Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 848
Har spilt inn ei låt jeg orginalt skrev til bandet. Jeg har programmert trommene og spilt inn gitaren.

Utstyr brukt:
Line 6 Toneport UX1
Pod Farm
Cockos Reaper
EZdrummer
Gaskell Explorer Pro med DiMarzio D-activator.

Takk til Glenn Remy Øverland Hansen for vokal og tekst.

http://www.youtube.com/watch?v=wFnXw...layer_embedded

Hva synes dere?

Forresten. Hvis du er gira på å spille thrash i Gjøvik-området, så send meg en PM! Jeg trenger en trommis, vokalist og en gitarist til
Sist endret av Pinneknurk; 11. mai 2010 kl. 11:49.
Uten å noe særlig dyptgående peiling på sjangeren, så syns eg resultatet var veldig bra.
Vokalen er fet, gitaren har gode riff, eneste jeg kan pirke på er at det er noe med trommene som plager meg, men kan ikke helt sette fingern på hva
Stå på !
Er enig ang. trommene. Jeg har ikke noen ordentlig trommis, så EZdrummer er en nødløsning :P
Sist endret av Pinneknurk; 11. mai 2010 kl. 12:01.
Det var noe med trommene som plaget meg også, men ellers syntes eg at det var en bra gjennomført låt!
Hvilken amp brukte du på PODfarm? har samme programmet og en UX1 selv, og driver og leker meg litt med det i ny og ne
Kjørte 2 stk JCM800 boostet med Screamer (er ikke sikker på navnene i Pod Farm).

Takk for tilbakemeldinger! Alltid morsomt at folk liker låta
JÆVLA BRA! Endelig noen der ute som har potensiale til å bringe frem ekte Trash elementer tilbake i musikken igjen! Instrumentalt vist var dette ekte trash, likte dog "touchen" med å putte på death metal lignende vokaler i musikken, ble veldig kjapt, nådeløst og brutalt!

Stå på for faen!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen flere meninger?
Lyst til å legge ut nedlastningslink?
Skal se om jeg har sangen liggende.

Download
Sist endret av Luci Tristis; 25. mai 2010 kl. 23:06.
Bare last den ned hvis dere føler for det! Jeg tar det bare som et kompliment
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Er det bare meg, eller er trommene helt i begynnelsen litt ut av takt?
Trommene er laget på data, så det er vel heller lite sannsynlig. Kanskje jeg var litt utight i starten i stedet?
Sweet, takk for link !