Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  159 36497
Sitat av kvarburg Vis innlegg
Syke bilder! Tror du har en av de høyeste KP/innlegg "ratioen" nå :P

326KP og 5 innlegg...
Vis hele sitatet...
Trur en på rus avdelinga har bedre, om jeg husker rett :P

Edit: Har strevd litt med hukommelsen i det siste
Zabbath har 504 til 59.
Det er vel den eneste jeg kommer på som har konkurranseaktig fordeling.
Sitat av moret Vis innlegg
Zabbath har 504 til 59.
Det er vel den eneste jeg kommer på som har konkurranseaktig fordeling.
Vis hele sitatet...
Var han jeg tenkte på.
Men visst vi tenker KIr (Kvalitet/innlegg ratio) så har han 8.4 om jeg husker mens han her har noe rundt 63 :P

CS5 anyone?
Jeg = flinkest
Alt er rett og slett utrolig.. Ikke bare er det interessange motiver, flawless komposisjon, fargebruk osv., og utrolig bra gjennomført, men bildene får meg også til å tenke og tolke så det knaker i hodet. Rett og slett fantastisk kunst! Håper på mer i fremtiden! Du vil nå langt!
Hvor mange layers blir det på hvert bilde?
råeste jeg har sett!

Du er kjempe flink
Det der var ikke noe mindre enn praktfullt arbeid. Tar du imot oppdrag? Lol
Dette var helt sykt bra! Lyst å fortelle litt om hvordan du gjør det?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Happy Buddha
Beklager om jeg tar opp en død tråd, men dette var sjukt. Jeg så tittelen og tenkte huffda.. Kvalmt.
Så så jeg bildene og.. og.. så gikk jeg tom for ord ;o
Ser ut som du er flink, selv om jeg ikke vet helt hva du har gjort. Har du tegna de, eller er det bildemanipulering? Uansett, det jeg skulle frem til er at de fleste som holder på med dette til daglig har kommet over den der "best i photoshop"idé-en. Photoshop blir bare et av mange verktøy man lærer seg for å få bildene fra hodet og over til noe man kan vise frem.

Det er ikke for å være slem, men når du sier at du er "norges beste i photoshop" får jeg meg bare ikke til å bli imponert. Du hadde vunnet flere poeng fra meg ved å la bildene snakke for talentet ditt, i stede for å prøve å overbevise meg i trådtittelen. Skulle ønske du ville starte den samme tråden på storedyret, bare for å se om det var flere som poengterte det.

Ble ikke så mye ros, men det får du jo av deg selv uansett.
Steike, dette var vanvittig bra greier! Hvor lang tid brukte du på f. eks "avisartikkelbildet"?
På det første bildet ser det ut som om tatoveringene ikke stemmer helt til anatomien, serlig i pannen og den nermeste armen.
Bilde nr 2 var kanskje litt rotete for min smak (men hva faen? smaken er som baken, full i drit)
På nr 3 ser jeg ikke noe serlig å prike på
PÅ bilde nr 4 er jeg litt usikker på hva du prøver å utrykke, men for meg ser det ut som kroppen mangler litt dynamiske virkemiddel.
5 og 6 var imponerende bra gjennomført.

Allt i alt synes jeg det var veldig bra.
Trådstarter
Fleskefinn! tittelen på tråden er med vilje pretensiøs og provoserende. Hadde jeg kalt den "mine bilder" eller noe liknende hadde du sannsynligvis ikke gått inn på tråden. Jeg lager jo tråden fordi jeg vil at folk skal se det jeg har gjort. Jeg bruker jo også mye annet av programvare. Jeg jobber lite i Photoshop for tiden, og mer med tradisjonelle verktøy som blyant på papir. Når det kommer til kunnskap om selve programmet, kan jeg alt, og da bør jeg jo også kunne stå for det og ikke minst være stolt av det. Har brukt voldsomt mye tid på å lære meg det sant? jantelov
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Wow!! Fantastisk arbeid! Helt målløs. Beste jeg har sett på veldig, veldig lenge.
Åh fy satan! :O
*Stirre på bildene med åpen og siklende munn*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det der var sykt ass, jeg driver selv ganske mye med Photoashop men kan ikke måles med det der.
KP fra meg!
Liker ikke at du kun har 6 inlegg men nesten 400kp..

men syke bilder! Du har sikkert fortjent alle de KPene med den tiden du har lagt i bildene..
Sist endret av Vod0; 1. september 2011 kl. 17:21.
Utrolig bra

Minner meg litt om Nik Ainley's arbeid http://www.shinybinary.com/
Få faen, må si, utrolig flotte bilder! Har du bare hold på i et år? Sinnsykt...

- Serenity
DU har en sikra framtid...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Egentlig ikke haha, er lat og lei av å lese kunsthistorie osv, så fremtiden er farlig misslykket for øyeblikket haha
Fy faen så bra dette var!
Helt sinnsykt, jeg gidder ikke engang å prøve å forklare
hvor konge dette var for meg.

Dette er greier jeg uten tvil kunne rammet inn og hengt på stueveggen!

Fantastisk!
Har ikke sett så mye av norske photoshop-kunstnere, men ut ifra det jeg kjenner til, er dette av internasjonal klasse.
Ølglad nordlænning
reply til trådstarterens verk:

Dette er noe vi i Nordland ville ha kalt: Fette bra.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Wow, sykt fett! Kjenner folk som er gode å photoshoppe, men det der var nice!
Mest KP på en post ever?
Sitat av 2mino Vis innlegg
Egentlig ikke haha, er lat og lei av å lese kunsthistorie osv, så fremtiden er farlig misslykket for øyeblikket haha
Vis hele sitatet...
Bare tenk på at du kan få 400 KP til vis du henger i å lager nye bilder!
2mino. Jeg tok meg den frihet til å bruke dine bilder som bakgrunn på skjermen min. Vekslet mellom 2 stk de siste mnd nå.

Jeg er sikkert ikke den første eller siste.
Sitat av 2mino Vis innlegg
http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2011/010/3/d/beyond_iii_by_2mino-d36v8nm.jpg
Vis hele sitatet...
Hvis du noen gang lager en plakat av den der, beep meg, jeg vil ha!
Sinnsykt stilig! Du er kjempeflink, stå på! KP!
Fyf**n du er helt rå! Hvor lang tid tar et slikt bilde og lage?
Lyst til å uploade 1080p version til oss?
Sitat av pearL1337 Vis innlegg
Lyst til å uploade 1080p version til oss?
Vis hele sitatet...
Haha, 1080p jobber som oftest med 7000*5000- 600dpi Laster ikke opp bilder med så høy kvalitet fordi de fort blir stjålet/misbrukt.. Går an å sende meg ett PM
Du er helt spinnvill, retten og sletten.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Jobber på et par prosjekter som blir ferdig i løpet av en mndes tid.. Laster de opp her når de er ferdige
Gleder meg!

Kan ikke du lage en Freak avatar? Hvis du ikke vet hba det er, søk på "occupy nff" og trykk på en av trådene som kommer opp
Henger du på Shadowness? Stilen din minner til tider om det som blir lagt ut der :P Men veldig bra arbeid
Wow, dette er jo helt vilt ! Må si meg MEKTIG imponert!
Rotet litt rundt i photoshop selv i rundt ett-to års tid, men kom meg aldri helt videre.
Men dette står det STOR respekt for!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Oj, det der var helt rått å se på! Skulle ønske jeg kunne finne litt mer ut av Photoshop.. KP!
Sitat av Fleskefinn Vis innlegg
Ser ut som du er flink, selv om jeg ikke vet helt hva du har gjort. Har du tegna de, eller er det bildemanipulering? Uansett, det jeg skulle frem til er at de fleste som holder på med dette til daglig har kommet over den der "best i photoshop"idé-en. Photoshop blir bare et av mange verktøy man lærer seg for å få bildene fra hodet og over til noe man kan vise frem.

Det er ikke for å være slem, men når du sier at du er "norges beste i photoshop" får jeg meg bare ikke til å bli imponert. Du hadde vunnet flere poeng fra meg ved å la bildene snakke for talentet ditt, i stede for å prøve å overbevise meg i trådtittelen. Skulle ønske du ville starte den samme tråden på storedyret, bare for å se om det var flere som poengterte det.

Ble ikke så mye ros, men det får du jo av deg selv uansett.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at han kun skrev det for å få folk til å trykke seg inn i tråden?
Epic artwork is epic, ikke mye mer og si
Syyke syke mannen..

Bildene dine er intet mindre enn fantastiske!
Fyfaen, du er greit god i ps da! Sick! KP.
bilde nr. 5..hva skal jeg si... helt sick
Må si meg mektig imponert, spesielt over bildet med avispapiret!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Svensk.
Men, dyktig er han jo.
Trodde han var norsk, hvorfor skal Teknofil skrive som svensker