Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1462
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har litt lyst til å ta heroin på fredag etter jeg har tatt prøve, da er det en uke til neste prøve, om jeg tar et skudd en gang går det da fint?
Seff, kjør på kompis. (:
Det går helt fint, bare husk å beveg deg mye (gå tur) og drikk mye vann.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av yomomma Vis innlegg
Det går helt fint, bare husk å beveg deg mye (gå tur) og drikk mye vann.
Vis hele sitatet...
har du gjort det selv?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 uke er mer en nok, er som regel ute etter 3 døgn
Par tre dager ved få inntak. Opptil en uke ved daglig lengre bruk. Så har du brukt mye i flere dager, kanskje. Er det et engangstilfelle med dager mellom, sure da går det helt fint.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Coffern Vis innlegg
Par tre dager ved få inntak. Opptil en uke ved daglig lengre bruk. Så har du brukt mye i flere dager, kanskje. Er det et engangstilfelle med dager mellom, sure da går det helt fint.
Vis hele sitatet...
Er snakk om et halvgram en dag og en kvarting dagen før, er vel 10-11 dager til jeg må pisse, har også lest en plass at det tar lenger tid for det motsatte kjønn, stemmer dette?
Syns heller du skal holde deg clean jeg. Er vell en grunn til at du må pisse?
Kommer det til og bli med denne ene gangen? Eller blir det sånn at du ser at det gikk jo bra en gang så du gjør det til en greie etter hver prøve du leverer ? Vet selv hvor lett det er og ha kontrollen og kun innta ved faste anledninger eller faste dager før det plutselig sklir litt ut og det har blitt holdt gående 4 dager isteden for 2 dager. For man sier til seg selv at det er jo akkurat innafor osv. Så blir det plutselig en positiv test og ting har kanskje skeia litt ut.
Jeg vet ingenting om deg og sier ikke at dette kommer til og skje deg.
Men vet dette er noe som hadde skjedd meg og mange andre om vi var i din situasjon.
Uansett, lykke til