, men jeg blir ofte veldig trøtt og sløv av det, fåes kjøpt på alle dagligvarebutikker. Ellers har du jo muskat, men da er det bedre med alkohol.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Vet ikke hvordan du reagerer på alkohol, men jeg blir ofte veldig trøtt og sløv av det, fåes kjøpt på alle dagligvarebutikker. Ellers har du jo muskat, men da er det bedre med alkohol.
Vis hele sitatet...

Liker virkelig ikke alkohol, ettersom at jeg blir veldig følsom og deppet av det.