Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1059
Spotify Soundrop

Hva er det?
- Soundrop er en App for Spotify. Det tar 0 tid å laste ned og er ekstremt verdt det. Soundrop fungerer som vanlig spotify, bare at det er et "rom". Administratoren for rommet starter rommet med en spotify-liste, men de som hører på kan legge til egne sanger og stemme på dem. Som gjør at det blir på en måte som en nett-radio.

Hvordan finner man rom?
- Man kan søke etter rom, eller man kan se på en " Most Recent " liste over rom som har mange lyttere og som er jevnlig høyt rangert.
Man kan lage sine egne rom når man vil og det koster selvfølgelig ingenting.

Jeg har laget et rom som kalles "Gaming Music <3"
Det er for det meste Dubstep, DrumNBass og lignende, men man kan selvfølgelig legge til hva som helst.

Her er linken: http://open.soundrop.fm/s/WIsfiyxkeRDI5D8t
Høres interessant ut
Elsker Soundrop, har oppdaget utrolig mye ny musikk gjennom appen.
Har brukt SoundDrop mye selv Gaming Music var ikke dumt nei, jeg liker å ha musikk med litt fart i når jeg spiller jeg

edit: Jeg finner ikke din

edit2: hehe, du hadde med link ja!

edit TRE: linken din førte meg til "Reggae for life <3"
Sist endret av Membranplan; 7. september 2012 kl. 12:09.
Enig i at dette er en fantastisk app. Plutselig hører man noe man elsker, så er det bare å legge det til "Star" lista.

Men en ting jeg savner er muligheten til å bla gjennom forskjellige rom. Jeg hører stort sett bare på de som kommer opp på første siden. Det er greit nok at man kan søke etter et bestemt rom, men det skulle vært mulig å bla gjennom rom med forskjellige "tags" på en måte.
Nå fant jeg et eget freak-rom til oss! Alle er velkommende inn. Stem opp din egen musikk og vote opp andres!
http://open.soundrop.fm/s/WJZwZADnzNLtNkue
Sist endret av Membranplan; 7. september 2012 kl. 12:18.
Skal begynne å bruke kanalen din. Men kommer nok til å requeste litt annet enn bare reggae

*edit* nFF kanalen altså.....
Sist endret av MasterCorruptor; 7. september 2012 kl. 12:16.
Sitat av Membranplan Vis innlegg

edit TRE: linken din førte meg til "Reggae for life <3"
Vis hele sitatet...
Ja vet, tenkte litt variasjon, men kommer til å bytte tilbake til dubstep / DrumNBass, så kommer jeg til å lage nytt Reggae rom Tune in !

Rommet ble litt bugged :L Det ble sletta av en eller annen rar grunn.
Skal prøve å fikse dette, for å så legge ut gaming music rom.

Drar til polen idag så er ikke sikkert at jeg får det til idag.

Fikstet rommene!

Gaming/Dubstep rommet

Reggae rommet <3