Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1028
Kjøpte denne telefonen hos Elkjøp. Vet at en ikke kan levere tilbake telefoner hos Elkjøp, men nå har det seg slik at det ikke er 5Ghz nett på den, kun 2.4Ghz. De reklamerer om Wifi 5 (ac) på denne telefonen på Elkjøp sine hjemmesider og kjøpte den etter det.

Burde vel ikke være noe problem å få levert denne inn igjen?
Har lest litt rundt nå og det står jo samtlige steder at den støtter 5Ghz. Får du ikke opp noen nettverk av den typen? Har du prøvd med andre enheter?
Trådstarter
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Har lest litt rundt nå og det står jo samtlige steder at den støtter 5Ghz. Får du ikke opp noen nettverk av den typen? Har du prøvd med andre enheter?
Vis hele sitatet...
Jo mer jeg søker jo mer får jeg opp 802.11 a, b, g, n..

Motorola G7 Plus har ac og jeg skal ned i butikken i morgen å forsøke å bytte den. Håpløst det her.. Selv ikke Elkjøp kunne si om det var ac støtte på den (brukte en halvtime på å sjekke) når jeg ringte til kundeservice, selv om de reklamerer med wifi 5...
Hvorfor skulle de ikke ta tilbake telefoner på Elkjøp?

Ok ser nå det er unntak for mobiltelefon og åpent kjøp.

Har de spec’et noe den ikke har er jo saken likevel grei.
Sist endret av Dough; 8. mars 2019 kl. 21:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.