Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2097
Hei,

Jeg har klart å bestilt bitcoins til en usynket bitcoin-qt wallet. Men jeg har også et problem med at min Bitcoin-qt ikke får synkronisert ferdig, den stoppet opp på 252450 blokker og kommer opp feilmelding som lyder: "Warning: Displayed transactions may not be correct! You may need to upgrade, or other nodes may need to upgrade".

Hva kan jeg gjøre for å få bitcoinsene uten å måtte synkronisere bitcoin-qt igjen? Jeg har googlet som bare det men finner ingen ting! Er det noe mer info dere trenger så si ifra!

Og til den som klarer å finne løsningen min gir jeg resten av bitcoinsene som er igjen etter kjøpet mitt!

Tusen takk!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Prøv å trykke feilmeldinga di inn i google. Det gir ein del relevant treff. Har du prøvd det som står der?
Du kan prøve å starte bitcoin-qt.exe med -reindex


Enten starte med CMD og skrive "start "bitcoin-qt.exe" -reindex, eller lage en snarvei av .exe filen, og legge til -reindex på slutten av start i vinduet når du høyre klikker på snarveien og velger egenskaper.


Håper det hjelper
Hva med å åpne .conf å sette inn flere nodes?
Det er flere forskjellige ting du kan prøve:
1) Du kan forsøke å starte klienten med -reindex (som nevnt tidligere i tråden)
2) Start klienten med -rescan
3) Du kan slette blockchain og laste ned alle blocks på nytt (blkindex.dat/blk000?) (Worst case scenario though)
Sist endret av s1gh; 19. desember 2013 kl. 20:26.