Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  184 29120
Det var gøy så lenge det varte

''Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2013 22:29.

Mener du at det har skjedd en feil kan du kontakte oss.''
Sitat av PettR
Det var gøy så lenge det varte

''Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2013 22:29.

Mener du at det har skjedd en feil kan du kontakte oss.''
Vis hele sitatet...

hva faen, du fikk et år mindre enn meg
haha, gleder meg til 2013
Sitat av Macca
fnis. jeg har fått endel b-poster,besøk og Gb innlegg på kort tid.. Mest fra småkåte gutter men hey.. gøy!

og nei, 54 år var ikke med på søket.. så jeg kan desverre ikke takke deg for hans hilsen :P
Vis hele sitatet...

Uhm, om du kaller deg "Macca" på nettby, hvorfor er da profilen din låst ? snedig xD
Ny profil på nettby!
På'n igjen!
Sitat av PettR
Ny profil på nettby!
På'n igjen!
Vis hele sitatet...

haha, samme her jeg som var borgermester og alt
Har eg skjønt det?
Du lager nettby profil, så trykker du på linken på første side, skriver inn brukernavn og passord? og så funker det?
Sitat av Alex90
Har eg skjønt det?
Du lager nettby profil, så trykker du på linken på første side, skriver inn brukernavn og passord? og så funker det?
Vis hele sitatet...

jepp, så lenge du skriver det riktig
fy faen! ny profil i 5 minutter, og vips:
''Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2015 23:11.''


Edit: Ny profil
Sist endret av PettR; 16. juli 2007 kl. 23:17.
Fungerer glimrende. Har browset 3-4000 profiler nå...
er det spammetid på nettby? tro om vi klarer å downe serveren dems
Sitat av PettR
fy faen! ny profil i 5 minutter, og vips:
''Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2015 23:11.''


Edit: Ny profil
Vis hele sitatet...

faen, det samme skjedde med meg også det blir jo helt galt at de stenger hver eneste bruker, det måtte vel ha stått i reglene at de gjør:/?
Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2013 22:03.
samme med meg, råtne de er
Fy faen det skjedde igjen!
hehe ser ut som vi blir busta alle sammen :P
Sitat av PettR
Fy faen det skjedde igjen!
Vis hele sitatet...

Hvor mange mobilnr. har du egentlig?

btw, jeg fikk tilbake min bruker, bare å ta et alvordsord med byvaktene^^
Sist endret av random16439; 16. juli 2007 kl. 23:42.
Sitat av Torefaen
Hvor mange mobilnr. har du egentlig?
Vis hele sitatet...
Altfor mange

Edit: sendte mail til nettby nå i håp om å få tilbake en av de 3 profilene
Sist endret av PettR; 16. juli 2007 kl. 23:42.
jeg prøver og få min tilbake nå
Sitat av Bueal
Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2013 22:03.
samme med meg, råtne de er
Vis hele sitatet...

har dere svart på noen av gjestebokinnleggene og meldingene eller har dere bare crawlet?
jeg svarte på alle poster og noen gjestbok innleg
faen ass, de fjerner ikke bannen, satans horer heh
Sist endret av Bueal; 16. juli 2007 kl. 23:51.
Jeg svarte bare på noen, tror jeg fikk 540 brev ellerno på en dag, blei litt mye å svare på men er fornøyd for at jeg fikk tilbake den nye brukern min, og tror ikke jeg skal bruke den siden mere^^
Svar fra nettby byvakt jesus:
''13 minutter av byvakt jesus
http://nettby.seblogg.net/

Omgåing av tidligere låst profil''

Hva betyr det da? at jeg må vente i 13 minutter?
Sitat av PettR
Svar fra nettby byvakt jesus:
''13 minutter av byvakt jesus
http://nettby.seblogg.net/

Omgåing av tidligere låst profil''

Hva betyr det da? at jeg må vente i 13 minutter?
Vis hele sitatet...

det er tiden siden han svarte, det var jesus som låste opp min profil. så godsnakk litt med han så låser han den nok opp etterhvert med mindre du brukte siden på den nye profilen din også da? jeg fikk min nye låst opp etter mye om og men
- Istedenfor å velge f.eks "Alle i Rogaland", Er det Mulig å få alle fylker osv slått sammen til en - sånn at den går inn på alle profilene? :P Btw, Ekke banda enda, - 3000 besøkende Hittil.
ja det er mulig, bare gå på der det står -velg bosted- så er det alle i hele landet
Brukte ikke siden på den nye profilen nei
bare si at scriptet så morsomt ut og at du hadde lyst til å prøve det osv, det var sånn jeg fikk igjen min bruker
bann i 6år?? hoho. Nesten slemt jo
Helvete - Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 17.07.2013 00:02.

Mener du at det har skjedd en feil kan du kontakte oss.

Hva skal jeg si, får å få tilbake Profilen :P
jeg fikk ban i 6,7 og 8 år
Sist endret av PettR; 17. juli 2007 kl. 00:05.
Sitat av Tungaa
Helvete - Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 17.07.2013 00:02.

Mener du at det har skjedd en feil kan du kontakte oss.

Hva skal jeg si, får å få tilbake Profilen :P
Vis hele sitatet...

Jeg måtte lage ny profil, fikk ikke igjen den gamle
Pokker ass! Nettby var jo gøy! 2013 here I come! BZ00M!

Edit: Jeg ser at jeg har brev i postkassa.. Må lese det, da!
Sist endret av dadyd; 17. juli 2007 kl. 00:41.
Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2013 21:59.
Mener du at det har skjedd en feil kan du kontakte oss.

edit: Jeg fikk opp 2 treff, og logget ut.
Sist endret av d0nk3y; 17. juli 2007 kl. 01:37.
Jeg ble banna, laga en ny profil, men nå vil ikke engang nettby åpnes.. Noen som opplever det samme?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Sub_sic
Jeg ble banna, laga en ny profil, men nå vil ikke engang nettby åpnes.. Noen som opplever det samme?
Vis hele sitatet...
Virker som at serveren deres tryna litt tidligere i dag. Nettbys servere er jo ikke akkurat verdens beste.
Haha, jaja, bare å lage seg en ny profil for meg da
Tror Nettby er ganske klar over bruk av dette scriptet by now egentlig. Jeg skal ikke si at folk IKKE skal bruke det, men det er nok temmelig stor sjangs for å bli utestengt per idag ja. Hvis man driver en del med Nettby, så er det ikke mye morro å bli utestengt, det kan jeg skrive under på.
Jeg har fått 3500 flere besøkende enn jeg hadde før jeg testa det scriptet.
Har enda ikke blitt banna

Men nå ser det da ut som om serveren dems er litt overbelasta.
Etter svarene jeg har fått virker det som om byvaktene leser tråden her. Jeg brukte samme nick på nettby som her, og de sier at pga. bevisets stand er det ikke en nubbsjans i havet for at jeg har gjort det uten å vite risken for å bli banna.
Lazywriter
Gisse's Avatar
Ja, hva har vi lært av dette da? Ikke legg ut "hax" som dette på et åpent forum. Heller ikke si at du bruker det. Selvfølgelig så leser minst en av de på nettby på nFF og det er ikke til å unngå at de finner ut av det. Og til dere som vil ha dette til biip, no way! En av lederne i biip er faktisk medlem her på nFF (Stormen) så om det blir laget, så blir det nok gjort noe mot det, rimelig fort.

Ellers var det et veldig godt initiativ dere tok når dette scriptet ble laget. Er nok mange som hadde lyst på en slik, ut i fra den andre tråden som var om akkurat dette. Er jo litt synd at det blir lest av lederene på nettby.

Edit: Så at det kanskje ble litt feil. Legg ut så mye du vil av Open source prosjekter du bare vil, men ikke si at du bruker det
Sist endret av Gisse; 17. juli 2007 kl. 16:38.
Sitat av dadyd
Etter svarene jeg har fått virker det som om byvaktene leser tråden her. Jeg brukte samme nick på nettby som her, og de sier at pga. bevisets stand er det ikke en nubbsjans i havet for at jeg har gjort det uten å vite risken for å bli banna.
Vis hele sitatet...
Jeg tror også byvaktene leser tråden her.
Ettersom jeg ikke har skreve i denne tråden før forige post da jeg nevnte at jeg ikke hadde blitt banna.
3min etterpå så hadde jeg 6-7 år ban på meg!
Great!

EDIT: De fant vell tråden ettersom det står www.freakforum.nu i scripet.
Sist endret av Mcmak; 17. juli 2007 kl. 16:52.
Banna her og

Ikke noe krise da Facebook spiser mye av folks oppmerksomhet om dagen. Vedder mye på at Nettby (og Biip, Blink) har merket nedgang siden Facebook-feberen startet. Jeg har bare tittet innom Nettby for å se om jeg hadde fått noe i gjesteboka eller et brev, noe mer enn det gjorde jeg ikke, så jeg har lite bruk for Nettby generelt

De har jo bedt om bråk slik de har lagt opp siden og profilene, så dette er jo noe de burde tenkt på for lenge lenge siden. Men igjen, da har kanskje utvikleren lært en lekse nå

Generelt har jeg dårlige erfaringer med de løkene som er 'byvakter', og de to toppene fredrik og Siren. Mange av dem er så bak mål at det er til å grine av. Ikke har noen av byvaktene svart meg på noen henvendelser fra tidligere tider heller, og jeg måtte sende sak til folk som satt høyere oppe i VG for å faktisk få svar på en henvendelse jeg hadde til dem, og da hadde dem tydeligvis dispatchet den videre til Siren slik at hun faktisk _måtte_ gi meg et svar på min henvendelse.

Nei, ingen tillit til Nettby-'styret'. De består av en utvikler som er relativt dyktig, og resten er en gjeng ignorante lavmålsløker og jeg ser at de ikke har plukket fra øverste hylle

Nei Nettby klarer seg nok fint uten meg, og jeg klarer meg helt flott uten dem

Så får man håpe dem leser dette og begynner å grine.
Fatter ikke hvordan folk blir bannet, jeg har gjort dette flere 10talls ganger nå og er enda ikke blitt banna, har hatt den på 1000 hver gang ogsåxD
Sitat av playozzy
Fatter ikke hvordan folk blir bannet, jeg har gjort dette flere 10talls ganger nå og er enda ikke blitt banna, har hatt den på 1000 hver gang ogsåxD
Vis hele sitatet...
Da er det nok bare et tidsspørsmål min venn.
Er nemmelig temmelig glad for at jeg ikke ble tatt, er glad jeg sluttet med det da jeg ser flere er/og blir tatt for dette.
ah, var visst blitt tatt, men sjekka det ikke før nåxD Ble tatt igår ellernoxD
Jess, har visse admins her som har vært ute med noe info (Hei, Tipex ;P)

Om ip-adresser har blitt kryss-sjekket, eller om det kunne oppdages på andre måter, vet jeg ikke. Det som er sikkert i alle fall er at nettby had it coming. Mesteparten av trafikken genereres av unger har jeg fått inntrykk av, og byvaktene har jeg svært liten tillit til. Er uansett Facebook som er det nye, store later det til - og der kan du også bestemme hvilke personer som skal få besøke deg -> målgruppe automatisk.

Beklager til dere som ble utestengt, men vi regner med at advarselen om at dette kunne skje var klar nok, og at dette var eksperimentelt. Vi har uansett hatt stor suksess med dette lenge før vi gjorde det public
Joda, banna nå jeg og...


Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 17.07.2013 20:56.

Mener du at det har skjedd en feil kan du kontakte oss.

Tipper fellende beviset er fra postene mine her på freakforum, da jeg begrensa bruken med VB scriptet jeg skrev..
Skal uansett gå gjennom ToS å se etter smutthull, poster hvis jeg finner noe...



EDIT:

Kryssa ikke av på noen form for ToS under registrasjon...
Kan de da banne oss? Trodde ikke det...

Edit2:

Har vært isnakk med en av de såkalte vaktene..
Kan lese meldingslogg på
http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=drmight2

Enjoy
Sist endret av Lanjelin; 17. juli 2007 kl. 23:11.
Vil jo tro at det er ganske enkelt å bli tatt om du bruker versjonen av nettbyll som er hostet på http://nettby.seblogg.net/, da både besøk og søk blir gjort av servern. Er jo bare å banne alle som har gjort requests fra den ipen, liksom. Hmpf.

Linken til medlingsloggen er forresten feil.
Sist endret av Makk; 17. juli 2007 kl. 23:29.
Sitat av Makk
Vil jo tro at det er ganske enkelt å bli tatt om du bruker versjonen av nettbyll som er hostet på http://nettby.seblogg.net/, da både besøk og søk blir gjort av servern. Er jo bare å banne alle som har gjort requests fra den ipen, liksom. Hmpf.

Linken til medlingsloggen er forresten feil.
Vis hele sitatet...
det er grunnen for at jeg ikke har prøvd hvertfall..
satt og tenkte på at nå blir jeg sikkert bustet.

så dexter og dyret:
Kan dere fikse dw-koden slik at den funker ?