Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5003
Hei, noen som vet om noen credittkort med bra cashback?, atm har jeg SpareBank1 ung, som kun gir 1%, jeg finner ingen banker i norge som gir mer, finner masse i usa fra 3 til 5 %
Finnes flere som er bra, men kommer an på hva du skal bruke det til. kommer mye an på vare du skal kjøpe. Selv bruker jeg 365 direkte til bensin/diesel, får 3,65% på pumpeprisen og 34 øre rabatt på Esso pr liter, (alle andre stasjoner gis det kun 2%).

Husk å betale faktura du får hver mnd, ellers er du som betaler de
Eller hva med kredittkortet til Trumf? viatrumf

Gis ekstra på alle hverdager med 1% 6-7% på mandag på jokern. 4% på trippel trumf

Det i selv høres ut som en liten bonus. Men man dobler bonusen stort sett alle hverdager

Men de har over 200 nettbutikker med opp til 17% bonus på. Dette er ikke «møkkabutikker» men ordentlige steder som Christiania glassmagasin
Cdon.com
Etc
Har fulgt bensinprisene på Esso en periode med autistisk entusiasme og den er temmelig nøyaktig 34 øre dyrere enn på Uno X, så akkurat den øre-rabatten er mer som en tvungen sparing fordi det er du som betaler de.
Amex + SAS MC + Trumf + ViaTrumf
Sitat av Katt Vis innlegg
Har fulgt bensinprisene på Esso en periode med autistisk entusiasme og den er temmelig nøyaktig 34 øre dyrere enn på Uno X, så akkurat den øre-rabatten er mer som en tvungen sparing fordi det er du som betaler de.
Vis hele sitatet...
Husk prisene er ikke like over alt, her jeg bor er de så si like. og man tjener da mer bonus på fylle på esso. lurest er å sammenligne alle kort etter prisen der man bor. Men har enda ikke funnet noe kort som gir bedre rabatt enn 365 for min del.
Yx visa er fin. 100 kr til strømningstjenester hver mnd ..
Trumf og Coop i kombinasjon med flexi visa om du handler bensin
Trumf medlem er gratis, Coop medlem koster kr. 300,- ved registring.
Sitat av oggen Vis innlegg
..Coop medlem koster kr. 300,- ved registring.
Vis hele sitatet...
Meg bekjent vil de 300,- refunderes om du melder deg ut.
vindaloo - Greit og vite. Takk.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Re:member sitt Mastercard reklamerer med opptil 20% rabatt i over 200 nettbutikker. Så bør man jo tenke litt på renter, om man ikke er flink til å betale tilbake innenfor den rentefrie perioden. Det er en oversikt her https://www.kredittkortinfo.no/cashback/ over kredittkort med cashback. Selv har jeg bare vanlig medlemskort hos Coop og Trumf. Sistnevnte kan man legge inn en plugin for ViaTrumf, så får du varsel om du er inne på en nettbutikk der du kan få Trumf. Kredittkortet til Trumf, får man da 2% på dagligvarer i tillegg til vanlig Trumf? Type på Kiwi hvor man får 15% på frukt og grønt, vil man da få 17% med Trumf Visa?