Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 7538
Hei alle andre! Sitter her med 7stk Polaramin 2mg, 5 stk Voltaren 50mg, 1stk Ritalin 10mg og 1stk Vallergan 10mg, og lurer på om det er mulig på noen måte å forsterke virkningen av disse pillene uten bruk av alkohol når jeg spiser dem? Jeg vet at det ikke er bra med legemidler og at det er elendig rus, så ikke gidd å svar meg med det! Any clue, anyone?
Ritalin er den eneste som gir bra rus, men 10mg er litt lite for en god rus vertfall
Polaramin: antihistamin
Voltaren: For ryggsmerter
Ritalin: Adhd medisin
Vallergan: Antihistamin

Ingen vits å spise dette.. ingen rus
Skal du kombinere disse pillene sammen? I så fall, har du ADHD? Hvis ikke vil jo ritalinen ha motsatt virkning av vallergan. Voltaren er jo betennelsesdempende (ikke spes. sterkt smertestillende til å gi rus). Og Polaramin, er ikke det allergimedisin? Om du i det heletatt får noe rus ut av dette (ritalin og vallergan kan jo virke hver sin retning) tviler jeg på at det blir noe boost med alkohol.
Trådstarter
5 0
Hmm, du sier noe der Andro, har ingen ADHD, så ritalinen er egentlig ganske hevvy for meg, veier forøvrig ca 60 kilo, er ca 180 høy og forbrenningen på høygir, så rus skal det bli uansett!
Sitat av Nullstilt Vis innlegg
Hmm, du sier noe der Andro, har ingen ADHD, så ritalinen er egentlig ganske hevvy for meg, veier forøvrig ca 60 kilo, er ca 180 høy og forbrenningen på høygir, så rus skal det bli uansett!
Vis hele sitatet...
Om du tror du får noe rus av det og vil prøve så ikke ta noen av de andre. De vil ha motsatt virkning, som da kan resultere med at de virker mot hverandre slik at du ikke får noe rus i det heletatt.
Trådstarter
5 0
Tok alt sammen, nummenhet i tuppen av tungen og veldig klar fuglesang utenfor. Bitteliten woopwoop feeling.
Blande all den dritten der kan umulig være bra fikk du seriøst noen rus ut av dette??
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Polaramin: antihistamin
Voltaren: For ryggsmerter
Ritalin: Adhd medisin
Vallergan: Antihistamin

Ingen vits å spise dette.. ingen rus
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du si at Ritalin ikke gir deg rus, når jeg er nærmest elsker Ritalin sin rus i mindre skala, forklar? takk
Sist endret av Mentaltsvak101; 7. mai 2012 kl. 08:26.
Fordi dette var en ritalin 10 mg . de svakete du får tak i, så hvis man får RUS av dette er det meget spesielt.. spesielt med de sløvende c prep i tilegg så kjenner man nok ikke tabletten i det hele tatt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bruker denne tråden istede for å lage en ny.

Jeg har x5 10mg piller med ritalin. Hvor mye effekt vil sånn ca en gi meg? Jeg skal bruke den til eksamen.
Samme som ptrrr, bruker tråden så jeg slipper og lage ny:
Hjelper det og ta ritalin samme dag som eksamen, eller må man bruke det i en periode før det virker skikkelig?
Vil jo helst ha bedre konsentrasjon..

Og går det ann og ta overdose av Ritalin?
Sist endret av Klistermerke123; 24. mai 2012 kl. 00:29.
aka Heisenberg
Walter White's Avatar
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Polaramin: antihistamin
Voltaren: For ryggsmerter
Ritalin: Adhd medisin
Vallergan: Antihistamin

Ingen vits å spise dette.. ingen rus
Vis hele sitatet...
Så fordi det er medisin for en lidelse så kan det ikke brukes som rus?
Sitat av Walter White Vis innlegg
Så fordi det er medisin for en lidelse så kan det ikke brukes som rus?
Vis hele sitatet...
Ritalin er vel det eneste som man kan ruse seg på av det der, men personlig hadde jeg lett styrt unna.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Walter White Vis innlegg
Så fordi det er medisin for en lidelse så kan det ikke brukes som rus?
Vis hele sitatet...
nei sefølgelig ikke. alt er c preperater utenom ritalin. c preps får man ikke rus av, mens ritalinen er alt for svak i styrken til å kjenne noe på
Vet mammaen din at du har vært i medisinskapet?
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Polaramin: antihistamin
Voltaren: For ryggsmerter
Ritalin: Adhd medisin
Vallergan: Antihistamin

Ingen vits å spise dette.. ingen rus
Vis hele sitatet...
Ritalin kan helt klart gi ruseffekt pr. definisjon. Vallergan blandet med alkohol gjorde mye fuckamed meg når jeg prøvde det engnag. Drikki 12 timer, sorry evt. skriveleifs.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ritalin kan helt klart gi ruseffekt pr. definisjon. Vallergan blandet med alkohol gjorde mye fuckamed meg når jeg prøvde det engnag. Drikki 12 timer, sorry evt. skriveleifs.
Vis hele sitatet...
Hvorfor svarer du på en så gammel tråd som allerede har blitt svart på? Også tenk deg litt om før du gir råd som "bland dette med dette", du kan gi informasjon som kan skade folk med tanke på at medisiner og alkohol ofte er en svært dårlig kombinasjon. Dette gjelder veldig for medikamenter som virker på det sentralnervøse system, slik som sovetabletter, beroligende, antidepressiva m.v. Og vallergan fungerer som en sovetablett.
Og for å ruse seg på ritalin må ganske mye mer til enn 10mg, bruker personlig rundt 150-200mg når jeg ruser meg, men husk alle reagerer forskjellig finn ut hva som funker for deg
Sitat av Narkovrak
Hvorfor svarer du på en så gammel tråd som allerede har blitt svart på?
Vis hele sitatet...
Han svarer slik at andre som leser tråden får riktig informasjon om det er noe de lurer på.

Sitat av Narkovrak
Også tenk deg litt om før du gir råd som "bland dette med dette", du kan gi informasjon som kan skade folk med tanke på at medisiner og alkohol ofte er en svært dårlig kombinasjon. Dette gjelder veldig for medikamenter som virker på det sentralnervøse system, slik som sovetabletter, beroligende, antidepressiva m.v.
Vis hele sitatet...
Dette skriver han for å redegjøre at om man mikser piller og alkohol så får man bedre funk. Er veldig sikker på at TS ikke var redd for å "skade" seg på å spise disse pillene, og da hadde han sikkert ikke hatt noe imot å mikse med alkohol. Det var mest sannsynlig en grunn for at han ikke kunne drikke.

Sitat av Narkovrak
Og vallergan fungerer som en sovetablett.
Vis hele sitatet...
Vallergan fungerer ikke som sove-medisin, det er en innsovnings-tablett. Dette vil si at den hjelper deg ikke å holde på søvnen hele natten, men assisterer deg med å sovne med å gjøre deg døsig i noen få timer. Å blande dette med alkohol kan fint gi en avslappende rus, se på det som en "boost" til alkohol-rusen.
Sitat av Narkovrak Vis innlegg
Hvorfor svarer du på en så gammel tråd som allerede har blitt svart på? Også tenk deg litt om før du gir råd som "bland dette med dette", du kan gi informasjon som kan skade folk med tanke på at medisiner og alkohol ofte er en svært dårlig kombinasjon. Dette gjelder veldig for medikamenter som virker på det sentralnervøse system, slik som sovetabletter, beroligende, antidepressiva m.v. Og vallergan fungerer som en sovetablett.
Og for å ruse seg på ritalin må ganske mye mer til enn 10mg, bruker personlig rundt 150-200mg når jeg ruser meg, men husk alle reagerer forskjellig finn ut hva som funker for deg
Vis hele sitatet...
Bare for å rette opp litt; Vallergan er et antihistamin (alimemazine, som i seg selv diskvalifiserer det som rusmiddel, selv for desperate), mens "ekte" sovemedisin modulerer GABA. Alkohol virker også på GABA, så her får man ymse effekter om man blander. Som jeg sa tidligere; Ritalin er det eneste som ikke er totalt skrot, men jeg hadde lett styrt unna.

Å finne ut hvordan ting virker sammen er veldig lurt for å unngå veldig kjedelige episoder hvor man plutselig har vært helt idiot. For eksempel er benzodiazepiner og alkohol noe som virkelig har potensiale til å gi deg fylleangst av en annen verden...
Sist endret av phish; 15. mai 2015 kl. 01:14.
Sleng på 2 paracet så får du en helt rå kveld