Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7433
Hei, er en mann på 21 år å har klump i begge brystene etter steroider ul. De er ømme å vonde. Det er 9 måneder siden jeg sluttet på kur å jeg vill gjerne få disse klumpene bort, jeg lurer på om jeg er nødt til å opperere eller om Nolvadex + letrozole vill funke for å fjerne dem? Er usikker på om det vill få disse ømme klumpene vekk eller ikke ha noe effekt. Siden det er så lenge etter kur takk for svar !!!
du må nok helt sikkert opperere når det har gått så lang tid, letro tar du med en gang du merker tendens til gyno, og selv da er man heldig om det går vekk.
Hei!

Disse klumpene har kommet for å bli dessverre. Det er ikke så mye du selv får gjort med problemet.
Eneste utveien er operasjon.

Lykke til!
Sitat av omgomgomg Vis innlegg
Hei!

Disse klumpene har kommet for å bli dessverre. Det er ikke så mye du selv får gjort med problemet.
Eneste utveien er operasjon.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Sant som han over sier, kammerat hadde samme greia, han begyntr tilogmed å produsere "melk " etter en stund, stinkende grønn væske som kom ut av brystvortene hans..
Hvis det forsatt er ømt bør du ture til lege, mannemelk er ikke brukenes til noe.
Hvor lenge gikk du på dette? Hva tok du?
Hva tok du og hvor lenge tok du det? Lurt å ha enten clomid eller nolvadex når du er på kur i tilfelle gyno. Du burde bruke litt Arimidex eller Letrozol når du er på kur for å forhindre østrogenoppbygging, men det virker som om det er litt for seint for dette... De fleste gyno tilfellene krever operasjon, men det du snakker om kan forsvinne hvis du tar høye doser med letrozol over tid. Lykke til!
Slike opperasjoner kan du få dekket av helsevesenet gratis i noen tilfeller - Men da må du ikke finne på å nevne at du har fått det grunnet steroider.
Kompis av meg fikk dette etter en kur (der han bare pøsa åå). Klagde på psyken pga "puppene" og fikk det dekket av staten
Si at du har hatt dette siden puberteten og at det ikke går vekk. Dette er den eneste måten gyno kan oppstå bortsett fra steroider.
Nekt alt som har med steroider å gjøre, og si at det gjør vondt.

Hvis du er 21 vil nok legen si at du må vente litt og at det vil gå over av seg selv. At dette nettopp er grunnet hormonforandringer i puberteten, og vil reverseres.

Det er en grei ventetid på slik operasjon. Hvis du ikke er villig til å vente, så koster det 20.000-25.000 å gjøre det hos privatpraktiserende.
Sist endret av ID-Brikke; 24. desember 2016 kl. 22:53.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Snartrusfri Vis innlegg
Hei, er en mann på 21 år å har klump i begge brystene etter steroider ul. De er ømme å vonde. Det er 9 måneder siden jeg sluttet på kur å jeg vill gjerne få disse klumpene bort, jeg lurer på om jeg er nødt til å opperere eller om Nolvadex + letrozole vill funke for å fjerne dem? Er usikker på om det vill få disse ømme klumpene vekk eller ikke ha noe effekt. Siden det er så lenge etter kur takk for svar !!!
Vis hele sitatet...
Hvis du først har fått gyno så må du under kniven. Letrozol kan dempe gyno, men så fort du slutter med det så kommer det tilbake.
Hvis du skal bruke Letrozol burde du være klar for å føle deg helt jævlig.
føler med deg, bare og legge seg under kniven og få det overstått
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gjennomførte dette selv.
Betalte 24000 kr for operasjon via privat klinikk da fastlege ikke mente det var nok å fjerne.
Har 6 små arr som knapt er synlig.

Ble lagt i full narkose, så selve operasjonen er ikke noe å grue seg til.
Var verre etterpå. Greit mørbanket kan du si.